X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אלן רפל'ה, סגן נשיא לשותפים עסקיים EMEA ב-Infor בביקורו בישראל: "נרחיב את רשת השותפים הפועלת תחת קבוצת Intentia הישראלית, שותפת-העל שלנו"
▪  ▪  ▪

"נרחיב את רשת השותפים העסקיים (Affiliates) הפועלים תחת קבוצת Intentia בישראל, שותפת-העל שלנו לפתרון M3" כך אמר אלן רפל'ה, סגן נשיא לשותפים עסקיים EMEA ב-Infor בעת ביקורו בישראל. חברת Infor הגלובלית הינה אחת מחברות פתרונות המחשוב הארגוני הגדולות בעולם. קבוצת Intentia הינה הנציגה הבלעדית בישראל של פתרון M3, פתרון ה- ERP הצומח ביותר בחברת Infor. הקבוצה נמצאת בימים אלו במהלכו של גיוס שותפים מתאימים בעלי ניסיון ומקצועיות בהטמעת תהליכים עסקיים חוצי ארגון.
לביקור זה הצטרפה יסמין גידן, מנהלת שותפים עסקיים ב-Infor. רפל'ה וגידן ערכו ביקור בישראל על-רקע השקת פלטפורמת Infor ION – Intelligent Open Network החדשנית המאפשרת אינטגרציה מהירה וקלה של פתרונות Infor עם פתרונות ארגוניים אחרים. פלטפורמת ION, המבוססת על ארכיטקטורה אינטרנטית פתוחה וכלי BI מתקדמים, מספקת מסגרת עוצמתית המשפרת דרמטית את יכולות הניהול התהליכי בתעשיה. Infor ION הינו המוצר בעל הצמיחה הגלובלית המהירה ביותר ב-Infor.
"Infor רואה את עצמה כסטארט-אפ הגדול ביותר בעולם. אנו עובדים בגישה של חברת סטארט-אפ, עם גב של חברה גדלה ויציבה" אמרה גידן, "Infor משקיעה רבות בטכנולוגיות החדשניות ביותר על-מנת לספק תמיכה אופטימאלית לצרכי הלקוחות. ישראל, כיאה למדינת סטארט-אפ, תומכת בחדשנות ונתמכת על-ידי טכנולוגיות חדשניות בתעשיה. קבוצת Intentia הישראלית מתאימה לפוקוס המיקרו-ורטיקלי של Infor בנושא זה, ויתרה מכך, היא פיתחה במהלך השנים מומחיות מעמיקה בתעשיה במגוון תעשיות ובתחום ההפצה".
יעקב רבינוביץ', מנכ"ל קבוצת Intentia הוסיף: "מטרתנו בשנה הקרובה היא להגדיל אף יותר את נתח השוק של M3 בישראל דרך הרחבת רשת השותפים העסקיים. השוק הישראלי נמצא בנקודה ייחודית בה הוא בוחן את המערכות הקיימות ובוחר האם לשדרג אותן או להחליף אותן. אנו מעוניינים להיות במקום הנכון על-מנת להציע את הפתרון הטוב ביותר עבורם".
אודות Intentia
קבוצת Intentia, הוקמה בשנת 1996, מתמחה בפתרונות מחשוב תעשייתי לארגונים. Intentia הינה הנציגה הבלעדית בישראל של פתרון M3 מבית Infor הבינלאומית, חברת פתרונות המחשוב הארגוני השלישית בגודלה בעולם.
הקבוצה כוללת מספר חברות בנות: חברת Intentia ישראל, זרוע השיווק והמכירות המייצגת בישראל את פתרון M3 של חברת Infor, חברת Intentia פתרונות העוסקת בשירותים והטמעה בארגונים וחברת פרואקטיב (50%), המתמחה במנועי BPM ו- Work Flow מתקדמים.
צוות המומחים של Intentia הינו בעל ניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים של מחשוב חוצה ארגון בוורטיקלים תעשייתיים בארץ ובחו"ל. ניסיונה של Intentia והמקצועיות שלה זיכו אותה לאורך השנים בפרסי מצוינות בפרויקטים מקרב כלל השותפים העסקיים המיישמים אתM3 ברחבי העולם. בין לקוחות החברה נמנות חברות מובילות במשק, כגון: תנובה, אקרשטיין, דלתא גליל, דקסל, פריניר, אגמו- ורגוס, אלכם מדיקל, כרמל מיכלים, פוליכד, קרגל, רביב-רבל, אורן צובה ועוד.

תאריך:  24/03/2014   |   עודכן:  24/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דלתא גליל / Delta Galil
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת Infor: נרחיב את רשת השותפים בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד הראל
מבצע Windigo: קבוצת האקרים הצליחה להשתלט על יותר מ-25 אלף שרתים ובמשך שלוש שנים הדביקה חצי מיליון מחשבים בתוכנות זדוניות ביום.
טל הלר
אינפורמטיקה משיקה פתרון ניהול ידע והידוק קשרי לקוחות באמצעות מדיה חברתית
יעל ניסקי
חברת Comm-IT מסיימת שנת שיא בהכנסות וברווחים של 2013 עם גידול של כ-71% בהכנסות, כ-136% ברווח התפעולי וכ-106% ברווח הנקי; במהלך 2013 החברה הגדילה את מצבת כוח האדם בכ-50%
עדנה דור-און
מיכל סדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il