|
1 |
|
|
מעניין כמה שילמו לך כדי שתהדר את שם החברה? כי אני ועוד רבים כמותי, מאוד לא נהנים משירות הלקוחות שלהם. הם שקרנים וגנבים ורמאים ! רכשתי שם ממש עכשיו מטבח ומקלחת ועל חבילת אריחים שבורה שהם סיפקו לי, סירבו לזכות אותי! וזאת אחרי שהם משכו אותי 3 חודשים!! ואחרי אלפי שקלים שהשארתי אצלם. אז שירות לקוחות זה לא! איכות זה לא! הגינות זה לא! רמאות כן! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אורלי |
|
|
2 |
|
|
נכנסתי לסניף באשדוד בכוונה אמיתית ועם מזומן לרכוש כ-120 מ"ר קרמיקה לבית.
נכנסתי בגלל מחיר מבצע שפורסם בטלוויזיה ויצאתי בלי קבלה.
צוות המוכרים,אמנון ושמאי, פשוט לא יודעים/רוצים למכור.
הפסידו אותי כלקוח כאילו והיו מונופול בשוק.
בניהול מו"מ פשוט וקל על המחיר והשירות , לא היו מוכנים להציע דבר שיוציא את העיסקה לפועל.
אין ספק שאם בעלי הרשת היה נוכח, היתה יוצאת עיסקה וכל הצדדים היו מרוצים.
ככה זה ששכירים בחנויות מרגישים שבעים בשביל למכור.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוזס |
|
|
3 |
|
|
תתרחקו מהר מהחברה הזו שקוראת לעצמה פרפקט ליין מטבח ששולם 20000 שח לא שווה אגורה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאהממממ |
|
|
4 |
|
|
תברחותברחו ועוד פעם תברחו מטבח שהותקן אצלי בדירה חדשה עבודה חובבנית כל דלתות המטבח לא ישרות ארון של התנור זז ממקומו וניראה שהולך ליפול שיש ברמה הכי גרועה שכמובן התברר לי לאחר התקנת המטבח שחיקוי של אבן קיסר הרכישה הכי גרועה שעשיתי בחיים זה לקנות בפרפקט ליין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
1111111דליה |
|
|
5 |
|
|
המוצרים שלהם אולי בסדר אבל נותני השירות שהם מעסיקים כמתקינים ומחלקת שירות הלקוחות של החברה ב- 08-9944144-- הם הגרועים ביותר שנתקלתי בחיי! ואני כבר ממש לא צעירה. מתקינים לא מקצועיים, שעה שהם מתאמים רחוקה מהשעה שהם מגיעים, לעיתים כלל לא מגיעים ביום שאתה מחכה להם כל היום, התקנת המטבח נעשתה באופן שגוי וארך שבועות רבים להגעת המתקין הנוסף לתיקון הבעיה. אגב, המתקין גם פשוט שיקר לנו.
בקיצור-- אל תרכשו שרותי התקנה למטבח, דלתות וכיוב' מפרפקטליין. מהרגע ששילמתם-- אתם 'תזכו' להרבה עצבים ולא לשירות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אדית |
|
|
|
|
|
מספקים מוצרים פגומים ולא נותנים עליהם שירות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ורדדד |
|
|
6 |
|
|
בהזמנה אמרו לי שהמטבח סנבייץ לאחר התקנת המטבח היו המון ליקוים וגם התברר שהמטבח לא עשוי כולו מסנבייץ גב המטבח שזה הדבר הכי חשוב עשוי מסיבית המטבח עצמו עשוי מסנבייץ לא אדום וברמה נחותה מאוד גוף המטבח מפנים בצבע ירוק מוזר ולא בצבעים אחידים דלתות המטבח מפורמיקה שנשרטת בקלות הרכבת המטבח חובבנית מתקינים תזהרו ועל תתקרבו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תמרה 111111 |
|
|
7 |
|
|
שלום לכולם.
אני לקוח של פרפקט ליין מזה כ 12 שנים. רוב הרכישות נעשו בסניף רמת גן.
