X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

מי שמכיר אותי (יש עוד מישהו שלא?), יודע שבמסגרת חיי הלא קצרה פעלתי המון בעניינים ברומה של מדינה ובלשד נימי החברה, והנה כעת כאילו תובנה לקחת הכל בקלות. אל תחפשו כאן שום ניגוד.
כי מי שמכיר אותי, יודע שמוטו חיי מסתכם בערך כך: פעילות ויד על הדופק האישי והציבורי ברמה סבירה, עד שמישהו גורם בעוולתו להגביר מהירות קצב פעילות הלב למערכותיו מעל המותר רפואית-שגרתית - ומה שנשאר זה להכות בכל הכוח במי שבא עם ספר החוקים היבש ומבקש ממך לפזר כאילו הפגנה ו/או מחאה בלתי חוקית.
זוהי מהות חיינו. היה כבר מי שגילה אצלי את האמת בניהול אורחות חיי - באותו יום בו מצאני הולך ברחובה של עיר כולי אושר וחיוכים... כאשר אך לפני דקות שמע אותי ברדיו כמעט מפיל כשמשון את חומות העיר על נבחרי הציבור שכבר שכחנו מתי נמאסו עלינו בשחיתותם: "איך זה שאך לפני רגע זעמת עד כלות נשימתך בקיטור המסוגל להניע את הגדולות באוניות תבל, והנה אתה כאן כאילו אדם אחר?" כי מה? שנקרוס מעומס הדאגות לקיומנו רק בגלל שהם מועלים בתפקידם האמור להיות בדיוק הפוך - כזה שמגן ומזרים חיינו לנתיבים פרודוקטיביים חסרי דאגה?!
למה נזכרתי פתאום במהות חיינו - כאילו קרה משהו חריג? ממש לא. ראש הממשלה נתניהו "נוכל" כהרגלו ושאיפתו רק לעצמו. מה חדש?! חיבתו אך ורק למקורביו שידאגו לבחירתו המחודשת, ו"דאגתו" לזריקת סוכריות ממתיקות חיי עמך שישכחו מכל מה שהפילו עליהם הליכוד והקואליציה הזדונית הזו לכל אורך דרכה. שיבחרו בליכוד. שוב. כי מי החזיר את גלעד שליט? שביבי ייבחר שוב, כי מי נתן לנו חינוך חינם (בתשלום מלא...) מגיל 3? שהמחאה החברתית תבלבל עצמה לדעת, כי מי הוריד מיסים למוצרי החשמל והצעצועים (והכפיל המחירים במוצרי המזון ועוד...)?!
כן. ככה זה בישראל. משטרה - של רמאים, לא איכפתיים, ושומרי עצמם מתלונות אזרחים מוכים, נאנסים, נשדדים ומוחים. בית משפט - רק לבעלי יכולת ולמבקשים הרבה מתחת לרף הסבירות החוקית. כנסת - רק למקורבים, לנבחרים, והיתר שיחפשו אותנו בפייסבוק (רק עם 'לייקים' בבקשה...).
שיקום זה שלא הבין מדוע מצד אחד לעולם (טוב... רק עד המוות...) לא אניח לנבלות הללו שרסן רשויות השלטון (על גווניו) בידיהם העריצות, ומצד שני אטיף לכולנו לאמץ חייהם האישיים על מי מנוחות מול גלי הים התכולים והמרגיעים, ואם אפשר... צאו לריצות ארוכות (כמוני, שלעולם לא אוותר עליהן) שם מקבלים כושר גופני, חוסן נפשי ושחרור מיידי ותמידי מעול הדיקטטורה והשחיתות אותן אנו חווים בין ריצה משחררת אחת לשנייה.
דרך אגב, ישנן פעילויות אחרות שכל אחד מאיתנו אוהב כמו שאני דלוק על הריצה הארוכה... החזיקו בהן. כל אחד ואהבתו. בדבר אחד כולנו מאוחדים: בשנאה לאותם גורמים.

תאריך:  09/01/2012   |   עודכן:  09/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גלעד שליט / Gilad Shalit
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל תקחו את החיים יותר מדי ברצינות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il