X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
"בובצ'קה" - מופע בידור נשי, מצחיק, משעשע ושנון (צוותא) סאטירה הבוחנת את העולם הנשי לעומת העולם הגברי מנקודת מבט סרקסטית ומלאת הומור עצמי
▪  ▪  ▪
[צילום: מאשה מחלינובסקי]

"בובצ'קה" הוא מופע קברט סאטירי של חמש שחקניות ושחקן אחד, מצחיק, משעשע ושנון. הלהקה מצליחה במהלך המופע לשלב תנועה, משחק ושירה בקצב קולח, מרשים ושופע הומור.
אנסמבל בובצ'קה הוקם על-ידי חמש שחקניות ושחקן, בוגרי בתי הספר למשחק בית צבי וניסן נתיב. השחקנים הצעירים כתבו וביימו בעצמם את המופע המרהיב והתוצאה היא מענגת.
המופע הבידורי, העולה בצוותא בתל אביב, משלב סאטירה שנונה ובוחן את העולם הנשי לעומת העולם הגברי מנקודת מבט סרקסטית ומלאת הומור עצמי. כלולים בו תמונות ופכים קטנים מעולמן של הנשים, הבחורות הכמהות לדייטים, למפגש עם רופא הנשים, לזוגיות וכל זאת במיטב ההומור, בקצב ובתנועה מסחררים.
תשואות מיוחדות
הגבר בחבורה הוא אורי שילה המגלם את הבחור או הרופא ומשחקו הוא מקצועי ומוצלח, מענג ומלא הומור. טטיאנה מחלינובסקי, יוליה פרידמן, שריאל יוסף, נופר בוקר, גלי אשכנזי - הן מקסימות, מבדרות ובעלות כישרון משחק, שירה ותנועה מעולים.
יש לציין במיוחד את הקטע שבו מגיעה בחורה עם אימה אל רופא הנשים ועל המתחולל במרפאה האינטימית. קטע הפנטומימה הנפלא על הבחורה המתכוננת ליציאה שהוא קסום וראוי לתשואות מיוחדות. שיר המנקה הרוסייה עם להקת הקצב הרוקיסטית ועוד קטעים מענגים ומבדרים.
שלל התלבושות הוא מגוון, מצוין ויפה. המוזיקה היא מקסימה וקולחת. מחברי המוזיקה הם אלדר ברטמן, אלון גור אריה, איתי שמעוני. העריכה המוזיקלית היא של יאיר גדון.
ההדרכה הקולית היא של קמילה דראגולוב. עיצוב התאורה המצוין הוא של יהודה זריהן. לקרבות הבמה אחראי יוסף פקנהיים. החומר המקורי שהעלו בני הלהקה הוא שופע הומור, חד ומענג והרמה הכללית של המופע היא מעולה.
הקצב הוא קולח ואין בו רגע דל. המשתתפים מבצעים תעלולי במה ותנועה באורח מקצועי ונראה שמדובר באנסמבל עם פוטנציאל משובח ביותר.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  10/03/2015   |   עודכן:  10/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אורי שילה / Uri Shilo
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
גם שקט, גם יעילות וגם בקיאות בפרטים - כל אלו מתגלים באולמו של השופט שמואל הרבסט ביום עמוס של מעצרים עד תום ההליכים. בהחלט לא תופעות מובנות מאליהן כל אחת בפני עצמה, ובוודאי לא כולן יחדיו
חיים נוי
קומדיה של טעויות - שייקספיר הזוי ומבדר בסגנון מחזמר מודרני - בית צבי
יחזקאל מוריאל
בהומור דק מתאר המחבר, בקטע הקשור ל"קצב" שברובע, ויחסו עם הכלבים המסתובבים ליד חנותו וכן עם החתולים אשר אהבו לפקוד עתים את חנותו
ד"ר סוזי קגן
תפקיד התקשורת המסורתית והמדיה החברתית, הוא לסייע לבעלי זכות הבחירה לגבש דעתם ולהישאר אוביקטיבים, אך זה לא תמיד המצב    אם כך, מי יכול לעזור לנו להחליט במי להצביע? האם להאמין לכל מה שמפרסמים בכלי התקשורת? איך ניתן לסמוך על המתמודדים שהם דוברי אמת?
גלעד הראל
תוכנת הפרסומות שנחשפה במחשבי לנובו לא לבד – הטלוויזיה החכמה של סמסונג מקליטה אתכם ואפילו תוכנת ריגול למכשירי ה-iPhone לא תיתן לכם מנוח    דוח האיומים של חברת ESET מסכם חודש בזירת הסייבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il