אני חייב לציין כי חווית הקניה זכורה לי תמיד מאוד לטובה,תמיד קיבלנו תחושה שיש עם מי להתייעץ,ויש על מי לסמוך.כל ההבטחות מולאו במלואם,לשביעות רצוננו המלאה.
היו אף מקרים שבאו לקראתנו מעבר להתחייבות ,כמו למשל מקרה שלא חישבנו נכון את כמות הקרמיקה,והם הסכימו להביא לנו את הכמות החסרה לחנות ללא חיוב על הובלה!באחת הפעמים גילינו כי לא סופק לנו ברז שהיה אמור להיות בהזמנה,למרות שחתמנו על תעודת המשלוח. פנינו למנשה מנהל הסניף ברמת גן הוא האמין לנו וללא כל וויכוח הזמין אותנו לחנות לקבל את הברז החסר.היום עשינו קניה נוספת וקיבלנו כמו תמיד ליווי צמוד וייעוץ מקצועי של אחד העובדים בסניף.
חשוב לציין עוד כי מנכ"ל הרשת מר פול מאוד מעורב בשרות הלקוחות.הוא זמין לשמוע לכל בעיה או תלונה,לשמחתנו אנחנו צילצלנו אליו להביעה הערכה ותודה על השרות שקיבלנו מעובדי הסניף,ומתקין הדלתות ברשת מר אבי אטיאס שעשה לנו עבודת התקנה יוצאת מן הכלל.(התקנו בבית 7 דלתות)ואף הגיע להחליף מנעול שהתקלקל אחרי שנה,באותו היום שפנינו אליו,וללא עלות !יישר כוח פרפקט ליין! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי גרייפנר |
|
|
|
|
|
בס"ד
שלום וברכה,
שלח לי בבקשה את המספר טלפון או כתובת המייל של מר פול.
תודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלי. |
|
|
8 |
|
|
תיזהרו ממטבחי פרפקט לין גוף המטבח סנבייץ לבן עובי הגוף מאוד דק 15 מל הדלתות פורמיקה מגיעות בצבעים בודדים מסין באיכות ירודה פורמיקה מאוד דקה ולחלשה גב המטבח עשוי מסיבית מלמין ולא סנבייץ דיקט הקנטים ממש דקים השיש חיקוי של קיסר זול מסין מטבח שלא מותאם אישית למידות בבית רוחים שנוצרים סוגרים בחתיכות עץ כי הארונות באים מסין במידות סטנדרטיות הרשת מלאה תלונות על מטבחים ודלתות במיוחד עצומות בפייסבוק ותלונות במועצה לצרכנות פרפקט לין השם הישן שלהם זה אמבט ליין |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אסתר רבינוביץ |
|
|
9 |
|
|
קניתי 7 דלתות פנים ביולי 2018. דלתות אטומות מים
חלק תחתון עשוי פולימר .מה שמונע ממים לחדור לפנים הדלת. כך הסבירו לי בקניה בסניף רשלצ. אלא מה - המתקין כדי להתאים גובה דלת לפתח חתך את כל חלק הפולימר למטה, כך שלמטה נשאר העץ אשר סופג מים. הדלת כבר לא אטומת מים.
דיברתי על כך עם מנהל החנות, ישראל שמו, שניסה למרוח לי שזה בסדר וכשלא קניתי את הסבריו. קבע : תעשה מה שאתה רוצה. תתבע אותנו. לא ציפיתי לתשובה כזו כלקוח.
כשהתלוננתי בשרות לקוחות. אז שוב מכרו לי איזה פתרון של אטימה עם תחתית פלסטיק. האם זה יעבוד? ימים יגידו. מסופק אני אם כן. בכל מקרה הדלתות אינם כבר כפי שהגדיר היצרן. מאנשי מכירות דוגמת ישראל הייתי ממליץ להיזהר מאוד. לא נותן בהם אימון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סבג יהושע |
|
|
10 |
|
|
לברוח כמו מאש כמה שיותר רחוק |
|
כתובת IP: |
162.158.155.199 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לקוח |
|
|
11 |
|
|
מנסיוני מול החברה, שרות לקוי ביותר, ומוצרים פגומים או באיכות ירודה ביותר. לא מומלץ בכלל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מויאל לבנה |
|
|
12 |
|
|
קיבלתי הצעת מחיר מנציגה שלצערי לא יודעת לשווק את המוצר (מטבח) יחס קר לא מנסה להציע פשוט בסיסי ביותר...
