X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אולמרט הורשע בתיק הולילנד (6 שנות מאסר) ועתה בתיק טלנסקי, לאחר שהורשע בתיק מרכז ההשקעות. גזר הדין יינתן בקרוב לאחר שמיעת הטיעונים על-הפרק: הגשת כתב אישום שלישי נגדו, הפעם בגין שיבוש הליכי חקירה ומשפט, כולל הדחה לעדות שקר זה הזמן להציע הסדר טיעון על שלושת התיקים, שיקל בעונשו, בכפוף להודאה מצד אולמרט בעבירות החמורות המיוחסות לו ועוד: על ההפקר ממנו זוכה שי ניצן; ועל פרסומיו הכוזבים של מרדכי גילת
▪  ▪  ▪
אולמרט. מובס, בדרך לכלא [צילום: פלאש 90]
מזוז. הורה על תפיסת היומנים [צילום: פלאש 90]

לינדנשטראוס. הורה על בדיקות [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מוכה ומובס. אחרי מערכה בת תשע שנים, שהחלה בסוף 2005 עם סדרת החשיפות ב-News1 (שנמשכו כשלוש שנים), נתון אולמרט במצב משפטי קשה. בלא מוצא מהכלא. זה בדיוק הזמן להסדר טיעון כולל ומקיף, שיכלול את שלושת כתבי האישום (כולל שיבוש הליכי חקירה ומשפט והדחת שולה זקן לעדות שקר), שיאפשר הקלה משמעותית בעונשו תמורת הודאה מצד אולמרט בעבירות החמורות המיוחסות לו. להודאה מפיו של נאשם בכלל ושל אולמרט בפרט יש ערך ציבורי ומשפטי ניכר.
יומני שולה זקן, שנחשפו עוד ב-2006 בעיצומה של הבדיקה בפרשת כרמיה שנערכה על-ידי צוות הבודקים במשרד מבקר המדינה (בדיקה שנערכה בעקבות החשיפה ב-News1), סגרו עליו את הגולל, אומנם בשלב כה מאוחר, גם בפרשת טלנסקי.
העיכוב אירע, בין היתר, מחמת הנחיותיו של היועמ"ש דאז, מני מזוז, שלא התיר בשלב המוקדם שימוש רשמי ביומני שולה זקן הממוחשבים - שנתפסו באופן אקראי ובלא צו שיפוטי בלשכתו הקודמת של אולמרט במשרד התעשיה (מזוז חשש מטענה שהיומנים נתפסו שלא כדין ועל-כן לא יהא ניתן להגישם כראיה). מאוחר יותר הורה רשמית, בחלוף כשנה, על פתיחת סדרה של חקירות (ובראשן בפרשת כרמיה). המסמכים הממוחשבים נתפסו מחדש, הפעם בצו שיפוטי, מאותו מחשב בדיוק בלשכתו הקודמת של אולמרט.
עכשיו כבר ברור: אולמרט יישב בכלא. נקודה. השאלה כמה שנים ייגזרו לחובתו, אותן יידרש לרצות (בניכוי שליש), אלא אם חלילה ילקה בבריאותו באופן שיחייב התערבות על-ידי ועדת השחרורים. גזרי הדין בשלושת התיקים נגד אולמרט יכללו, קרוב לוודאי, 9-6 שנות מאסר. עונש חמור, לכל הדעות, במיוחד לאדם שבספטמבר 2015 ישלים את העשור השביעי לחייו.

