X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
המי"ל יקיים את כנס השירות וחווית הלקוח השנתי בסימן האבולוציה של השירות
▪  ▪  ▪

כוחם העולה של הצרכנים לצד מהפכת הדיגיטל, המובייל והרשתות החברתיות מחייבים כיום את החברות והארגונים לבחון מחדש ובאופן מתמיד את רמת השירות וחוויית הלקוח שהם מעניקים ללקוחותיהם. מתן מענה מקצועי ללקוח כבר מזמן אינו מספק נוכח רמת הציפייה הגבוהה של הצרכנים לקבל שירות מרגש, מפתיע ועם חוויית לקוח מהנה. כל אלה הביאו למהפכות בעולם השירות בארגונים שעבר תהליך אבולוציוני של ממש.
נושא זה של האבולוציה של השירות יעמוד במרכז כנס השירות וחווית הלקוח השנתי שיקיים המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).
כנס השירות וחוויית הלקוח השנתי, המתקיים זאת השנה השישית, מזמן אליו מדי שנה מאות משתתפים והפך עם השנים להיות האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח, במסגרתו מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים בתחום הניהול, השירות, השיווק, הפרסום והאסטרטגיה העסקית.
השנה הדוברת המרכזית בכנס תהיה אליסיה מאת'סון, יועצת עסקית בינלאומית מובילה בתחום, אשר עבדה כ-20 שנה בחברת דיסני העולמית ועיצבה שם את חווית הלקוח עבור לקוחות החברה. כזו שגרמה ותגרום להם לחוויה בלתי נשכחת. הרצאתה בכנס תחת הכותרת "העידן החדש בחוויית הלקוח" תחשוף בפני המשתתפים את האסטרטגיות והנוסחה להצלחה בתחום השירות ויצירת חוויית לקוח, שתאפשר לארגונים לרכוש יתרון תחרותי לאורך זמן, עם תוצאות שניתן לראות כבר בטווח הקצר.
כמו-כן במסגרת הכנס יוכרזו החברות הזוכות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח, הנערכת זאת השנה ה-13, ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. כבכל שנה ניגשים לתחרות עשרות חברות שהובילו מהלכי שירות מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות והזוכים יהיו אלו שנבחרו על-ידי צוות השופטים של התחרות.
לדברי לירז כהן, מנהלת המי"ל, "כנס השירות השנתי הוא אחת מהפעילויות המרכזיות שאנו מובילים במהלך השנה במטרה לקדם את העשייה בנושא זה ואת העוסקים בתחום. לנוכח האתגרים הרבים בשירות והצורך של החברות לרכוש את אמונם וליבם של הצרכנים, הכנס מספק הזדמנות מצוינת למשתתפים להיחשף וללמוד על המגמות החדשות והמרכזיות בתחום השירות בצורה חווייתית ומרתקת מפי דוברים מובילים המביאים את הידע והניסיון הרב שצברו".
הכנס יתקיים ביום ג', 1 באפריל 2014, בכפר המכביה. ההשתתפות בתשלום. לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל: 03-6711954
המרכז הישראלי לניהול (המי"ל)
המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, Coaching, שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, רכש ולוגיסטיקה. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק כנסים, תחרויות ופורומים מובילים, כדוגמת Effie Awards, הוועידה השנתית למנהלים, כנס ותחרות השירות ועוד.

למידע ופרטים נוספים
היכנסו לאתר הכנס
תאריך:  10/03/2014   |   עודכן:  10/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כנס השירות וחווית הלקוח של המי"ל 1.4.14
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
משכן חדש לאייבי דנטל (AB Dental) - חברת ההייטק הבינלאומית לשתלים דנטליים באשדוד
טל הלר
קבוצת הסייבר של אמן ומומחי קלירסקיי וטרוג'נס מזהים התארגנויות למתקפות סייבר על ישראל ב-10 במרץ וב-7 באפריל
עדנה דור-און
במרכז הרפואי לבריאות הנפש טירת כרמל
טל הלר
SAP משיקה פתרון שיסייע לחברות ביטוח להתמודד עם הרגולציות החדשות בענף
שי מירון
אבנר מימון מונה כסמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il