X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הפקה עשירה ומוצלחת [צילום: יח"צ]
פסטיבל שירי 'סן רמו' בשיאם
את הזוהר והקסם של שירי פסטיבל סן רמו כשהיה בשיאו, מביאים מסיימי שנה ג' בסטודיו יורם לוינשטיין, וגורמים לקהל לצאת בסיומו מאושר ושמח
[צילום: יח"צ]

שנות השישים המאוחרות ותחילת שנות השבעים היו תקופת הזוהר של השירים הרומנטיים של פסטיבל סן רמו. כוכבים כמו בובי סולו, ג'וליטה צ'ינקואטה, אדריאנו צ'לנטנו ואחרים היו האחראים לכך. השירים הללו הפכו לנכס צאן ברזל, שכולם שרו אותם באיטלקית, והם חוזרים ומושמעים עד היום על גלי האתר. הצירוף של השפה היפהפיה, האיטלקית, והקסם של המוזיקה בקולות הנפלאים - נחרטו עמוק בזכרון הקולקטיבי מאז ועד היום.
אם כי היה קצת מוזר לשמוע את חלקם מושרים בתרגום לעברית, אך חלקם שבוצעו באיטלקית פיצו על הכל. הפרפורמרים המקסימים לא רק שרו בקולות שהפתיעו ברמתם, אלא גם שיחקו אותה נהדר. זאת - הודות לבימויו של יורם לוינשטיין עצמו, בקטעי המעבר ובשירים עצמם, שארגו אותם ליחידה הומוגנית אחת. אך לא רק. הריקודים שרקדו השחקנים-הזמרים היפים והיפות היו פרי עיצובו המוצלח והכה אותנטי של עומר זמרי (בוגר בית צבי לשעבר, כוריאוגרף ורקדן בעצמו). כל המופיעים היו חטובים, יפים ויפות ברמה.התזמורת החיה על הבמה, בסאונד הנכון, הוסיפה לעושר הבימתי.
כך שמכל אלה, עם השמלות והתלבושות הנוצצות שעיצב ברק בן אבינועם, ועיצוב הבמה המרהיב של אדם קלר, עם התאורה הכה מיוחדת של אייל תבורי -לפנינו הצגה מושקעת ברמה של תיאטרון מקצועי מאד. לכן אין תמה, שלאחר שההצגות בסטודיו תסתיימנה במוצ"ש, ה-14.3, הן תמשכנה באולם מרכז דוהל היפה בין ה18.3 עד ה-21.3.
תקוותי שההצגה תמשיך לאור הצלחתה לעלות עוד ועוד, כדי שכולם יזכו להינות ממופע מוסיקלי כה מרהיב ומרחיב את הדעת והנפש גם יחד.
תום גראציאני נתן הופעה מושלמת וסוחפת בשיר CUORE MATTO, תוך נענוע ירכיו כמו אלביס פרסלי אז, כולל הבלורית ונענוע הירכים. עידן אשכנזי כבש את הלב עם השיר ZINGARA, שעד עכשיו הוא מתנגן בראשי. כך גם רועי ויינברג הזכיר לנו את השיר הנודע "צ'או צ'או במבינה", ומוריה בן הרוש עם חנן שוורצברג ואליאור אמסלם ביצעו את השיר NON HO LETTA - הרומנטיות בשיאה.
כך גם השלישיה עופר רוטנברג, ספיר דרמון ותום גרציאני ריגשו בביצוע השיר "רחוק מהלב" LONTANO. אלין לוי שהייתה המנחה של הערב, ביצעה את הרקע לשיר המפורסם של דלידה ואלן דלון "PAROLE" - מילים. אלא שבמקום שהזמרת תשיר והגבר רק יהמהם ברקע - כאן הסולן היה אורי עטיה, שגם הרשים מאוד בשיר "VOLARE". כדי להוסיף צבע למופע, התוסף שירה של כרמן מירנדה "ממבו איטליאנו" בביצועה החינני של מיכל אבו. מוריה בן הרוש שרה את שירו של אדריאנו צ'לנטנו "ZUCCHERO". וכך כל שאר השירים שלא מנינו, שצבטו בלב, הקסימו ביופי המרהיב של ההופעה, ויצרו מופע שחבל להורידו מהבמה, מבלי שכל אחד יוכל לראותו, אלא רק בימים הספורים שנותרו.
אם להתוודות על האמת - הייתי כמהה לראות זאת עוד פעם. כזה תענוג - שמהווה מתאבן לראותו שוב ושוב.
איזו הצלחה לסטודיו יורם לוינשטיין - שלא רק מוציא מתוכו שחקנים משובחים המככבים על בימות גדולי התיאטרונים וכן בסרטים, אלא מוכיחים גם את יכולתם ליצור מחזות זמר, כמו שהעלו בשנה שעברה את "שיקאגו" ועוד מחזמרים מוצלחים.
הידד להפקה עשירה ומוצלחת זאת, בתקווה שתימשך.

תאריך:  16/03/2015   |   עודכן:  16/03/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פסטיבל שירי 'סן רמו' בשיאם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לרוץ לראות את המופע
mooos  |  19/03/15 07:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותם דנון
ג'ון אדמס, נשיאה השני של ארה"ב, היה פילוסוף פוליטי שהקדים את זמנו. הדמוקרטיה מדממת יותר מאריסטוקרטיה או מונרכיה, אמר, "לבסוף, היא מבצעת התאבדות". בשביל ההתאבדות הזו, דרושים אינדיבדואלים שישימו בידה של הדמוקרטיה את האקדח, עמו תיטול את חייה
ריקי כהן
לאלו החוששים מאפקט דרמתי שהצבע השחור יצור על שולחן החג, שלבו את הצבעים בצורה מאוזנת    כמו שאומרים, הכל בחיים הוא עניין של איזון
נורית רייכמן
תהליך שמירה על אורח חיים בריא ויצירת הלך רוח חיובי טרם פסח, יסייעו במניעת עלייה במשקל לפני החג ובחג עצמו
פרופ' אור קיזרמן
עונת האביב היא זמן של פריחה, לבלוב והתחדשות, אך הטבע מלא החיים, מהווה איום על אלו הסובלים מאלרגיה    אלרגיה זו יכולה לפגוע באיכות החיים בכלל ובראייה בפרט    עם זאת, יש מה לעשות כדי לצלוח את האביב בשלום
צילה שיר-אל
בני המזל אוהבים להגיע ראשונים לכל מקום    פתוחים וחביבים באופי, פעלתנים מאוד, אוהבים פעילויות עם אלמנט של אומץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il