X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מאז שנת 2006 גילו במעבדות FortiGuard של החברה מעל ל-143 פרצות Zero Day, מתוכן 18 פרצות בשנת 2013 לבדה
▪  ▪  ▪

חברת Fortinet® (NASDAQ: FTNT)- מובילה עולמית באבטחת רשת עתירת ביצועים - הודיעה היום כי במעבדות FortiGuard, הזרוע העולמית של Fortinet לחקר איומים, גילו בשנת 2013 לא פחות מ-18 פרצות Zero Day קריטיות (ללא טלאי אבטחה) - יותר מכל חברה אחרת הפועלת בענף אבטחת המידע. בסך-הכל, מאז שנת 2006, גילו במעבדות FortiGuard יותר מ-140 פרצות. מתוכן תוקנו 128 פרצות על-ידי החברות המתאימות. רשימה של פרצות ה - Zero Day ניתן למצוא בכתובת הבא:
[קישור].
"מזה למעלה מעשור, מבצעים במעבדות FortiGuard עבודת מחקר מעולה עבור Fortinet, וזאת מאחורי הקלעים וללא פרסום. הגיעה העת שיותר מ-200 הגיבורים האלמונים, אשר שוקדים ללא לאות מאחורי הקלעים ברחבי העולם, יזכו להוקרה הראויה" אמר דרק מנקי, אסטרטג אבטחה עולמי במעבדות FortiGuard של Fortinet. "הצוות של מעבדות FortiGuard פועל במשותף על-מנת לגלות איומים חדשים, ליצור קשר עם גורמי האכיפה והתגובה למקרי חרום, ולחשוף שיטות התחמקות תוך פיתוח של טכנולוגיות מתקדמות להתגוננות. הצוות הטקטי של חוקרי האבטחה שלנו עוסק בפיצוח היישומים שרובנו מתייחסים לשימוש היום יומי בהם כאל המובן מאליו, ולאחר מכן מעביר את הממצאים לחברות המתאימות על-מנת שיעדכנו את התוכנות ובכך יעניקו הגנה טובה יותר ללקוחות. כל פרצה שאנו מגלים נגרעת מרשימת הפרצות שהאקרים יכולים לנצל. בסופו של התהליך, המוצרים הרלוונטיים מוקשחים והלקוחות זוכים להגנה - עוד לפני שהפרצה מתוקנת, וכמובן גם לאחר התיקון".
פרצת Zero Day מוגדרת כפרצה שלא הייתה מוכרת קודם לכן, ומשום כך אין עדיין טלאי או עידכון זמין של חברת התוכנה לתיקון שלה, דבר שמותיר את המשתמשים חשופים למתקפות. לאחר שמתגלה פרצה מסוג זה מנתחים ומאמתים אותה במעבדות FortiGuard עוד לפני הדיווח לחברה המתאימה. לאחר התיקוף, מפתחים במעבדות FortiGuard חתימת IPS מתקדמת שמופצת ללקוחות Fortinet עוד לפני שחברת התוכנה שחררה טלאי, על-מנת להגן על הלקוחות מפני הפרצה. החתימות, שהן ייחודיות ל-Fortinet, ממלאות תפקיד חשוב במאבק כנגד איומים מתקדמים ומתמשכים (APT).
"פרצות Zero Day עלולות לשמש ככלי נשק רב עוצמה בידיים של עברייני סייבר או סוכנויות ממשלתיות שיבצעו מתקפות ממוקדות ויעילות כנגד מערכות היעד. המשימה שלנו היא לעצור את אספקת הדלק למדורה, ולהגן על היעדים עוד לפני שהמתקפות יוצאות לפועל" הוסיף מנקי. "הגנה מפני פרצות Zero day היא משימה מורכבת, והשיטה שלנו מעניקה הגנה יעילה וייחודית מפני איומים מתקדמים ומתמשכים".
חשיפה אחראית
על-פי המדיניות לחשיפה אחראית של מעבדות FortiGuard, פרטיה של פרצה שהתגלתה מתפרסמים לציבור הרחב רק לאחר שהפרצה תוקנה. אפילו ללא טלאי פעיל, ניתן להפיק חתימה של הפרצה כדי למנוע פריצות עתידיות. לאחר שנוצרה חתימה, היא עוברת את תהליך החתימות של מעבדות FortiGuard עבור פרצות Zero Day ומוקצה לה שם גנרי, זאת במטרה להעניק הגנה תוך חשיפה של פרטים מועטים ככל האפשר. לאחר מכן פועל הצוות של מעבדות FortiGuard בשיתוף עם חברות התוכנה על-מנת ליצור טלאי לפרצה. לאחר ששוחרר הטלאי, ממשיכים במעבדות FortiGuard לפעול ביחד עם חברת התוכנה על-מנת לנתח את המקור לפרצה ולמנוע ניצול של פרצות דומות בעתיד.
