X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פיתוח טכנולוגי חדש של מייפל יאפשר הרחבת קהלי מטרה ממוקדים בפרסום ביוטיוב
▪  ▪  ▪
המנוע הסמנטי [יחצ]

המנוע הסמנטי  [יחצ]
מייפל, חברת שיווק דיגיטלי מובילה המתמחה במתן פתרונות רכש מדיה כולל בזירה הדיגיטלית, השיקה כלי חדש פרי פיתוחה: המנוע הסמנטי לפרסום ביוטיוב. הכלי החדש מאפשר למייפל למקסם הגעה לקהלי יעד מפולחים על-ידי חשיפת הפרסומת (פרי-רול) רק לפני סרטונים מסוימים אותם בוחר המנוע הסמנטי.
כיום, מערכת הפרסום של יוטיוב מאפשרת לפלח את קהל היעד על בסיס גיל, מין ותחומי עניין. רשימת תחומי העניין אומנם מפורטת, אך מוגבלת בהגעה לקהלים ספציפיים, כגון בני נוער מתת לגיל 18, סטודנטים, אימהות, בעלי מקצוע ועוד, אליהם לא ניתן להגיע בדרך המסורתית. המנוע הסמנטי החדש של מייפל מאפשר יצירת רשימות כמעט אינסופיות של סרטונים בתחומים מוגדרים לקהל המטרה של הלקוח – ובכך להרחיב את קהל היעד הרלוונטי הנחשף לסרטון, או, לחלופין, ליצור "רשימה שחורה" של סרטונים לפניהם לא מעוניין הלקוח לפרסם.
הרחבת קהל היעד מתבצעת תחילה על-ידי זיהוי תחומים כלליים, על-ידי חתימה או מכלול דפוסים שמאפיינת את התחום או את פרופילי קהל המטרה. לאחר מכן מבצע המנוע אפיון של כל סרטון, בהתאם לתיאור ולתגיות המלוות את הסרטון, זאת לצד מכלול המידע הקיים ברשת לגביו: שיח ברשתות החברתיות (תגובות לסרטון בפייסבוק, למשל), מילות מפתח במנועי חיפוש ותכנים מילוליים נוספים. בסופו של התהליך המנוע הסמנטי מייצר רשימת סרטונים ארוכה במיוחד העונה על אותו אפיון משותף ורלוונטי לקהל היעד בקמפיין, ולפניהם מציגים מייפל את הפרסומת.
"הפרסום ביו טיוב מאפשר מקסום בהגעה לקהלים מפולחים ומסירת מסר ייחודי עבורם", אומרת מעיין בכר, ראש מחלקת יוטיוב במייפל. "הכלי שלנו, מאפשר למעשה, שיפור ושכלול של התהליך: העברת המסר לקהלים נוספים אותם המערכת הפרסומית הבסיסית לא זיהתה, כמו גם פסילה של הופעה לפני סרטים שלא מתאימים לאופי המותג המפורסם. מדובר בכלי ייחודי מפיתוח פנימי, שמציב את מייפל כמובילה מעשית בכל הנוגע לפרסום אפקטיבי ביוטיוב".
אודות מייפל
Maple היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה, המעניקה פתרון רכש מדיה כולל בזירה הדיגיטלית - פרפורמנס (פרסום מבוסס תוצאות) ונוכחות אפקטיבית (רכש מדיה ברשתות החברתיות, בגוגל וביוטיוב). Maple מתמחה ב"שיווק כמותי" באמצעות שימוש בטכנולוגיות ייחודיות מפיתוח עצמי. היתרון הטכנולוגי של Maple מאפשר התחייבות מראש לתוצאות האיכותיות ביותר והסקת מסקנות ותובנות שיווקיות עבור המפרסם.

תאריך:  11/03/2014   |   עודכן:  11/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיתוח חדש של מייפל לפרסום ביוטיוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
טליה גורן, איתן שם-טוב
56 קווי הלילה יפעלו ברחבי הארץ במהלך חג הפורים    צוותי דיילים יתפרסו במוקדי בילוי ויכוונו את הבליינים לשוב הביתה בקווי הלילה וגם יחלקו כוסות קפה מעורר
טל הלר
רד האט ומטריקס יקיימו את המפגש ה-16 של "רד האט, פיצה וטכנולוגיה" בנושא Redhat Hybrid Cloud
עדי וילדר
גילי עבודי
עמותת תיירות כרמלים מציעה שלל פעילויות לחג הפורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il