X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת המחקר PQ Media: הצרכן הממוצע נחשף לשילוט דיגיטלי במשך כ-14 דקות במהלך השבוע. על-פי ההערכות, עד 2017 יגיע זמן החשיפה השבועי לממוצע של 20 דקות ומספר המסכים יקפוץ משמעותית. YCD Atmosphere: גם בישראל יש מגמה של החלפת שלטים מסורתיים, עם רווחיות נמוכה, בשלטים דיגיטליים דינמיים
▪  ▪  ▪
יעקב לייב, מנכ"ל YCD Atmosphere [יח"צ]

סקר גלובלי חדש של חברת המחקר PQ Media, מגלה כי כל אחד מאיתנו נחשף למסרים המגיעים משילוט דיגיטלי במשך 14 דקות בממוצע במהלך השבוע - קפיצה של 75% משמונה דקות שבועיות - תוך 7 שנים. על-פי ההערכות, עד 2017 יגיע זמן החשיפה השבועי לממוצע של 20 דקות.
בין הגורמים לעליה מזהה המחקר את העלייה בזמן אותו מבלים אנשים מחוץ לבתיהם, את העובדה ששלטים דיגיטליים רבים מקיימים קשר כלשהו עם הצרכן על-ידי הפעלתו - ובעיקר בחיבור לסמארטפון, יותר זמן שאנו מבלים בנסיעה לעבודה ובחזרה והעלייה המשמעותית בזמני פתיחת חנויות. על-פי הסקר, עיצוב נכון יותר, תכנים ממוקדים ואינטראקטיביות תורמים אף הם לחשיפה הממושכת. "התוצאה", אומרים החוקרים, "הוספה של עשרות אלפי שטים דיגטליים חדשים בין השנים 2007-2013". לדברי החוקרים, שילוט דיגיטלי הוא אחד מתחומי הפרסום הגדלים בקצב המהיר ביותר והוא אף ימשיך במגמה הזו, כאשר התחום שצומח מהר יותר הוא תחום המובייל. "החשיפה למדיום השילוט הדיגיטלי כמו גם ההכנסות מהענף ימשיכו לצמוח בו בזמן שתחומי פרסום אחרים מאותגרים ביכולות שלהם להגיע לציבור".
"די ברור מהסקר, ואנו רואים את המגמה גם בישראל, שיותר ויותר שלטים מסורתיים, עם רווחיות נמוכה, יוחלפו בשנים הקרובות בשלטים דיגיטליים דינמיים", אומר יעקב לייב, מנכ"ל YCD Atmosphere, המתמחה בפתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. "מחירי מסכים שירדו, יכולות מדידה חכמות שנותנים למשווקים מדדי הצלחה בזמן אמת, תכנים ממוקדים וחיבור ממשי לעולם המובייל והמדיה החברתית דוחפים יותר ויותר עסקים כיום להטמיע את המדיום הזה באיסטרטגיה הפרסומית הכוללת שלהם".
אודות YCD Atmosphere
‏YCD Atmosphere מספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים (מוזיקה ווידאו) לחברות, בתי עסק מתחומי ההסעדה, אופנה, חיי לילה ולייף סטייל, קמעונאים, גופים מוסדיים וארגונים בישראל. הפתרונות של YCD מסייעים למשוך לקוחות, לחזק את המותג ולעודד מכירות - תוך יצירת חווית לקוח שונה וייחודית לכל עסק. ההיצע של YCD משלב אסטרטגיה, שירותים מקצועיים של 24/7, פריסה ארצית וטכנולוגיה ייחודית. לחברה יש למעלה מ-4000 לקוחות, הכוללים תמהיל של בתי עסק כמו גם מותגים מהגדולים והמוכרים ביותר בישראל. בראש החברה עומד יעקב לייב.
אתר: www.ycd-a.co.il

תאריך:  12/03/2014   |   עודכן:  12/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
‏PQ Media: גידול בחשיפה למדיה דיגיטלית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
Phibro Animal Health Corporation מגישה הצהרת רישום להנפקה ראשונה לציבור
זהר נוי
מרכז הטיפול הרפואי הראשוני של קרן קטאר מתקין את מערכת התיקים הרפואיים האלקטרוניים האמבולטוריים של סרנר
טל הלר
טל הלר
AWS השיקה את AWS Activate – חבילת משאבים לחברות סטארט-אפ
יעל ניסקי
קלטורה בחרה להבטיח זמינות אפליקטיבית ולהגן על היישומים שלה על-ידי פתרונות F5    הפרויקט המבוזר ברחבי העולם מוערך במאות אלפי שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il