X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החברה תשתלב בחטיבת הביטחון והייעוץ של מטריקס
▪  ▪  ▪

מטריקס רכשה את חברת חושן-אליאב, המובילה את השוק בתחום של הנדסת מערכות. החברה עוסקת בניתוח ותכנון הנדסי של מערכות טכנולוגיות מתקדמות לצרכים מבצעיים ומייעצת למשרד הביטחון, לצה"ל ולתעשיה הביטחונית.
חושן-אליאב הוקמה בשנת 1986 על-ידי גדעון חושן ויוסי אליאב, אל"םים במיל', בעלי רקורד מבצעי וטכנולוגי נרחב בחיל האוויר. השניים, יחד עם הצוות הניהולי של החברה ו-80 המדענים והמהנדסים המועסקים בחברה, ימשיכו בתפקידם, ופעילות החברה תשתלב באגף הייעוץ matrix consulting.
"מאז הקמתה, שומרת החברה על המוניטין שלה כמובילה, איכותית ואמינה", אומר גדעון חושן, מייסד ומנכ"ל משותף. "היינו מעורבים במגוון פרויקטים, בהם מערכת הנשק 'חץ', מטוסי מכ״מ מתקדמים, מערכות שליטה ובקרה, מתקן סימולציה למערך הגנה אווירית ומערכות הגנה לכלי רק״מ. אנו גאים על כך שמטריקס בחרה בנו ומקווים לשלב כוחות ולהגשים יחד יעדים משותפים ומאתגרים."
"אנו מתמחים בניהול ובהוצאה לפועל של פרויקטים מורכבים", מוסיף יוסי אליאב, מייסד ומנכ"ל משותף, "הסוד המקצועי שלנו טמון בכוח האדם האיכותי. מאגר המומחים הרחב שלנו מאפשר להקים במהירות וביעילות צוותי עבודה ייעודיים לכל משימה."
אביאם סלע, נשיא חטיבת הביטחון והייעוץ במטריקס: "החיבור של חושן-אליאב למטריקס ולחטיבת הביטחון הוא טבעי ומתאים. קיבלנו ברכות ותמיכה מצד לקוחותינו למהלך."
לדברי ירון רז, מנהל חטיבת הביטחון והייעוץ, "בחרנו בחברה הטובה בתחומה, אשר למיזוג עימה ערך סינרגטי גבוה. תחום ההתמחות של חושן-אליאב משלים וממנף את פורטפוליו ההתמחויות, הפתרונות והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו בתחום הייעוץ ופיתוח המערכות, בהם ייעוץ טכנו-מבצעי, הנדסת מערכות, המשכיות עסקית, ייעוץ ארגוני, תכנון ובקרה, ייעוץIT ועוד".
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-6,500 מקצועני, IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,, Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על-פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013הגיע ל-2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השמינית ו IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השישית ברציפות.

תאריך:  13/03/2014   |   עודכן:  13/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור און
המסיבה התאפיינה בתחפושות משעשעות ואווירה שמחה
זהר נוי
SmartSearch של אקליפטק מאיץ מציאת גבישים ומתנדים שמוגדרים לפי דרישות הלקוח    הכלי האוטומטי החדש מסנן במהירות תוצאות מיותר משני מיליון מספרי חלקים של בקרת תדירות
שלמור תקשורת
חברת מילניום מרקטינג מציגה סדרה חדשה של מגרדות מעוצבות של חברת מיקרופלן (Microplane)
שלמור תקשורת
סדרת סירים ומחבתות חדשנית בציפוי חזק כמו שיש, בטכנולוגיית ייצור מתקדמת
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il