מעבר לחתימות
מספרן של התוכנות הזדוניות עולה בשנים האחרונות בשיעור רב, חברות אבטחת המידע מצאו שיטות חלופיות לגילוי של תוכנות זדוניות והגנה מפניהן. ב-Fortinet, למשל, משלבים במערכת ההפעלה FortiOSמספר אמצעים חדשים להגנה. מערכת ההפעלה FortiOS 5 כוללת יותר מ-150 תכונות אבטחה חדשות שמעניקות הגנה מפני איומים מתקדמים ומתמשכים (APT) ומתקפות מתקדמות וממוקדות (ATA). שיפורים אלה כוללים גילוי מתקדם של תוכנות זדוניות, גילוי של קוד לניצול פרצות והגנה מפניו, מערכות מוניטין מבוססות ענן (Reputation) ומנוע מדיניות מורכב שמסייע להחיל מדיניות על-פי המזהים של המשתמש ועמדת הקצה - יכולת זו חשובה ברשתות שמתאפיינות בביזור, וירטואליזציה ועבודה בענן.
מלבד הניתוח של האיומים השונים, עורכים החוקרים של מעבדות FortiGuard מחקרים, ומציגים אותם בוועידות אבטחה עולמיות, ובכלל זה EICAR, Blackhat, Virus Bulletin, Insomni'Hack ו-Hashdays. מחקרים ומצגות שהוצגו בוועידות אלה ניתן להוריד מהכתובת: [קישור].
אודות מעבדות FortiGuard
מעבדות FortiGuard אוספות סטטיסטיקות אודות איומי סייבר ומצביעה על מגמות לתקופה זו, המבוססות על נתונים שנאספו ממערכות FortiGate, מערכות אבטחת רשת ומודיעין המותקנות ברחבי העולם. לקוחות המשתמשים בשירותי FortiGuard של Fortinet הינם מוגנים מפני הפגיעות שתוארו בדוח זה, כל עוד קונפיגורציית המוצר שלהם נכונה ומתאימה.
שירותי FortiGuard מציעים פתרונות אבטחה רחבים, הכוללים אנטי וירוס, IPS, סינון תכני אינטרנט ויכולות אנטי-ספאם. שירותים אלה מסייעים בהגנה מפני איומים הן ברמת הרשת והן ברמת האפליקציה.
שירותי FortiGuard מתעדכנים על-ידי מעבדות FortiGuard, דבר המאפשר לחברת Fortinet לספק הגנה מלאה מפני איומים חדשים.
אודות Fortinet
Fortinet (NASDAQ: FTNT) מסייעת לארגונים להגן על רשתות, משתמשים ונתונים מאיומים המתפתחים ללא הרף. כמובילה עולמית באבטחת רשתות בעלות ביצועים גבוהים, Fortinet מאפשרת לעסקים ולממשלות לאחד ולשלב טכנולוגיות עצמאיות ללא פגיעה בביצועים. בניגוד לחלופות יקרות בלתי גמישות המספקות ביצועים נמוכים, פתרונות.

תאריך:  19/05/2014   |   עודכן:  19/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל הלר
SAP הכריזה על פרויקט Medical Insights להאצת טיפול מותאם אישית לחולי סרטן ו-HIV
זהר נוי
ZMDI, חברת שבבים גלובלית, הודיעה שחברת טרייטק בע"מ, שותפת הפצה חשובה, תשתתף ותייצג את ZMDI בתערוכת ניו-טק 2014 - במרכז הירידים והקונגרסים בישראל בתל אביב, ב-27 ו-28 במאי 2014
זהר נוי
פסגת החדשנות של Upround Ventures תפגיש הזנקים טכנולוגיים חמים ישראלים עם רשימה גלובלית של נואמים ומשקיעים מעמק הסיליקון, אסיה, אירופה והמזרח התיכון - סדר היום עוסק בביג דאטה, מובייל, ערים חכמות, האינטרנט של הדברים, לבישים ואקלים ההשקעות
סיגל אוברמן
של חברת NOW - חברת הויטמינים המובילה בארה"ב
שי מירון
לשכת המהנדסים: פרס מפעל חיים לאחים יהודה וזהר זיסאפל על תרומתם להייטק הישראלי וקידום החינוך הטכנולוגי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il