X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
דלק מוטורס מחזקת קשרי הלקוחות: מיישמת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) מבוססת Microsoft CRM באמצעות אלעד מערכות
▪  ▪  ▪

חברת אלעד מערכות זכתה בפרויקט רחב היקף ליישום מערך קשרי לקוחות (CRM) מתקדם בחברת דלק מוטורס, יבואנית רכבי מאזדה, פורד, BMW, מיני ו- BMW Motorrad (אופנועי BMW). פרויקט ה- CRM מבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת מיקרוסופט – Dynamics CRM 2013. זהו היישום הראשון בישראל של גירסת 2013 של המערכת.
המערכת צפויה לשרת כ-120 משתמשים במטה החברה והמרכז הלוגיסטי שלה בניר צבי וב-12 אולמות תצוגה ברחבי הארץ. המערכת מתממשקת למערכת התפעולית מסוג IBM AS/400 הפועלת בחברה.
המערכת תאפשר לדלק מוטורס לקבל תמונה מלאה על לקוחותיה (360 מעלות), לחזק את מערך השיווק, המכירות, השירות, שימור לקוחות לאורך זמן והקשר השוטף עם הלקוחות, תוך ניהול מלא של מחזור חיי הלקוח, מנקודת המגע הראשונית, דרך ביקור באולמות התצוגה, רכישה ואספקת הרכב, השירות לאחר המכירה ועד להליך החלפת רכב ישן. המערכת תסייע לעקוב אחר כל מתעניין (ליד) בכל ערוץ ממנו הגיע (טלפון, אינטרנט, ביקור באולם תצוגה וכו'). היא כוללת בין היתר לוח מחוונים להנהלה, מעקב אחר תהליכי מכירה פתוחים, מעקב אחר לקוחות שביצעו נסיעות הדגמה, תזכורות מתוזמנות אוטומטית לנציגי מכירות, מעקב ביצועים ברמת אולם המכירה וברמת נציג מכירות ועוד. כמו-כן, היא מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים.
השלב הראשון של הפרויקט שביצעה אלעד מערכות הסתיים בימים עם עלייה לאויר של מערכת ה- CRM למותג BMW, רכבי מיני ולאופנועי BMW. פרויקט זה ארך כחמישה חודשים ובמהלכו מוחשבו מטה החברה ואולמות המכירה של המותגים הללו. בימים אלו מתחיל חלקו השני של הפרויקט ליישום המערכת עבור המותגים מאזדה ופורד. בשלב השלישי של הפרויקט יבוצע מיחשוב מערך השירות לכל המותגים.
Microsoft Dynamics CRM 2013 מספקת מספר כלים ויכולות חדשות אשר נועדו להקל על השימוש, ליעל את העבודה, להשתמש בה בדרכים חדשות "מחוץ לקופסא" ולשפר את תהליך ההטמעה של המערכת. היא כוללת ממשק משתמש חדש, פונקציית ניהול תהליכים, אפליקציות מובייל ואפשרות להשתמש בחכמת ההמונים המשתפים ב-Best Practices של המערכת.
כחלק מן הפרויקט יושם פתרון Open Legacy, אשר מהווה גשר בין מערכות ה- IBM AS/400 למערכת ה- Dynamics, כך שהאמולציה של נתונים מתוך ה- AS/400 יוצגו למשמתמשים באמצעות ממשק המשתמש של ה- Dynamics.
"בחרנו את Microsoft Dynamics CRM על סמך ניסיון חיובי של משווקי רכב ברחבי העולם המשתמשים בה לניהול הקשר עם הלקוח, על סמך הפונקציונליות הרחבה של המערכת והתאמתה לחברות בתחום הרכב, בזכות העובדה שמדובר בחברת כמו מיקרוסופט שתוכל לספק לנו שירותים ותמיכה ברמה גבוהה ובשל העובדה כי המערכת מתממשקת בצורה מלאה למערכת ה- AS/400 IBM הפועלת בחברה" אמר שחר שמש, המישנה למנכ"ל דלק מוטורוס.