מוכג צריך להיות ידידותי ולא קר....
וכשחזרתי לחנית כדי לשבת על ההצעה נתקלתמ בכל העובדים ולא תאמינו כולם כאלה...לא נתנו לי שרות אחרי שביקשתי לשבת עם מישהו אחר לא נענתי כי הנציגה שישבה איתי לא נמצאת...אמרתי שאני מעדיף לא לשבת איתה אלה עם מישהו סימפטי יותר...אמרו כי לא ניתן...יש לציין שאף אחד מחמשת העובדים לא היה עסוק עם לקוח אחר....מדוע התנהלות זו?????
נראה כי המשכורת דופקת ולא צריך להיות נחמדים ללקוחות....
פשוט מתחת לכל ביקורת!!!
כשביקשתי את הטלפון של מנהל החנות נענתי"ממש לא"
איח גם למי להתלונן....
לזה כיוינתם?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סמי סנקר |
|
|
|
|
|
ראשית מעטים קיימים סימפטים בחברה הזו...כמו שנדיר לפול בחלקייך חבר טוב
איך אומרים הראה לי את עובדייך, אומר לך מי מנהליו..
כך בדיוק...
לצערנו הסובלים הם אלו שמתנקלים להם בין הרגליים
ומשאירים את האגרסיבים תחת חסותם...
מבזזהה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דיקלה |
|
|
13 |
|
|
קניתי מפרפקט ליין את כול שיפוץ הבית ריצוף דלתות אמבטיות מטבח שדרגתי והוספתי הרבה מעל. הרגיל.. לקחתי את המבצע 25000 כול הבית והוספתי עוד יצא לי כמעט כפול במטבח רשום הובלה והתקנה כששלחו את המתקין אמרו לי 1300 לשלם... מנהל פרפקט ליין באילת אמר שכך זה.. זה לא נכון ההתקנה רשומה ה כוללת אני מאוכזב. בגדול |
|
כתובת IP: |
162.158.158.172 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רחל בוזגלו |
|
|
14 |
|
|
שוקי מסניף פרפקט ליין בסניף שמול קניון אילון - איש מכירות אנטיפסט עם אפס תודעת שירות. בעת הרכישה תכף הרגשנו שהאיש חסר סבלנות, גס רוח וממש לא שולט במה יש ומה אין, חסר ידע מקצועי ופשוט עצלן ברמה של לעשות את העבודה שלו.
למזלנו, איתרנו מוכר אחר שהיה מקצוען אמיתי ובזכותו רכשנו את הדרוש לנו שם.
כעבור זמן מה נזקקנו לפריט נוסף וצלצלתי לסניף, תכף זיהיתי את קולו וסיגנונו הדוחה של שוקי שפשוט לא רצה להקשיב ונפנף אותי בנוסח ״אני לא יודע״ אני לא מתמצא בזה...
לא יאומן שמחזיקים אנשי מכירות כאלה.
בודאי לא אחזור יותר לסניף זה וגם לא לפרפקט ליין שמחזיקה אנשי מכירות כאלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צילה בכר |
|
|
15 |
|
|
זה לא שיפוץ ראשון אבל בטוח אחרון שלי בפרפקט ליין, 50% מהמוצרים שבורים או לא תואמים להזמנה, שרות לקוחות בעייתי מאוד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבשלום |
|
|
16 |
|
|
כרמיאל..
המתקין מושך אותי ודורש סכום מעבר למוסכם 300₪ לארונית.. בלי התקנה של מתקין החברה, אין אחריות!
הנציגה שיושבת בכרמיאל חסרת אונים.. ואני מרגיש ששמעון חסר!
לאחר שיורכבו ארונות האמבטיה אוסיף חוות דעת מסכמת באים המוצרים הארוזים עונים על הדרישות, ואם הסוף נגמר בטוב..
