X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס פיתחה מערכת מתקדמת לניהול מיטבי של קשרי הלקוחות בית ההשקעות מיטב דש, השני בגודלו בישראל
▪  ▪  ▪

פיתוח המערכת לקשרי לקוחות על-ידי מטריקס מהווה עוד נדבך במגמה של בית ההשקעות מיטב דש לשים את הלקוח במרכז. במסגרת זו השקיעה מיטב דש כמיליון שקלים וחצי בפיתוח והטמעת המערכת
מטריקס פיתחה מערכת לניהול קשרי לקוחות מבוססת Dynamics CRM של מיקרוסופט, שנועדה לאחד בין המערכות של בתי ההשקעות מיטב ודש בעקבות המיזוג ביניהם, ולשפר את השירות שניתן ללקוחות. הפרויקט שנמשך כשנה והסתיים לאחרונה נאמד בכמיליון שקלים וחצי.
המערכת החדשה באה להחליף ולשדרג את Dynamics CRM 3.0 אשר שימשה את מיטב במשך 6 שנים. המערכת שהוטמעה במיטב דש כוללת את מודול השירות הנותן תמונת לקוח מלאה ומאפשרת מתן מענה הוליסטי ללקוח. כמו-כן, כוללת המערכת יישומים חדשניים ומתקדמים, כגון: ריכוז נתוני הגמל, ניהול אמנת שירות, תקשורת מול לקוח - שליחת מיילים, שליחת מסרונים (ידנית ואוטומטית) תוך קבלת חיווי קבלה ע"י הלקוח, תהליכי אירכוב אוטומטיים, ניהול הרשאות והפרדת מאגרי מידע כנדרש בהתאם לחברות הבת השונות, שליחת דוחות ואישורי גמל לעמיתים באמצעות המייל ישירות מן המערכת ועוד. בנוסף על כך, פיתחה מטריקס ממשק מול המערכת התפעולית של הבנק, מערכת הטלפוניה ועוד.
לדברי גיל צבר, סמנכ"ל טכנולוגיות, מיטב דש, "איחוד המערכות של שני בתי ההשקעות הינו תהליך מורכב המצריך ידע טכנולוגי נרחב, פתרונות יצירתיים והבנה מעמיקה של צורכי הלקוח על-מנת להתאים מערכת שתענה על כל צרכיו ותשמור בד-בבד על חיסיון המידע הפיננסי שלו. מעבר למיזוג המערכות לצורכי העבודה של מיטב דש כבית השקעות ממוזג המנהל מאגר לקוחות מאוחד, עמד לנגד עינינו היעד לשים את הלקוח במרכז ולכן ניתן דגש, לא רק למיזוג המערכות, אלא אף, ובעיקר, לשיפור המערכת למתן שירות הוליסטי ומיטבי ללקוחות. אנו רואים במטריקס שותפה לדרך ושביעות הרצון של הלקוחות שכבר נהנים משירות טוב יותר, מעידה על הצלחת הפרויקט".
לדברי אודי כץ, מנהל אגף יישומי דיינמיקס במטריקס, "פרויקט זה מגיע אחרי פרויקטים גדולים ומוצלחים נוספים שבצענו לאחרונה במגזר הפיננסי. בזכות מתודולוגיה מאורגנת שבנינו ואנו עובדים לפיה הצלחנו לעמוד בתקציב ובלוחות הזמנים של הפרויקט, עם מינימום פיתוחים. המערכת החדשה נבנתה תוך ראיית ה - Road Map העתידי של המוצר ובאופן אג'ילי ובכך היא חוסכת למיטב דש את השדרוג הבא".
אודות מטריקס:
מטריקס, המעסיקה כ-6,750 מקצועני IT, הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית,ייעוץ, Offshore, מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על-פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיבים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשיה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, ביטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותי IT, ע"פי סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013 הגיע ל-2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו-IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השישית ברציפות.
אודות בית ההשקעות מיטב דש:
בית ההשקעות מיטב דש מנהל למעלה מ-110 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז', ניהול סיכונים, ניהול תוכניות אופציות לעובדים, מכללה ללימודי שוק ההון, ייעוץ משכנתאות ועוד. החברה מנוהלת על-ידי אילן רביב ובעלי השליטה בה הינם קבוצת BRM ומר צבי סטפק.

תאריך:  01/05/2014   |   עודכן:  01/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני לובלינר
המכללה האקדמית צפת התייחדה השבוע עם זכר ששת המיליונים בטקס מרגש שהתקיים ביום הזיכרון לשואה ולגבורה ברחבת הקמפוס    לראשונה השתתפו השנה ניצולי שואה מארגון 'עמך'    במהלך הטקס נישאו דברים מרגשים מפי ראשי המכללה וסטודנטים
זהר נוי
DNO International ASA: בית הספר קנדי בהארוורד מייסד מלגה לסטודנטים מהמזרח התיכון וצפון אפריקה
מיכל זילבר
סקר שנערך בקרב ניצולי השואה בישראל, על-ידי מרכז הארגונים של ניצולי השואה ומכון Market Watch מצא:
שמעון כהן
עם פרסום כוונת עובדות הנמל להפגין מחר נגד המנכ"ל בפועל, בשל החלטתו לבטל את המימון ל'יום האישה', חזר בו המנכ"ל מהחלטתו להקפיא התקציב
שמעון עדי
ימחו מחר בבוקר מול משרדו של מנכ"ל הנמל בפועל, יצחק בלומנטל, בשל החלטתו לבטל את יום האישה: "לפגוע בנשים זה לא ראוי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il