X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת אמן חתמה על הסכם עם חברת InizioTech לשיווק והטמעת פתרונות האבטחה לדואר אלקטרוני ולמסמכים של חברת TITUS
▪  ▪  ▪

קבוצת אמן מחזקת את פעילותה בתחום אבטחת המידע. אמן חתמה על הסכם עם חברת InizioTech על בסיס מוצרי חברת TITUS, ספקית מובילה של פתרונות לסיווג מידע לדואר אלקטרוני ולמסמכים, במסגרתו תשווק ותיישם את מוצרי TITUS בישראל.
הפתרונות של TITUS מתמקדים בסיווג מידע בלתי מובנה וגם בטיפול ברובד האנושי, אשר לא מקבל מענה במרבית הארגונים ומאפשר הגנה על נכסי מידע וקניין רוחני של הארגון מחד ומאידך שיתוף של מידע רגיש, באמצעות משפחה שלמה של מוצרי מדף לסיווג ותיוג מסמכים. TITUS מציעה פתרון לסימון וסווג עבור פלטפורמת Microsoft Office, זאת במקביל לשיתוף פעולה הדוק מאוד שהחברה מקיימת עם הנהלת מיקרוסופט וצוותי השטח הגלובליים שלה, כשותף זהב. החברה נמצאת בקשרים הדוקים עם מיטב חברות מניעת זליגת מידע ( DLP), וכן עם חברות ניהול זכויות דיגיטליות (DRM), הצפנה או פתרונות אחסון חכמים. בין לקוחותיה: משרד החוץ האמריקני לענייני יוצאי צבא, מורגן סטנלי, ברקליס, משרד האנרגיה האמריקני, נאס"א, חיל האוויר האמריקני, ממשלת סקוטלנד, הבנק המרכזי של קנדה, נאט"ו, DELL, Dow Corning, ויותר משלושים משרדי ממשלה באוסטרליה.
על-פי אלדד קנטי, מנכ"ל משותף בחברת InizioTech, המפיצה הרשמית של טיטוס בארץ: "לחברת טיטוס, כיום מעל ל-3 מיליון משתמשים ברחבי העולם, כולל צבאות, ממשלות וארגונים המעוניינים להגן על מידע ועל הקניין רוחני ולמנוע דליפת מידע, שהוא אחד האתגרים הגדולים שעומדים היום בפני ארגונים. כל זאת, תוך כדי שהמערכת מאפשרת שיתוף של מידע רגיש. בשונה ממערכות אחרות שעובדות באופן אוטומטי, בפתרונות TITUS מי שמייצר את המסמך גם קובע את רמת הסיווג שלו בעזרת המערכת ובסיוע המלצותיה. בהקשר זה, אנו שמחים על הידוק הקשרים עם קבוצת אמן לאספקת הפתרונות שלנו, המובילים בתעשיה. לא קרה לכם אף פעם ששלחתם מייל לכתובת לא נכונה? או שמידע רגיש הועבר בכוונה או בשוגג לכתובת לא רצויה? הפתרונות שלנו עוסקים בדיוק בדברים אלו ופונים ישירות לארגונים המעוניינים ליצור מדיניות ארגונית ברורה בנושא גישה למסמכים בארגון (גם קריאה, גם עריכה וגם משלוח)."
חיים לוי, מנהל מכירות לתחום הסייבר בקבוצת אמן, סיפר: "אנו גאים שארגון משמעותי כמו TITUS, בחר בקבוצת אמן לשיווק והטמעת המוצרים שלו. פתרונות TITUS מאפשרים לארגונים לשלוט יותר בקלות בדואר האלקטרוני ובמסמכים בארגון ולמנוע זליגת מידע וקניין רוחני. ל-TITUS יש הרבה לקוחות בינלאומיים, רבים מהם מגופים ממוסדים כמו במגזר הפיננסי, בבנקאות, ייצור, מגזר ממשלה וציבור ובעיקר במשטרה ובצבא ועוד. לכן, אנו בקבוצת אמן מהווים שותף טבעי לפתרונות שלהם. זהו שדרוג משמעותי לפורטפוליו הפתרונות שאנו מציעים עבור לקוחותינו ואני מאמין כי יחד עם פתרונות Titus אנו מציעים היום את פתרונות אבטחת המידע הטובים ביותר בשוק עבור ארגונים.
קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור חוץ. הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, הנדסת אנוש בתוכנה (UX), WMS, BI, סמיקונדקטורס ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Informatica, Palo Alto Networks, Good Technology, FireEye, Solera Networks, BackBase ועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו HP, Symantecומיקרוסופט. הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל. לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.

לפרטים נוספים על פתרונות TITUS
תאריך:  20/03/2014   |   עודכן:  20/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבוצת אמן תשווק ותטמיע מוצרי TITUS
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
WEB3 תייצג בלעדית את Teads הצרפתית בישראל: תספק פלטפורמה לפרסום בווידאו גם לאתרים ללא תוכן וידאו קיים
קובי מנדל
מנתונים של אחוזי ההצלחה בבחינה המרכז האקדמי כרמל נמצא במקום השלישי מבין המוסדות להשכלה גבוהה
טל הלר
טל הלר
אולג גוחמן מונה ל-CTO –של יחידת CloudZone, המרכזת את פתרונות הענן במטריקס
דוברות עיריית ירשלים
כל הכניסות לעיר פתוחות    הגישה לשוק מחנה יהודה פתוחה    צירי הגישה לבתי החולים בעיר יישארו פתוחים    כל האזור סביב התחנה המרכזית יישאר פתוח לתנועה    כביש בגין יישאר פתוח לכל אורכו    הכניסות לאזורי תעשיה - הר חוצבים, עטרות, גבעת שאול תלפיות - יישארו פתוחות    גישה למזרח העיר ולכותל המערבי, תתאפשר דרך מנהרת אשכול      רחוב כנפי נשרים ורחוב בית הדפוס יישארו פתוחים    הרכבת הקלה תפעל בשני מסלולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il