X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Fortinet מחוללת מהפכה בשוק האבטחה הארגונית עם Next Generation Firewall חדש ועתיר ביצועים; הפתרון החדש FortiGate-1500D מגדיר מחדש את יעילות האבטחה ומעלה את הרף של היחס בין המחיר לביצועים בארגונים
▪  ▪  ▪

חברת Fortinet® (NASDAQ: FTNT)- מובילה עולמית באבטחת רשת עתירת ביצועים (high-performance network security) - השיקה היום פתרון Next Generation Firewall חדש ועתיר ביצועים, אשר מצטרף למערך המרשים של פתרונות פיירוול עתירי ביצועים שהיא מציעה לארגונים, ואשר עתיד לחולל מהפכה בשוק האבטחה. פתרון FortiGate®-1500D מעניק יכולות של מניעת איומים וביצועים מעל לכל תחרות, בתצורה גמישה שמסייעת לספק מענה לדרישות הארגוניות.
ביצועים מהפכניים
פתרוןFortiGate-1500D מעניק את התוצאות הטובות בקבוצה במונחים של מחיר וביצועים, והוא כולל:
- פיירוול עתיר ביצועים - עם קצב תקשורת של 80 Gbps, נתון שקובע סטנדרט חדש של מחיר ל-Gbps של תעבורה נבדקת.
- מערכת IPS עתירת ביצועים - מניעת חדירות ובקרת יישומים בקצב של 11 Gbps, ביצועים גבוהים פי חמישה מאלו של כל פיירוול אחר באותה רמת מחיר.
- עצמת עיבוד מעל לכל תחרות - הפתרון מצויד במעבד FortiASIC™ NP6 המתקדם ביותר ובמעבד CP8 לגילוי של תכנים זדוניים בקצבי תקשורת גבוהים של multi-Gigabit מבלי לפגוע בזמינות הרשת או בביצועים, וב-Latency נמוך מאוד.
הגנה מתקדמת מפני איומים
בנוסף ליחס המעולה בין מחיר לביצועים, מעניק הפתרון אבטחת מידע מקיפה ומספק את היכולות הבאות:
- תמונה מעמיקה יותר ובקרה מלאה - פתרוןFortiGate-1500D מציע בקרה מלאה על התוכן, היישומים, וההתנהגות של המשתמשים והיישומים. מנהלי המערכת יכולים להבין את האיומים ולחסום אותם במהירות בעזרת מערכת ההפעלה FortiOS 5 של Fortinet, אשר מעניקה יכולות לבקרת גישה ומניעת איומים. יכולות אלה כוללות גילוי של תוכנות זדוניות מתקדמות, גילוי פרצות והגנה, מערכות מוניטין מבוססות ענן ומנגנון מדיניות מרובה וקטורים שמאפשר להחיל מדיניות על-פי הזהויות של המשתמשים והמכשירים.
- אבטחה מלאה בזמן אמת - פתרוןFortiGate-1500D מתממשק לשירות ה- FortiGuard, אשר מספק הגנה אוטומטית ועדכנית בזמן אמת מפני איומי האבטחה החדשים ביותר, באמצעות מעבדות FortiGuard Labs. הצוות העולמי כולל כ-200 מומחים ומהנדסים, עם יותר מעשר שנות ניסיון בעבודה משותפת עם לקוחות Fortinet וארגונים מובילים העוסקים בהגנה מפני איומים. מעבדות FortiGuard Labs מובילות כיום בחקר איומים המופצים בפועל בשטח (zero-day) ובשנת 2013 הן גילו 18 פרצות קריטיות שנוצלו בפועל בשטח - יותר מכל חברה אחרת הפועלת בענף . זאת בנוסף ליותר מ-140 פרצות המנוצלות בפועל בשטח שהתגלו מאז שנת 2006.
קישוריות מהירה במענה לדרישות הארגוניות המשתנות
פתרוןFortiGate-1500D כולל שמונה חיבורים של 10 GbE (SFP+) ו-32 GbE בתצורה קומפקטית (2U). כמות ממשקים זו מאפשרת להקים ולתכנן הפרדה מיטבית בין האזורים השונים ברשת, ללא מגבלת מקום. כמו-כן הפתרון תומך כמובן בתצורה וירטואלית ובטכנולוגית VDOM.
