מתחם העיצוב לבית HOME DESIGN, הממוקם באזור התעשיה החדש בנתניה, יוצא לראשונה עם קמפיין נרחב בכיכובה של דורין אטיאס. הקמפיין החדש, שעלה באמצעות משרד הפרסום 'ארועטי ברמן GPS', ישודר בערוצים המסחריים המובילים 2 ו- 10 ויכלול סדרת פרסומות משעשעות. כחלק מאסטרטגיית שיווק כוללת, הבאה למצב את המתחם כהיכל שלם המציע הום סטיילינג במגוון רחב של סגנונות וקשת רחבה של מחירים, נבחרה לככב כפרזנטורית הסטייליסטית הנחשבת דורין אטיאס, שלה רזומה עשיר בשירותי סטיילינג. הזהות המותגית בין המתחם החדש לבין אטיאס נוצרה מתוך ההנחה כי אטיאס מזוהה כמלכת הסטייל המשובח ועם זאת היא נתפסת נגישה ולא מתנשאת, כך שבים יזדהו עם אטיאס כמודל המומחה לסטיילינג אסתטי.
חברת
אשטרום נכסים, בעלי HOME DESIGN, השקיעה בעיצובו של המתחם, המשתרע על פני 8000 מ"ר ומתפרש על פני שני מפלסים. המתחם מציע תמהיל חנויות כולל של 14 מותגים ישראלים ובינלאומיים נחשבים בתחום עיצוב הבית, וביניהם ID design, קסטיאל as is, NICOLETTI, SIMPLY WOOD, LAGO, Rossetto Primium, cattelan italia, Ultima, NATUZZI, My Home Page, italsofa,HARDOOR, כרמל קונספט (Floor Design) וגלריה לאמנות של סיגל מלינגר.