התיקים שהוכרעו

תיקיו של אולמרט נערמו והוכרעו ברובם:
  • תיק הולילנד - נחשף לראשונה ב-News1. הרשעה. גזר הדין: שש שנות מאסר. אולמרט הגיש ערעור לבית המשפט העליון. סיכוייו לזיכוי קלושים מאוד, במיוחד לאחר המידע הנוסף שחשפה שולה זקן, במסגרת הסדר הטיעון עימה, המעיד על מעורבותו הפעילה בשיבוש הליכי חקירה ומשפט בפרשת הולילנד, כולל הדחתה לעדות שקר;
  • תיק מרכז ההשקעות - הפרשה נחשפה לראשונה בבדיקה שביצע משרד מבקר המדינה. בדוח שהגיש מבקר המדינה ליועמ"ש הוא המליץ על חקירה פלילית. אולמרט הורשע בהפרת אמונים. גזר הדין: מאסר על-תנאי;
  • תיק טלנסקי - יומני שולה זקן, שהתגלו בעיצומה של הבדיקה בפרשת כרמיה שהחלה בעקבות חשיפת הפרשה ב-News1, כללו את המידע הנפיץ על הכספים האסורים מטלנסקי. אולמרט זוכה בבית המשפט המחוזי, לאחר שהצליח לשטות, לרמות ולשבש הליכי חקירה. במסגרת ערעור שהגישה המדינה לבית המשפט העליון הוחזר תיקו לשמיעת ראיות נוספות (חדשות). אולמרט הורשע בהפרת אמונים ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. הטיעונים לעונש ב-5 במאי. גזר הדין צפוי להיות 3-2 שנות מאסר (ייתכן שחלק מהן יוטלו בחפיפה לשש שנות מאסר בגין הולילנד);
  • תיק שיבוש הליכי חקירה ומשפט - ראיות לשיבוש הליכי חקירה ומשפט התגלו תוך-כדי ניהול משפט תיק טלנסקי ותיק הולילנד. חלק מהן נחשפו ב-News1 על-ידי עמיתי, איתמר לוין. התרענו על-כך רבות. השופט דוד רוזן העיר גם הוא על-כך. ראיות רבות נוספות נערמו בעקבות מידע מוכמן שהובא לפרקליטות. במסגרת הסדר הטיעון עם שולה זקן הוצגו מטעמה קלטות מפלילות שסגרו על אולמרט. כמה מהן הוצגו בבית המשפט המחוזי בתיק טלנסקי שנשמע מחדש, על-פי החלטת בית המשפט העליון. פרקליט המדינה שי ניצן אמור להכריע בקרוב האם להגיש כתב אישום נגד אולמרט בגין העבירות הנ"ל, לאחר שכבר נקבע כי יש להעמידו לדין בכפוף לשימוע.

דרוש הסדר ראוי ושפוי

התיקים שלעיל הפלילו את אולמרט. בגינם הוא יישלח לכלא. עכשיו, כאמור, זה ברור. מאבק משפטי שהחל בעקבות החשיפות ב-News1 ובדיקות שנפתחו מצד משרד מבקר המדינה (בהובלת המבקר מיכה לינדנשטראוס ויועצו עו"ד יעקב בורובסקי), מוכרע בהוקעת אולמרט ברבים - כשש שנים לאחר שנאלץ להתפטר מראשות הממשלה, בבושת פנים.
בשלב זה לא יועילו לאולמרט ספסרי משפט וגם לא חבריו בתקשורת, ששניים מהם, שהלכו לעולמם, הטעו את הציבור במשך תקופה ארוכה: יוסף (טומי) לפיד, אמנון דנקנר. אפילו ארנון מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות, שסיפק לו חיפוי והגנה, תמורת טובות הנאה לעיתונו, כמובן, לא יוכל לטשטש את הרשעת אולמרט ולהריצו כמי שכשיר מחדש להצגת מועמדות לראשות הממשלה.
על-אף כל זאת, כאמור, ואולי מחמת זאת, זה בדיוק הזמן להציע לאולמרט הסדר טיעון ראוי ושפוי. 4-3 שנות מאסר בפועל, בלבד, תמורת הודאה בעבירות בשלושת התיקים: תיק הולילנד, תיק טלנסקי, תיק שיבוש הליכי חקירה ומשפט.
טוב יעשו פרקליטיו, ובראשם עו"ד אלי זהר, וכן עו"ד איל רוזובסקי, שצורף לסוללת ההגנה, אם יסייעו לו - במקום עצות אחיתופל שקיבל שלא להעיד בתיק טלנסקי - לפקוח את עיניו ולהפנים את מצבו האמיתי. שאם לא כן, עלול לקום חשש אמיתי וכבד לגורלו ולשלומו של אולמרט. טוב יעשה פרקליט המדינה, שי ניצן, אם יגלה 'נדיבות של מנצחים'. תמורת הודאה, כמובן, מצד אולמרט, שערכה הציבורי והמשפטי בצידה.

