X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נתי דינר הוא אולי אחד האנשים היצירתיים ביותר בישראל, כל קורות החיים שלו מעידים על כך לחלוטין, רק תסתכלו על הדברים שהוא עושה לאורך חייו, תפקידים בכירים בהרבה מאוד ערוצי תקשורת, עבודה מול האנשים היצירתיים ביותר בישראל, קורות חיים שמפוצצים בכישרון ובהרבה מאוד חן
▪  ▪  ▪

נתי דינר הוא אולי אחד האנשים היצירתיים ביותר בישראל, כל קורות החיים שלו מעידים על כך לחלוטין, רק תסתכלו על הדברים שהוא עושה לאורך חייו, תפקידים בכירים בהרבה מאוד ערוצי תקשורת, עבודה מול האנשים היצירתיים ביותר בישראל, קורות חיים שמפוצצים בכישרון ובהרבה מאוד חן.
עכשיו שדינר נתי יצא סוף-סוף לחופשי, הוא יכול להתחיל לעשות לביתו, כמו שאנחנו קוראים לזה. אז הגיע הזמן לספר קצת על האיש הזה ומה ניתן להרוויח ממנו. אז בואו נדבר באמת, כנראה שהעבודה הכי משמעותית בחייו של נתי דינר הייתה העבודה שבה הוא היה סמנכ"ל בערוץ 10.
הוא עשה את התפקיד החשוב הזה במשך כמה שנים טובות עד התפרקותו של ערוץ עשר ועזיבת הבכירים שלו למקומות אחרים.
מה שקרה לערוץ 10 אולי היה טרגדיה, אבל נתי דינר מספר שהוא למד מהעבודה שם הרבה מאוד, הוא ידע שהדבר הזה הוא לא לנצח ואין סיכוי גדול שערוץ עשר ישרוד הרבה שנים במתכונת הנוכחית בגלל בעיות של תקציב אז הדברים היו זמניים מאוד.
הוא הבין את זה היטב וניצל את התפקיד הזה כדי להתקדם קדימה וללמוד עוד בזמן שהוא עושה עבודה מעולה עבור הערוץ. כל משרדי הפרסום ואנשי היצירה שעבדו מול דינר מספרים בגאווה רבה על איש מקצוע מדהים, שכל כולו היה מושקע בהצלחת התוכניות הנמצאות באחריותו.
דינר היה אחד המוצלחים בין בכירי ערוץ עשר ונחשב לאחת העזיבות הכואבות ביותר של הערוץ. החשש היה בעיקר, שהוא יעבור לערוץ מתחרה בטלוויזיה, שיקח איתו את הידע והכישרון ויעזור לערוץ 10 לשקוע עוד יותר למטה.
החשש השני היה לאבד כישרון גדול שיכול לתרום מניסיונו לכלי תקשורת אחר, לאו-דווקא ערוץ טלוויזיה אלא כל דבר כמו כמו אתר אינטרנט חדשותי וכן הלאה.
אז מה בחייו הפרטיים של נתי דינר?
למרות שדינר הפסיק להיות שכיר בעולם הטלוויזיה הוא לרגע אחד לא עזב את עולם היצירה כולו. הוא ממשיך להיות חלק מהיצירה התקשורתית, כאשר חברת הייעוץ שלו ממשיכה לעסוק בייעוץ לתוכניות טלוויזיה חדשות הנמצאות בבנייה או בתכנון. אם אתם הייתם בתהליך יצירה של תוכנית טלוויזיה, לא הייתם רוצים לקבל ייעוץ מסמנכ"ל של ערוץ עשר לשעבר שעוסק בכל תחומי היצירה התקשורתית במשך כל חייו.
נתי דינר עובד כרגע בעזרת צוות משקיעים על פיתוח של כמה תוכניות טלוויזיה חדשות שיכולות להצליח בישראל אבל לא לחלוטין בנויות למען ישראל, אלא מיועדות להצלחה בטלוויזיה מסחרית במדינות אחרות מעבר לים. מכאן ניתן רק לאחל הצלחה לאיש המוכשר הזה ולאחל לו הצלחה בכל מעשיו לאורך החיים.

לעוד על נתי דינר
תאריך:  24/11/2014   |   עודכן:  24/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il