לדבריו, "Dynamics CRM מספקת לדלק מוטורוס כלים ניהוליים חדשים לניהול הקשר לכל אורך חיי הלקוח, לשיפור השיווק והשירות. המערכת מרכזת ומציפה עבור המשתמשים בארגון את הנתונים הרלוונטיים על-אודות הלקוחות, ומאפשרת לשפר את המענה ללקוח, את שביעות הרצון שלו, ובסופו של דבר גם את התוצאות. עם Dynamics CRM הקשר עם כל לקוח הופך לאישי הרבה יותר. כעת אנו יכולים לבדוק ולדעת את אפקטיביות ערוצי השיווק והפרסום השונים וללמוד אודות פעילות נציגי המכירות והשירות ולסייע להם".
"עד היום הסתמכנו על תחושות בטן, וכעת הדברים מוחשיים ומדידים", ציין משה לוי, מנמ"ר דלק מוטורס. "עבור יבואנית מותגי בתחום הרכב, מדובר על קשר ארוך טווח עם הלקוח, ציפיה של הלקוח לשירות ברמה גבוהה ויחס אישי ועל פוטנציאל גבוה יחסית כי הלקוח ירכוש שוב רכב מן החברה לאחר מספר שנים. לכן בחרנו ליישם מערכת CRM מתקדמת שתספק מענה לדרישות והצרכים שלנו ושל לקוחותינו בעידן המודרני. בחרנו באלעד מערכות לביצוע הפרויקט בשל הניסיון המוכח שלהם ביישום Dynamics CRM והידע הרב העסקי והטכנולוגי של הצוות".
לוי הוסיף: "יישום Dynamics CRM הינו חלק מפרויקט שביצענו בחברה לשילוב בין טכנולוגיות Legacy לטכנולוגיות חדשות, כך שכל הנתונים יתממשקו בצורה מלאה, כל המערכות 'ינגנו' יחד ללא תקלות והמשתמשים יעבדו עם ממשקים נוחים ואחידים".
לדברי דגן הלוי, המשנה למנכ"ל אלעד מערכות ומנהל החטיבה הטכנולוגית: "Dynamics CRM 2013 הוא פתרון ניהול קשרי לקוחות עם עיצוב חדש וידידותי למשתמש, המאפשר לאנשי מכירות, שיווק ולהנהלה לקבל את כל הנתונים שהם זקוקים להם במבט אחד כולל. הגרסה הנוכחית של המערכת מאפשרת ליצור תהליכים המובילים את המשתמש עד לתוצאה הרצויה, בין אם מדובר בשימור קשר עם לקוח קיים, התאמת המוצר הטוב ביותר ללקוח, או בחינת אפקטיביות של פעולות מכירה ושירות".

תאריך:  01/05/2014   |   עודכן:  01/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט  משה לוי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלעד הטמיעה Dynamics CRM בדלק מוטורס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
מטריקס פיתחה מערכת מתקדמת לניהול מיטבי של קשרי הלקוחות בית ההשקעות מיטב דש, השני בגודלו בישראל
יוני לובלינר
המכללה האקדמית צפת התייחדה השבוע עם זכר ששת המיליונים בטקס מרגש שהתקיים ביום הזיכרון לשואה ולגבורה ברחבת הקמפוס    לראשונה השתתפו השנה ניצולי שואה מארגון 'עמך'    במהלך הטקס נישאו דברים מרגשים מפי ראשי המכללה וסטודנטים
זהר נוי
DNO International ASA: בית הספר קנדי בהארוורד מייסד מלגה לסטודנטים מהמזרח התיכון וצפון אפריקה
מיכל זילבר
סקר שנערך בקרב ניצולי השואה בישראל, על-ידי מרכז הארגונים של ניצולי השואה ומכון Market Watch מצא:
שמעון כהן
עם פרסום כוונת עובדות הנמל להפגין מחר נגד המנכ"ל בפועל, בשל החלטתו לבטל את המימון ל'יום האישה', חזר בו המנכ"ל מהחלטתו להקפיא התקציב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il