X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קלטורה בחרה להבטיח זמינות אפליקטיבית ולהגן על היישומים שלה על-ידי פתרונות F5 הפרויקט המבוזר ברחבי העולם מוערך במאות אלפי שקלים
▪  ▪  ▪

חברת קלטורה, ספקית פלטפורמת הוידאו המקוונת הפתוחה הראשונה בעולם, בחרה בפתרונות F5 על-מנת להבטיח זמינות אפליקטיבית ולהגן על היישומים שלה. בפרויקט המוערך במאות אלפי שקלים, הטמיעה חברת טרסטנט את Application Delivery Firewall" "BIG-IP שישרת מאות מיליוני צופי קצה ברחבי העולם. פתרון הData Center Firewall הייחודי של חברת F5 מאפשר טיפול בקצבי תעבורה אדירים, תוך כדי הצגת יכולת הגנה בפני התקפות DDoS ברמת החומרה והגנה על שרתי האפליקציה בתצורת Reverse Proxy. הפתרון אף מצטיין ביכולתו לטפל במיליוני חיבורים בו-זמניים, ומאות אלפי חיבורים חדשים בשנייה.
אלעד אברהמי, מנמ"ר קלטורה, ציין כי:" בפרויקט שתוכנן לשרת מאות מיליוני צופים ברחבי העולם הזקוקים לקצבים ונפחי תעבורה גבוהים, יש משמעות קריטית לפתרון גמיש ברמה הגבוהה ביותר השומר על אבטחת המידע ההיקפית ללא תקורות תפעוליות או תלות בריבוי רכיבי הרשת. היכולת להגדיל את היקפי התעבורה לפי הצורך מצד אחד ולהבטיח זמינות אפליקטיבית היא גדולתה של F5"
גד אלקין, מנהל אזור ישראל, יון וטורקיה ב-F5 הוסיף כי: " אנו שמחים על בחירתה של קלטורה בפתרונות F5. קלטורה מצטרפת לשורה ארוכה ומכובדת של ארגונים שהבינו כי ניתן לנהל קצבים ונפחי תעבורה גדולים בצורה גמישה ומאובטחת. היכולות האלו מאפשרות לארגונים להתמקד בפתוח יישומים חדשים שיגיעו למיליוני משתמשים ברחבי העולם".
אודות קלטורה
קלטורה מספקת את פלטפורמת הוידאו המקוונת הפתוחה הראשונה בעולם, ומשנה את הדרך בה אנשים עובדים, לומדים וצופים בוידאו מקוון. פלטפורמת הוידאו של קלטורה נוגעת במאות מיליוני צופים ע"י סיפוק כלים לניהול וידאו, הפצת תכנים ומונטיזציה לחברות מדיה. כלים אלה מגדילים את יכולות החברות ומפשטות את שירותי הוידאו שלהן. קלטורה מגבירה את היעילות ואת התקשורת בין מיליוני עובדים בכך שהיא מספקת לחברות כלי וידאו מקוון המשפרים את שיתוף המידע הפנימי, את תהליך ההכשרה, ויוצרות שיווק יעיל יותר. קלטורה מציעה את הלמידה של הדור הבא למיליוני סטודנטים ומרצים ע"י כלי וידאו מקוון למוסדות חינוכיים המביאים לשיפור בלמידה ובשיתוף בקמפוסים. מגזין פורבס כינה אותה לאחרונה "אחת משש החברות בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר בעולם ההיי-טק", וונצ'ר ביט כינה אותה כ"חברה הבאה שתהיה שווה ביליון דולר", ביזנס אינסיידר כ "אחת מחמש חברות הסטארט אפ העושות מהפיכה בתחום החינוך" וכ"אחת מחמש חברות הקוד הפתוח הטובות ביותר בשנת 2012”, מאשאבל כינה אותה "אחת מחמש טכנולוגיות הטובות ביותר לעסקים". קלטורה נוסדה על-ידי ארבעה יזמים ישראלים מנוסים בעולם ההיי-טק – רון יקותיאל, ד"ר שי דוד, ד"ר מיכל צור וערן איתם. למידע נוסף: www.kaltura.com, להצטרפות לקהילת קלטורה בקרו ב: www.kaltura.org וב – www.html5video.org.
אודות F5
F5 (נסדאק: FFIV) מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על-מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן. הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות. גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות. בסניף הישראלי של F5, הממוקם בתל אביב, מועסקים כ-200 עובדים. למידע נוסף, אנא בקרו ב-f5.com.
למידע נוסף על F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה, ניתן לעקוב אחרינו ב-@f5networks בטוויטר או לבקר אותנו בפייסבוק. לרשימה המלאה של אתרי קהילת F5, אנא בקרו בכתובת:www.f5.com/news-press-events/web-media/community.html.
F5, BIG-IP, F5 Synthesis, software defined application services, SDAS ו-VIPRION, הם סימנים מסחריים או סימני שירות של חברת F5 Networks בארצות הברית ובמדינות אחרות. כל השמות החברות והמוצרים האחרים המופיעים בזאת הם סימנים מסחריים של בעליהם על-פי חוק.

תאריך:  11/03/2014   |   עודכן:  11/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קלטורה בחרה בפתרונות F5 במאות אלפי שקלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
אינוקום הטמיעה פתרון Good למכשירים ניידים בחברת אורמת
טל הלר
פיתוח טכנולוגי חדש של מייפל יאפשר הרחבת קהלי מטרה ממוקדים בפרסום ביוטיוב
טל הלר
טליה גורן, איתן שם-טוב
56 קווי הלילה יפעלו ברחבי הארץ במהלך חג הפורים    צוותי דיילים יתפרסו במוקדי בילוי ויכוונו את הבליינים לשוב הביתה בקווי הלילה וגם יחלקו כוסות קפה מעורר
טל הלר
רד האט ומטריקס יקיימו את המפגש ה-16 של "רד האט, פיצה וטכנולוגיה" בנושא Redhat Hybrid Cloud
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il