הכזבים של מרדכי גילת

בניגוד לכזבים ולמיצג המטעה שפרסם מרדכי גילת (31.03.15) - למחרת הרשעתו של אולמרט בפרשת טלנסקי, גילת לא חשף שום פרשה שהובילה לחקירות ו/או להרשעת אולמרט. למרבה הפרדוקס, גילת מבקש לעצמו קרדיט על ששמר בסוד, כביכול, מידע שהגיע לידיעתו, לדבריו, על הכספים שקיבל אולמרט מטלנסקי, אותו הוא נמנע מלחשוף, למרות שהוא יודע היטב: חובתו ומבחנו של עיתונאי הם בחשיפה לציבור, ולא בגניזת מידע, גם אם אכן הגיע לידיו. לשיטתו, הוא נמנע מפרסום המידע על-מנת לא לפגוע בחקירה, לדבריו (כפי שחשפנו לעיל, המידע היה בידיהם של אנשי מבקר המדינה עוד בשנת 2006, י.י.).
למרבה הצער, גילת גורר את ישראל היום לפרסום מידע מטעה על חלקו, כביכול, בחשיפות נגד אולמרט, בניסיון להציל את כבודו וליטול מעט קרדיט ותהילה על חשיפות שבוצעו, כביכול, בישראל היום, למרות שאין בידיו ולו גזיר עיתון אחד שיאשש את גרסתו. נהפוך הוא: באתרנו News1 מתחנו ביקורת חריפה על מרדכי גילת, על-כך שבתקופת עבודתו בידיעות אחרונות לא רק שלא חשף, ולא רק שהוא ציית לתכתיביו של ארנון מוזס ונמנע מחשיפת מעלליו של אולמרט - אלא שהוא ניסה לחבל בבדיקות/חקירות שנערכו נגד אולמרט, שהחלו ו/או נפתחו בעקבות החשיפות ב-News1.

ראיון לעיתון שהשמיץ וחיפה

פרקליט המדינה שי ניצן הקדיש השבוע מספר שעות, בעקבות הרשעת אולמרט בתיק טלנסקי, למתן ראיון מקיף לעיתון ידיעות אחרונות, וליתר דיוק: לשניים מכתביו הבכירים - נחום ברנע וטובה צימוקי. בראיון התהדר ניצן, ובצדק, בחלקו בסגירה על אולמרט, בתיק טלנסקי, ובהגשת הבקשה לבית המשפט העליון, עליה חתם אישית, להצגת הראיות החדשות בפני בית המשפט המחוזי בירושלים.
באותו ראיון התבטא שי ניצן בחופשיות ובפתיחות: על המידע שהוביל להחלטה לפתוח בבדיקות נגד בני הזוג שרה ובנימין נתניהו, וההחלטה לפיה אין שום ראיות נגד נתניהו; על תיק החקירה החדש נגד בכירים בישראל ביתנו ואחרים; על דרישותיו מהרב יאשיהו פינטו להתייצב להקראת כתב האישום נגדו; וכן על הדיון הציבורי הנדרש, לדבריו, נוכח מועמדותו המחודשת של אריה דרעי לתיק הפנים.
צחוק הגורל הוא: מכל כלי התקשורת, בחר שי ניצן ליתן ראיון חגיגי דווקא לידיעות אחרונות. וכך, במקום לחטוף הוקעה - בגלל הדיווחים הכוזבים והזדוניים על מעשיו הפליליים של אולמרט, שהוכחו ככוזבים גם עתה בהכרעת הדין בפרשת טלנסקי, זוכה העיתון של מוזס להביא את דבריו של פרקליט המדינה, לציבור, בגליון חגיגי של ערב חג הפסח.
הראיון ניתן באמצעות אותו עיתונאי בכיר ומושחת שקיבל את פרס ישראל מידיו של אולמרט. עם או בלי קשר, אותו עיתונאי מושחת השתמש בעיתון ידיעות אחרונות במשך שנים כדי לחפות על אולמרט ואף לטייח את הממצאים נגדו. כן-כן, מדובר באותו עיתונאי שניסה להטיל רפש בחושפי פרשות אולמרט (הח"מ ב-News1, ואריה אבנרי מטעמה של אומ"ץ), והוסיף כינויים מלוכלכים נגד הח"מ ונגד שורה של אישים ובעלי תפקידים שעשו את מלאכתם, ובהם: מיכה לינדנשטראוס, יעקב בורובסקי, משה לדור, מני מזוז. כן-כן, מדובר באותו עיתון, ידיעות אחרונות, שהעניק לאולמרט שירותי חיפוי וגיבוי תמורת טובות הנאה לעסקי ידיעות אחרונות. המדובר ביחסי גומלין, 'יד רוחצת יד' - עבירות שוחד, שלמרבה הצער טרם נחקרו.