"המעבר לטכנולוגיות רשת מהירות יותר מאלץ את הארגונים, ללא ספק, לבחון שדרוג של כל חלק בארכיטקטורת המחשוב שעובר שינויים, ובכלל זה פתרונות פיירוול" אמר ג'ף ווילסון, אנליסט אבטחה ראשי בחברת Infonetics. "הצורך להוסיף ממשקים מהירים לפתרונות פיירוול (10G, 40G ובסופו של דבר גם 100G), ולהגביר את ביצועי האבטחה במתכונת של ריבוי תפקודים, ניצב בראש הרשימה של המניעים להשקעות בפתרונות פיירוול חדשים ועתירי ביצועים".
תיקוף במבחנים מצד שלישי
ההכרזה ממחישה פעם נוספת מדוע נחשבת FortiOS למערכת ההפעלה המתקדמת ביותר בעולם לאבטחת הרשת. בשילוב עם פתרונות FortiGate, אשר כוללים מעבדים ייעודיים ועתירי ביצועים, המיוצרים כמערכת על שבב (SoC) לרשת ותוכן, זכתה מערכת FortiOS לאישורים ממעבדות מובילות לבחינה ומדידה, ובכלל זה NSS Labs, ICSA Labs, Common Criteria, Virus Bulletin ו-FIPS.
בנוסף, זכו פתרונות FortiGate בציון "מומלץ" (Recommended) של NSS Labs על הביצועים המעולים שהפגינו, הן במניעת חדירות (intrusion prevention) והן כפיירוול (firewall). בתחום של מניעת חדירות (IPS), העניקו פתרונות Fortinet רמות חסרות תחרות של קצב תקשורת ועכבה נמוכה, חסמו 95.0 אחוזים מהמתקפות על יישומי לקוח ו-96.0 אחוזים בסך-הכל, וזיהו בצורה נכונה 100% מניסיונות הפריצה של NSS, ללא אף שגיאה. בתחום הפיירוול, זכתה Fortinet בציון של 100% על יציבות, פריצה וזליגה, וגם בסקירה של הניהול המרכזי.
"עם פתרוןFortiGate-1500D החדש, יכולים ארגונים ליהנות מכל העולמות - רשת מהירה ביותר וגם אבטחת רשת ברמה הגבוהה ביותר" אמר פטריס פרש, סגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות ותמיכה בחברת Fortinet. "פתרוןFortiGate-1500D מציע פלטפורמה ארגונית אידיאלית לאבטחת הרשת, שמשמשת הן כפיירוול עתיר ביצועים לאכיפה מסורתית של בקרות הגישה והן כפיירוול מהדור הבא, לבדיקה מעמיקה יותר של תוכן ומניעת איומים".
זמינות
התקןFortiGate-1500D כבר זמין. למידע נוסף בקרו בכתובת [קישור].
אודות Fortinet
Fortinet (NASDAQ: FTNT) מסייעת לארגונים להגן על רשתות, משתמשים ומידע מאיומים המתפתחים ללא הרף. כמובילה עולמית באבטחת רשת עתירת ביצועים, Fortinet מאפשרת לעסקים ולממשלות לאחד ולשלב טכנולוגיות עצמאיות ללא פגיעה בביצועים. בניגוד לחלופות יקרות בלתי גמישות המספקות ביצועים נמוכים, פתרונות Fortinet מעצימים את הלקוחות ומאפשרים להם לאמץ טכנולוגיות חדשות והזדמנויות עסקיות, תוך הגנה על מערכות חיוניות ותוכן.
www.fortinet.com

תאריך:  04/05/2014   |   עודכן:  04/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Fortinet מחוללת מהפכה באבטחה הארגונית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני לובלינר
המכללות האקדמיות בפריפריה: צפת, תל-חי, אשקלון, וספיר, בהן לומדים את מקצוע העבודה הסוציאלית, החליטו להתכנס לכנס ראשון מסוגו, "עבודה סוציאלית בפריפריה" כדי להציג את המצב החברתי/כלכלי הקשה בקרב האוכלוסייה פריפריה, ולדון בהיבטים הייחודיים הנדרשים בחינוך לעבודה סוציאלית, במטרה להתמודד עם המצב הנתון
טל הלר
הבנק השוויצרי UBP מכריז: אנו פועלים בגישה הגנתית עם חשיפה לעליות באמצעות אגרות חוב להמרה
משה כהן
התנועה לאיכות חיים למנכ"ל שמן תעשיות: "ישנן תלונות על זיהום בסביבה הקרובה למפעלכם, מדוע אינכם משתמשים בחומרים לא מזהמים כגז גפ"מ או סולר?"
עופר נוימן
"המספרים הנוראים הם הצד הכואב של הציונות, ההתיישבות ואהבת הארץ עליהן אנו נלחמים יום יום"
חנה פתיה
בדיקה פשוטה לאיתור תורם מח עצם יכולה להציל חיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il