X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Agile IT חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Smart-X: תשווק את ControlUp מבית SmartX בישראל
▪  ▪  ▪

חברת Agile IT, המספקת פתרונות בתחום תשתיות ה-IT, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Smart-X, המתמחה בהטמעת פתרונות Citrix, במסגרתו תשווק בישראל את מוצר ה-ControlUp - Task Manager ארגוני המאפשר לצפות בצריכת משאבי כל התחנות בארגון בזמן אמת.
ה-ControlUp הוא כלי מסוף לניהול מערכות ה-IT וניהול תשתיות VDI בחברות ובארגונים, המאפשר איסוף מידע וניתוח של כלל פעילות המשתמשים, הפעולות והתהליכים בסביבות ה-IT הארגונית. זאת לצד לצד יירוט תקלות, פתרון בעיות מהיר, אתחול Service, הרצות Script ועוד.בנוסף, ControlUp מאפשר ביצוע מספר רב של פעולות אדמיניסטרטיביות לתחנות הארגון (MultiTarget Actions), באופן מהיר ויעיל, כל זאת על מספר רב של תחנות בו זמנית, וללא התערבות המשתמש.
"תקלה במערכות הרשת של הארגון יכולה להביא לתוצאות הרסניות, הן מבחינה כספית והן מבחינה אדמיניסטרטיבית" אומר איל מלח, מנכ"ל משותף בחברת Agile IT, "מצב כזה מחייב פתרון שידע לזהות את הבעיה במהירות האפשרית וגם לטפל בה באופן מיידי. מלבד ControlUp, אין עוד מערכת שיודעת לתת מענה מהיר ויעיל, עם יכולות ניתוח עמוקות, לזיהוי אותו ה-Process שגרם לעומס על המערכת. אנו מאמינים במוצר הזה ובשותפות עם Smart-X".
אודות Agile IT
חברת Agile IT היא מובילה בתחום תשתיות ה- IT. Agile IT מספקת מגוון פתרונות בתחום ניהול ה- IT בארגון תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובצוות מומחים בעלי שם במגוון תחומים. Agile משמשת כשותף זהב וכסף של מיקרוסופט במספר תחומים וטכנולוגיות. Agile הינה שותף Citrix ומבצעת פרויקטים של הטמעות מוצרי Citrix בארגונים שונים. בנוסף, Agile מייצגת ומיישמת פתרונות בינלאומיים בתחומים בהם היא פעילה. Agile IT הוקמה בשנת 2008 על-ידי אבי כהן, מייסד חברת We! ואיל מלח, אחד מן המומחים הטובים בישראל בתחום מיקרוסופט שמשמש כמנכ"ל החברה. בין לקוחות החברה: סאפ, מגדל, חברת החשמל, מיקרוסופט, קבוצת כלמוביל, קבוצת לובינסקי, פסגות, לאומית, עיריית ראשל"צ ועוד.
אודות Smart-X
חברת SmartX הינה חברת Professional Services לתחום מחשוב ואינטגרציה המורכבת מצוות של מומחים בכירים ומספקת שירותים לארגונים גדולים ורבי משתמשים בישראל ובעולם. חברת SmartX שמה לה למטרה להוביל את תחום תשתיות המחשוב (System) בכלל ואת תחום הוירטואליזציה.

תאריך:  16/03/2014   |   עודכן:  03/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
חברת אינטיגואה בחרה בפתרונות קמינריו: האיצה במאות אחוזים את הביצועים בסביבות וירטואליות בדאטה סנטר
טל הלר
שי מירון
יישום תציג בתערוכת "ננו-ישראל 2014": דיו ננומטרי שיאפשר הדפסת מעגלים חשמליים זולים ליישומי תצוגות גמישות, תוויות חכמות, פוסטרים נעים וביגוד אקטיבי
טל הלר
חברת דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes) תספק טכנולוגיית תלת מימד וידע נרחב עבור שידורי רכיבה על סוסים, אשר תעניק לצופי הטלוויזיה של Eurosport תובנות חדשות לגבי תחרות קפיצות הסוסים וכיצד היא מתבצעת
זהר נוי
אוטוגריל: הפיצול מתווה כיוון חדש במגזר המזון והמשקאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il