האתר האמריקני
אייקופונים שהתחיל את הפעילות שלו לאחרונה בישראל מעלה קמפיין שיווקי הקורא לצרכנים לא ללכת לקניון אלא להיכנס לאייקופונים ברשת ולקנות בזול. האתר האמריקני התחיל את הפעילות שלו בחודשים האחרונים.
אייקופונים הוא שלוחה של אתר אמריקני הנושא את אותו השם (אך נעזר בדומיין אחר) החליט לאחרונה לנצל את הטרנד של המחירים הזולים הנהוג בישראל כדי לנצל את המצב ולפתוח שלוחה של האתר בישראל. המשרדים נפתחו השבוע בהרצליה פיתוח ויתחיל לתת מענה לפניות של לקוחות.
מנכ"ל אייקופונים תומס ברנר מספר: "אנחנו מבינים שבישראל נהוג היום הטרנד שרץ בארצות הברית כבר עשור שנים, שזה קנייה בזול. האנשים בכל ארצות המערב לדעתי, התעייפו כבר מלקנות יקר, הם לא רוצים יותר מותגים, הם רוצים לעשות קניות ולא להוציא הרבה כסף".
אייקופונים זה בדיוק המקום כדי להגשים את הטרנד הזה. אנחנו מביאים לישראל, כמו שאנחנו עושים בכל מקום אחר,מחירים זולים מאוד עבור מוצרים מעולים ורוצים להיות אלטרנטיבה לקניונים. אין סיבה ללכת לקניון כדי לקנות מוצרים, זה לא באמת בילוי.
רוצים לבלות? לכו לבית קפה עם חברים, רוצים לקנות בזול? היכנסו לאייקופונים ותעשו קניות במחירים נמוכים, עבור מוצרים מעולים.