X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
מסעדת "מנציני" שבהרצליה נתברכה בכל המעלות המתבקשות ממסעדה משגשגת: האוכל בה טעים ופיקנטי, השרות הוא מעל ומעבר, המחיר הינו זול להפליא, השהות נעימה והניקיון הוא מופתי. מה עוד תבקשי מאיתנו מסעדה ואין ואין עדיין?
▪  ▪  ▪
מסעדת מנציני. מסעדה משגשגת

"מנציני", שבאזור התעשיה של הרצליה פיתוח (רחוב המנופים 8), היא מסעדה שאני אוהב במיוחד לחזר על פתחיה מפעם לפעם. לזכותה ייאמר שמעולם לא נחלתי בה קמצוץ-אכזבה. מאז שהוקמה היא הולכת בתלם ומיטיבה לשמר את המוניטין שרכשה. במציאות הקולינרית ההפכפכה שלנו - זה בהחלט משהו שאסור לזלזל בו.
אף שהסבנו אליה בסוף השבוע, הוצעו לנו מנות מן התפריט העסקי, שבמסעדות רבות אחרות נהוג רק בימי-חול. והרי עוד נקודת-זכות למסעדה שכזו. הפור שלי נפל על פרגית-טיקה, במרינדה של פפריקה, שום ולימון - מאכל-תאווה, בנוסח טורקי, פרי יצירתו של השף הרי סינג, שהוא גם אחד מבעליה של "מנציני". בשר הפרגית היה רך ונימוח, מתובל כהלכה וערב לחיכי. גם בת הזוג שבעה נחת רבה ממה שבחרה: שרימפס דיז'ון ברוטב-שמנת, חרדל וטקילה. המנה, בנוסח צרפתי כמובן, הוגשה בליווי קריספי-ניוקי כתוספת, והכילה את כל מה שבעצם הצריכה. שתי המנות היו גדושות ודשנות והותירו אותנו שבעים כדבעי.
תענוג
בצער רב ויתרנו על קינוח הקונפי-בננה - מעדן בצקי מפתה מייצור מקומי, שכבר התנסינו בו לא אחת בעבר. הכל בעטייה של בטן שוקקת, שלא איפשרה לנו לשוב ולהתענג גם הפעם על המתוק-המתוק הזה. הסתפקנו לכן באספרסו כפול, מהביל וניחוח, בליווי מתבקש של סודה צוננת.
בסך-הכל זה היה תענוג. מלבד המעדנים הפיקנטיים שבאו לקירבנו - "מנציני" היא מסעדה המהנה את סועדיה עד כלות. היא בוהקת בניקיונה, סולידית מאוד, אין בה שום מוזיקה רועשת והאקוסטיקה שלה היא עשר ממש. בכך היא מאפשרת לאורחיה שיח רגוע בעת הלעיסה.
החשבון הסתכם ב-180 שקל לשניים - זול להפליא כשמדובר בשבת. הוספנו תשר של 15% לשרות שהיה בהחלט מעל ומעבר. בסולם הקולינרי זיכינו אותה בציון מקסימלי. ל"מנציני" נשוב מן הסתם בהקדם, ובינתיים היא מומלצת מאוד לכל פה.

תאריך:  28/04/2015   |   עודכן:  28/04/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מומלצת מאוד לכל פה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הרוג הבקר ושחוט הצאן
ברדק  |  1/05/15 10:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
גם ביום עמוס בתיקים פליליים, ניתן לשמור על הסדר באולם, וחשוב מזה - להתנהל ביעילות תוך שמירה על זכויות הנאשמים. קחו לדוגמה את יוסי טורס מבית המשפט בקריות
ד"ר רחל רענן
גם אתם לא מבינים את המספרים ואת הוויכוחים בפרשת הזיהום במפרץ חיפה? קבלו מדריך לקשר שבין זיהום ותחלואה וגם כמה טיפים שיסייעו לכם לשמור על הבריאות בסביבה העירונית המזוהמת
כרמית ולנסי
שרי החוץ של הליגה הערבית הודיעו בשלהי מרס על ההחלטה להקים כוח צבאי ערבי משותף שייעודו יהיה מלחמה בטרור בארגונים חתרניים ברחבי האזור. היוזמה נתקלה בלא מעט ספקות עוד לפני שהחל יישומה בפועל, שכן אין מדובר בניסיון הראשון להקים כוח פעולה ערבי משותף. עם זאת, היוזמה מגלמת מספר יתרונות חשובים למדינות הלוקחות בה חלק ויש אף שתולים תקווה בכך שתוביל לשת"פ בין-ערבי בתחומים נוספים
מעיין כפיר
כיתת הל"ה וגורלה המר היו לאחד המיתוסים הידועים של מלחמת השחרור. פחות ידוע הוא הסיפור המופלא שהתרחש דווקא אחרי מותם, עת הורים שכולים ביקשו מרבי אריה לוין לזהות את קברי בניהם
חנוך אילסר
המדע הסביבתי המאורגן והממוסד נמצא תחת מתקפה, שמגיעה מכיוונים שונים ולעתים מנוגדים. מה יכול לעשות הציבור ומה חייבים לעשות המדענים כדי לנצח במערכה הזאת?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il