שי ניצן זכה מן ההפקר

שי ניצן, כפרקליט המדינה, זכה גם הוא מן ההפקר. נחום ברנע, שחיפה וטייח במשך שנים לטובת אולמרט, תוך הטעיה חמורה של הציבור, עשה הפעם הנחות ניכרות לשי ניצן עצמו. אישית. לראיה: פרקליט המדינה לא נשאל ולו שאלה אחת: מדוע הוא ממשיך לחפות, יחד עם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, על ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ אפרים ברכה, למרות החשדות והראיות שהתגלו נגד אפרים ברכה בפרשת פינטו.
למרבה הצער, שי ניצן לא נשאל על-ידי ברנע וטובה צימוקי: מדוע נתן ידו להטעיית בית המשפט העליון, שדן בעתירות לחקירתו ולסילוקו של ברכה מהתפקיד; מדוע הוא מפקיר חקירות פוליטיות רגישות בידיו של אפרים ברכה, למרות המידע המצוי בידיו על-כך שברכה קיבל מפינטו טובות הנאה בהיקף כספי ניכר, ולמרות שברכה שיבש הליכי חקירה ומשפט בבדיקה שנערכה בעניינו; ומדוע הוא התאמץ כל-כך, בהסדר טיעון עם פינטו, להסתיר מהציבור בכלל ומהשופט עודד מודריק בפרט, חומרי חקירה נפיצים שיכולים לגלות: מה בדיוק נחקר ומה בדיוק התגלה בהסדר הטיעון, שנעשה, כך מתברר, בעיקר כדי לחפות על אפרים ברכה (בראיון קובע ניצן: לא יצאנו פראיירים. אם היה מתנהל משפט מלא, כולל הוכחות, הרב לא היה מקבל יותר משנת מאסר - ודבר זה, עד שנת מאסר, הושג בהסדר טיעון).
מאכזב לגלות כי פרקליט המדינה טרם הפנים את הלקח מהתנהלותה החמורה של פרקליטת המדינה דאז, עדנה ארבל, שחיפתה על משה מזרחי בפרשת האזנות הסתר. פעלנו אז במשך שנים לחשיפת מעשיו הבלתי חוקיים. החשיפות ב-News1 הובילו, בסופו של דבר, לחקירת מח"ש נגדו בהוראת היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, ולסילוקו של מזרחי מתפקידו כראש אגף החקירות במשטרה - סילוק שאף קיבל הכשר של בית המשפט העליון. כך יהא גם במקרה של אפרים ברכה: וינשטיין וניצן לא יוכלו לחפות עליו, לאורך זמן. האמת סופה להתגלות והיא תביא למיצוי הדין עם אפרים ברכה.