המתקין מעכב את הגשת הבית לטופס 4!!
בינתיים רכשתי והותקנו 2 מקלחונים עם אחרים ושילמתי!
ממתין עם הזמנה של 3 ארונות בגדים.. דלתות זזות |
|
כתובת IP: |
162.158.158.184 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מארק |
|
|
17 |
|
|
שלום
לפני כחודש החלטתי לשפץ את ביתי.
נכנסתי לחנות פרפקט ליין בבאר שבע. את פניי קיבל יוגב בסבר פנים ובאדיבות.
יוגב יעץ לי ולאשתי בסבלנות ובמקצועיות קיבלנו שרות מעולה סחורה מצויינת אבל בעיקר התרשמתי מיוגב מקצוען אדיב סבלני
כל הכבוד וישר כח |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוטי עמוס |
|
|
18 |
|
|
לפני מס חודשים עשיתי בפרפקט ליין ברמלה דלתות פנים הדלתות עצמם בסדר גמור ויפות אבל המתקין עשה לנו אבל גדול כול פעם שאני רואה את העבודה סאת אומרת המידה שהוא לקח וההתקנה של הדלת אני בוכה וכועסת מכוער ברמות רווח עצום בין הדלת לריצפה הם לא אטומות כלל חבל שהם עובדים עם מתקינים כאלה כל העבודה בעצם הכי חשובה זה המידות וההתקנה זה הכי חשוב אני לא ממליצה לעשות בפרפקט ליין מאוכזבת ברמות וזה לא ניתן לתיקון חבל |
|
כתובת IP: |
141.101.107.143 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבוטבול אתי |
|
|
19 |
|
|
יצא לי לא פעם להיות נוכחת לסירוגין בארגונים ,וכי מגלה מנהלי החברה
מכפישים את שמם הטוב של עובדיהם שהועסקו במקום
ולו פחות הן עם הלקוח..והן עם עובד המקום בפיתחות..
ברמה של ירידה לפרטי פרטים..והפעם זו "בכבודה ובעצמה" רשת פרפקט ליין רמלה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שירי... |
|
|
20 |
|
|
נתנו לי רצפות המתאימות למשטח רטוב וזה כיער לי את הבית ,הרצפות סופגות כל דבר ולא יורד רואים כל לכלוך ואיכות ......
וכמובן לא רוצים לזכות ולא נותנים שום פיצוי.
בקיצור מי שרוצה לזרוק כסף לפח ולא ליהנות שיקנה שם |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מאוכזב |
|
|
21 |
|
|
יש הרבה סיפורי זוועה על פרפקט ליין ברשת לאורך השנים. חבל שלא קראתי קודם. הייתי חוסך הרבה עוגמת נפש. אבל ככה זה בחיים, פראיירים רק מתחלפים.
קניתי בסניף בני ברק מספר מוצרים לשיפוץ דירתי, ביניהם קרמיקה 30 על 60 לאמבטיה והייתי צריך להשלים עוד מעט חבילות. ביקשתי שיביאו לסניף הקרוב אל ביתי כדי שאמשוך משם. זה משהו קטן ולא כבד. לא הסכימו. רק הובלה ב-250 ש״ח, מה שהכפיל את המחיר כמובן. מה איכפת להם? הרי זה לא עולה להם כסף. הרי המשאית שלהם מגיעה בכל מקרה לסניף באופן קבוע. סירבו בגישה אטומה ומתנשאת, אפילו טרקו טלפונים, ובעצם אנסו אותי לשלם כפול. פשוט תופסים את הלקוח ב.... יחס משפיל וניצול. שירות לקוחות לא באמת משרת לקוחות וגם אין גישה להנהלה. לא להתקרב !!!
עידכון: קבעו לי מועד להתקנת המקלחון שהזמנתי אצלם. יומיים !!! לפני ההתקנה התקשרו ואמרו שאזל מהמלאי. ככה פתאום? הרי שילמתי מראש והיו אמורים לשמור את המוצר עבורי עד להתקנתו. פתאום ככה סתם אין מוצר ואין התקנה? הבטיחו החזר בעוד שבועיים, במקום במזומן, כפי שאני שילמתי להם. שוב נדפקתי קשות, כי הייתי צריך להתחיל הזמנה מחדש בחברה אחרת ובינתיים הגיע סוכות, מה שגרם לי לעיכוב רציני בסיום השיפוץ.
