X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל השקעות, העלתה לאוויר אתר אינטרנט חדש, שפותח על-ידי מטריקס דיגיטל בשיתוף אנשי חטיבת מערכות מידע של קבוצת אפריקה ישראל. הפרויקט נמשך כשנה, והיקפו מוערך בכמאות אלפי שקלים.
האתר החדש כולל מידע נרחב ומקיף על פרויקטי הבנייה של החברה לצד נתונים על-אודות דירות למכירה, המתעדכנים בזמן אמת באמצעות ממשק למערכות התפעוליות של החברה.
פיתוח האתר נוהל על-ידי חטיבת מערכות המידע של קבוצת אפריקה ישראל בשיתוף מנהלי השיווק של אפריקה ישראל מגורים, והוא בין הפרויקטים הראשונים בארץ שפותחו על גבי SharePoint 2013, תשתית ניהול התוכן המתקדמת ביותר מבית מיקרוסופט. הפיתוח והעיצוב בוצעו על-ידי מטריקס דיגיטל. בשלב הראשון האתר עלה לאוויר בעברית ובאנגלית, ובקרוב יעלה לאוויר גם בצרפתית וברוסית.
בתהליך בניית האתר הושם דגש על יצירת חווית לקוח ייחודית ומתקדמת באמצעות ניווט אינטואיטיבי וידידותי, אלמנטים גרפיים מעוצבים וקבלת מידע רלוונטי המתייחס לסביבת הפרויקט כגון: נתונים על העיר והשכונה, השירותים הקהילתיים, מוסדות החינוך, התפתחות הבנייה באזור ומחירי הנדל"ן, וכל זאת בעיצוב מזמין וחדשני. כמו-כן, כולל האתר מגוון מדריכים אינפורמטיביים לקהל הגולשים בנושאי חתימת חוזה לרכישת דירה, מדריך משכנתה ומעבר דירה, טיפים לעיצוב הבית ועוד.
לדברי אורן הוד, מנכ"ל חברת אפריקה ישראל מגורים, "האתר החדש עוזר לנו לספק ללקוחותינו מידע אמין, עדכני ומקיף, וממשיך לחזק את מעמדה של אפריקה ישראל מגורים כחברה מובילה בתחום".
לדברי זאביק הירשמן, CIO קבוצת אפריקה ישראל, "האתגר הגדול בפרויקט היה לוח הזמנים הצפוף ורתימת כל הגורמים המעורבים לעבודה משותפת. תהליך הפיתוח היה מהיר ויעיל מאוד, ובזכות העבודה המשותפת הצלחנו לצמצם את עלות הפיתוח בכ-50% ולעמוד בתאריך היעד שהוגדר".
לדברי סמדר עוז, מנהלת מחלקה במטריקס דיגיטל: "אפריקה ישראל היא מהחברות המובילות בישראל בתחומה ובהתאם לכך התבקשנו לפתח את האתר בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך מתן דגש לאופן הצגת הנתונים באתר,עיצובו וחוויית המשתמש. מגוון ההתמחויות שלנו בתחומי הווב והדיגיטל איפשרו לנו לעמוד באתגר זה בהצלחה תוך שיתוף פעולה פורה עם חטיבת מערכות המידע של החברה".
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-6,500 מקצועני, IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,, Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על-פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.

לכניסה לאתר
תאריך:  06/03/2014   |   עודכן:  06/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מטריקס פיתחה אתר חדש לאפריקה ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארכיון המדינה
"39 שנים לפיגוע במלון 'סבוי', ליל 6-5 במרס 1975: בין תיעוד ממלכתי לנקודת מבט אישית"
טל הלר
חברת Emuse ישראל, המתמחה במתן פתרונות ושירותי IT מקיפים לארגונים, מונתה כשותף של פתרונות SAP למגזר ה-–SME (ארגונים קטנים ובינוניים). חברת Emuse תספק פתרון מלא של SAP Business One באתר הלקוח או בתצורת ענן
טל הלר
CSR משיקה פתרון Bluetooth® Smart חדש, זעיר ועמיד, עבור עולם המיחשוב הלביש
שי מרון
טלפוניקה חוברת לסמסונג, LG וסוני מובייל לשילוב שירות ה-Tu Go שפותח בישראל במגוון מוצרי מחשוב לבישים. במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הדגימה טלפוניקה את שירות ה-Tu Go בצמיד ה-SmartBand של סוני, המאפשר לעונד אותו להקליט ולתעד מגוון פעילויות, כשהוא מדווח על-כניסת שיחות טלפון, הודעות, לייקים או ציוצים, עונה לשיחות ואף מתריע על ריחוק מהסמארטפון של המשתמש
הראל גלעד
מתקפות מניעת שירות, וירוסים, התחזות לאפליקציות והפלת הבורסה הגדולה בעולם לסחר בביטקוין. וגם - פריצה לאתר מימון ההמונים קיקסטארטר ומתקפת מניעת השירות הגדולה בהיסטוריה. מה תקף אותנו בפברואר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il