תאריך:  04/04/2015   |   עודכן:  08/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אברהם פיינר / Avraham Fainer  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky  אורי מסר  אורי קורב  אורי שטרית / Uri Shitrit  אורנה אנג'ל / Orna Angel  איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky  אילה חסון-נשר  איתמר לוין  אלי אברבנאל  אלי זהר /  Zohar Eli"  אלי שמחיוף  אליהו חסון  אליקים רובינשטיין / Elyakim Rubinstein  אמנון דנקנר  אמנון ספרן  אפרים ברכה  אריה אבנרי / Arie Avneri  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  ארנון מוזס / Arnon  Mozes  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  דוד רוזן / David Rozen  דני דנקנר  הלל צ'רני  הלל צ'רני  זכות השמיעה  יאשיהו יוסף פינטו  ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd  יהודה וינשטיין  יואב יצחק / Yoav Yitzhak  יוחנן דנינו  יוסי אולמרט  יעקב אפרתי  ישראל היום  מבקר המדינה / The State Comptrollr  מיכה לינדנשטראוס  מיכה פטמן  ממשלת ישראל / Israel Government  מני מזוז / Meni Mazuz  מרדכי גילת  משה טלנסקי  משה לדור  משה מזרחי  מתי חותה  נוית נגב  נחום ברנע  עדנה ארבל / Edna Arbel  עודד מודריק / Oded Mudrik  עמרם בניזרי  פרשת כרמיה  רועי בלכר  רייצ'ל רז-ריסבי  שולה זקן / Shula Zaken  שי ניצן / Shai Nitzan  שלומי אילון  שמעון גלאון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה לעשות עם אולמרט
תגובות  [ 45 ] מוצגות  [ 45 ]  כתוב תגובה 
1
למרות שההצעה נראית כחמלה
גולדבלט משה  |  4/04/15 20:44
 
- אין לי אלה להסכים עם הכותב
אירי  |  4/04/15 22:15
 
- אין לי אלא להסכים עם אידי
aziz  |  5/04/15 14:58
 
- מרטה
אוה  |  4/04/15 22:49
 
- הסדר טיעון יתכן גם בערעור
משה, עורך-דין  |  6/04/15 07:13
 
- ברמה העקרונית אתה צודק
גולדבלט משה  |  6/04/15 18:56
 
- תשובה לעו"ד גולדבלט
משה, עורך-דין  |  8/04/15 13:01
2
דין אולמרט
יוד 60  |  4/04/15 20:45
3
דינו נגזר ל6 שנים... .
שמעון אמסלם  |  4/04/15 20:47
4
המשפט הוכיח שגם עורכי דין
מתמצא  |  4/04/15 21:33
 
- מאחר והנבואה ניתנה לשוטים,עדיף
בני בנקר  |  4/04/15 22:20
 
- במבחן התוצאה צדקתי
מתמצא  |  4/04/15 23:43
5
יש לי הצעה מה עושים עם אולמרט
הראשון לציון  |  4/04/15 21:56
 
- קודם כול שישב במאסר. אח"כ נדון
ירון זכאי 1  |  5/04/15 00:35
6
עננה כבדה
מעורבת  |  4/04/15 22:19
7
עיתונאי או "פודל"?
שוחר טוב  |  4/04/15 22:21
 
- דבריך חצובים בסלע
אוהד לשעבר  |  4/04/15 23:49
8
10 שנים בפועל מינימום !!!! ל"ת
ציק  |  4/04/15 22:33
9
למה שרוש הסדר?
s  |  4/04/15 22:57
10
לכלא מייד וחילוט כל רכושו
עשרות אלפי אזרחים  |  4/04/15 23:28
11
יישר כוח ליואב יצחק
יוסי בלום הלוי  |  4/04/15 23:54
12
וכעת הסוד שמאחורי העונש
רמץ  |  5/04/15 00:02
13
העונש הראוי
חרד  |  5/04/15 00:07
 