שוב, אל תגידו שלא ידעתם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד נפגע |
|
|
22 |
|
|
ב 12/9 רכשתי מסניף פרפקט ליין 6 דלתות פנים ייצרו איתי קשר על מועד הספקה ביקשתי לדחות כי הבן שלי חלה בקורונה והיינו בבידוד לכן נענענו לא נורא תקבלי וכשתסיימו את הבידוד תיקבעי עם המתקין וכך נעשה קיבחנו את הדלתות הגיעו קרטונים פגומים וררועים ייצרנו קשר עם שירות החקוחות ביקשו שנצלם את הקרטונים הפגומים ואת המק"ט וכך נעשה לאחר שסיימנו בידוד יצרנו קשר עם המתקין הגיע ופה מסכת העינויים התחילה דלת םגומה לאחר ההרכבה ראינו שעוד 2 דלתות פגומות ייצרנו קשר עם שירות החקוחות וכמובן מפעילים כח לא נותנים תשובות מספקות נסעתי לסניף אשדוד ושם דיברתי עם מנהלת בשם איריס ואמרה תכתבי בפקס ושלחי אליי וכך נעשה למחרת הודיעו לי שיחליפו את ה 3 הדלתות שוב פנם הגיעו דלתות םגומות וכרגיל הכל חוזר חליחה שוב פעם טלפונים עצבים וחשוב לציין שאני לא גרה באתר בנייה אלה בבית עם 6 נפשות ללא דחתות ואין מענה אנושי חודשיים ללא דלתות הזווי אין מנהל שאפשר לדבר איתו רק שירות לקוחות פשוט הזטוי הוחלט לשדרג את ה 3 דלתות וה 3 נוספות בעלות של 300 שח לדלת ואני מיואשת ומתפשרת ושוב מגיעה הובלה ו חמש דלתות פגומות עד עכשיו לא קיבלתי צענה ואני עדיין בלי דלתות וכרגיל אין אם מי לדבר
פשוט הזווי שחברה כמו פרפקט ליין מתנהגת בצורה כזו
אשמח שמנהל יפנה אליי במידה ועד מחר אין מענה הנקוט בצעדים אחרים וכמובן הלך לרכוש דלתות נוספות מחברה אחרת ואבטל את התשלומים הנוספים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גילה נחמן |
|
|
23 |
|
|
קניתי מפרפרט ליין סניף ירושלים אורונות אבטיה, ריצוף וכלי סניטריה. אחד האביזרים לא הגיע. כשהתקשרתי אליהם שחסר לי מוצר, הם טענו שאין מה לעשות כי לא פניתי אליהם תוך 24 שעות!!! למרות שהסברתי להם שאני לא נמצאת בדירה (שהייתה בשיפוץ) ולא הייתה לי אפשרות לפתוח את הסחורה עד שהגיע המתקין, זה לא עניין אותם.
כאילו אני עובדת אצלם ויש לי 24 שעות לדווח על התקלה שלהם. פשוט בושה וחרפה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שירה |
|
|
24 |
|
|
רכשנו מטבח של החברה עברו חודשיים ממועד האספקה למרות כל פניותנו לחברה ולנציגה דנה מצטערים המוביל לא מוכן להסתכן להוביל את המטבח לצפון ( אז תפטרו טת המוביל ) ותקחו מוביל אחר חברה שמכבדת את עצמה לא פוגעת באמינותה ובלקוחות |
לא מספקים מטבח למרותצ שקיטבלו תשלום |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וקנין |
|
|
25 |
|
|
שירות גועל נפש ,הרכיבו לי ארון ולא שמו לי סיליקון בין הארון לקיר והנציגה אומרת לי הקיר שלך עקום
זוועה של שירות
פעם אחרונה שאני קונה מהם,לא מומלץ בכלללללללל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אנונימי |
|