- דדוה
חו  |  5/04/15 05:41
 
- אולמרט יעלה יותר במאסר בית
ירון זכאי 1  |  5/04/15 15:13
14
מאוחר להסכם טיעון
1myaakov  |  5/04/15 00:56
15
ושכחת את החיפוי על 'השמפניה' א
קורןנאוה טבריה  |  5/04/15 06:26
16
מי מוטרד ממה שיקרה למושחת
הרב זלמן ישראלי  |  5/04/15 07:50
 
- משפטי אולמרט ....
עליזה  |  6/04/15 01:36
17
אני בעד בתנאי
שמיים  |  5/04/15 08:29
18
מסחן בוזגלו -לא יותר ולא פחות ל"ת
עופר שטיינברג  |  5/04/15 08:42
19
אין מקום ל"נדיבות של מנצחים".
בעז ש  |  5/04/15 10:00
20
מעטפות של טלנסקי ו שוחד ו
ישע  |  5/04/15 12:01
 
- ממשל מטומטם
בר ברע  |  7/04/15 21:00
21
את תגובתי הקודמת לא פרסמתם
AZIZ  |  5/04/15 15:23
22
ביבי טורס
הילוש  |  5/04/15 16:02
23
יואב יצחק מדוע לפתע אתה מצוי
צורי  |  5/04/15 17:51
24
למה ומדוע?
יוסיל  |  5/04/15 18:07
25
כליאת אולמרט בביתו בלבד מדובר
קלינט  |  5/04/15 19:00
26
אין לבצע הסדר טיעון
יגאל הירושלמי  |  5/04/15 21:49
27
לאולמרט ימלאו 70 ב-2015.
נתנאל  |  5/04/15 21:56
28
ושיבושי תל צור ממשרד כספי ?
בשביל הכסף...  |  6/04/15 03:05
29
זהירות בהוקעת עורכי הדין
משה, עורך-דין  |  6/04/15 07:01
30
יואב ואהוד
גו'זפה   |  6/04/15 09:22
31
מה זה ניקרא מה לעשות עם אולמרט
שבץ חלובה  |  10/04/15 08:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת אולמרט-טלנסקי
ד"ר חיים משגב
מעולם לא הייתי מחסידיו של אהוד אולמרט, אך אני כועס על הרשעתו בשל העוולות הבלתי נתפסות שהיו כרוכות בדרך שבה נהגו בו זרועותיה התמנוניות של מערכת אכיפת החוק
עו"ד חיים שטנגר
שעה שהפרקליטות העידה את שולה זקן מעל דוכן העדים והגישה באמצעותה יומניה והקלטות שהקליטו היא, אולמרט ואחרים, הרי נפתחה הדרך לקבילותן של ראיות אלה, אשר לא נתקבלו כראיות קבילות בשלב הקודם של המשפט. ניתן לראות הדברים בצורה חדה ונהירה בפסק-דינו של אב בית-הדין, סגן הנשיא, יעקב צבן, שהחליט בפסק-דינו שהיומנים קבילים כראיות ועל בסיסם אפשר לבסס ממצאים חד-משמעיים
איתמר לוין
בית המשפט העליון החזיר את התיק לדיון נוסף במחוזי, לאחר שאולמרט זוכה במקור, כדי לשמוע את עדותה של שולה זקן - אשר טענה שקיבלה מאולמרט חלק מהכספים שהעביר לו טלנסקי    ההגנה טענה שמדובר בחלק מהשימוש הפוליטי המותר בכסף
איתמר לוין
הסנגורים סבורים כי עדותה של זקן אינה משנה את התמונה שהובילה לזיכויו של אולמרט בסיבוב הראשון, ולכן יסתפקו בעדותו של מומחה מחשבים בנוגע להקלטות
איתמר לוין
הורה למדינה להודיע בתוך 48 שעות האם בתקליטור הדואר האלקטרוני הפרטי של זקן ישנו חומר חקירה רלוונטי לתיק טלנסקי    ההחלטה - אחרי שהתקליטור היה שבוע בידי ההגנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il