X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מנורה מזלזלת במחזיקים בקרנות שלה. היא מעלה דמי ניהול בקרן נאמנות שאמנם ייצרה תשואה טובה בעבר, אבל לא תייצר תשואה בעתיד הקרוב. היא בעצם לוקחת דמי ניהול עתידיים על ביצועי העבר
▪  ▪  ▪
מנורה מבטחים [צילום: איתמר לוין]

מנורה מנצלת את ציבור ההדיוטות. מנהל קרן הנאמנות מנורה מבטחים (0A)(!) תיק השקעות סולידי ללא מניות (מספר קרן: 5108832) מעלה את דמי הניהול. זו חוצפה, מנורה (אבל היא לא לבד) מנצלת את ציבור ההדיוטיות, היא מזלזלת במחזיקים בקרנות שלה. היא מעלה דמי ניהול בקרן נאמנות שאמנם ייצרה תשואה טובה בעבר, אבל לא תייצר תשואה בעתיד הקרוב. היא בעצם לוקחת דמי ניהול עתידיים על ביצועי העבר.
דמי הניהול בקרן מנורה מבטחים (0A)(!) תיק השקעות סולידי ללא מניות היו 0.87% ויעלו ל-1.17%. בעידן שבו הריבית היא סביב האפס, בעידן שבו מדברים על ריבית שלילית, בעידן שבו אגרות חוב ממשלתיות נסחרות בתשואה אפקטיבית של עשיריות אחוז בודדות, זה יהיה מאוד יומרני להרוויח תשואה גבוה מכך.
הסיכוי שמנורה מבטחים תשיג תשואה העולה על דמי הניהול (מכאן ואילך) הוא קטן, ואפילו קלוש. התשואה תתקשה אפילו לא תשיג את דמי הניהול הקודמים (0.87%) ועל אחת כמה וכמה את דמי הניהול המעודכנים (1.17%). אז למה הם עושים זאת שם במגדל של מנורה? כי אפשר - ציבור המשקיעים, נא להתעורר, אין טעם לשלם דמי ניהול כאלו! זה לא גניבה, לפחות לא על-פי החוק, אבל זה אבסורד.
מנורה מבטחים תיק השקעות סולידי הניבה תשואה של 3.4% ב-12 החודשים האחרונים (רוב התשואה בארבעה החודשים האחרונים). אבל כאמור זו תשואת עבר שנובעת מאחזקה באגרות חוב בעידן שבו הריבית יורדת. אבל הריבית גם אם תמשיך לרדת, הגיעה לאזור הגבול התחתון - רווחי הון של אגרות חוב כבר לא יהיו, ההפך - הפסדים כן יהיו - ברגע שהריבית תתחיל לעלות למקומה הטבעי האגרות חוב עלולים לרדת בחדות הסיכון, ואת זה יגידו לכם כל המומחים, גדול מהסיכוי. וגם בתרחיש אופטימי שהאגרות חוב לא יעלו, הם בטח לא יעלו בשיעור שמצדיק דמי ניהול כאלו.
בקרן הזו שוכבים כ-57 מיליון שקל - בהערכה גסה כמה אלפים טובים של משקיעים מחזיקים בקרן הזו, והם הולכים לשלם למנורה דמי ניהול ממש לא מוצדקים!

לאתר 'מהון להון' מדריכים לצרכנות פיננסית
פורסם לראשונה באתר מהון להון מדריכים וכלים פיננסים.
תאריך:  08/05/2015   |   עודכן:  08/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנורה מבטחים מנצלת את בורות הציבור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אם נמשיך לרדוף אחרי כל חזיר
אהרון שחר  |  8/05/15 09:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טובה ספרא
עתידו של ליברמן אינו מבטיח שיקום    הכוכבים לא תומכים בלפיד לעשות מהפכות במדינת ישראל    ארועים סוערים נוספים צפויים בעולם, בעיקר על בסיס דתי ואתני    מומלץ שתאמינו בערבון מוגבל לכל מה שאתם שומעים; עונת הספינים, השמועות והרכילות מתחילה
אבישי בן-משה
מה זה השטויות האלו? - עדיף לכולם שבית ההשקעות המכובד יתרום מכספו ישירות בלי קשר לקרנות הנאמנות ולדמי הניהול בקרנות; פשוט - רוצים לתרום, תתרמו, אבל אל תתנו את זה בדמי ניהול וכו'
ארי בוסל
בעשור האחרון, אבי ליברמן נוסע ארצה ומביא איתו קומיקאים אמריקנים מובילים, וביחד הם מופיעים ברחבי הארץ. הגיחות הקבועות האלו לארץ נעשות עבור עמותת קובי מנדל תחת הכותרת "מחלימים באמצעות צחוק"
פנינה שרביט ברוך, קרן אבירם
הגם שדוח ועדת החקירה של מזכ"ל האו"ם בנוגע לפגיעה במתקני או"ם במבצע צוק איתן קובע כי ב-7 מתוך 10 מקרים נפגעו בתי ספר של האו"ם מאש כוחות צה"ל, הדוח נמנע מהטלת אשמה על ישראל. הניסוח הענייני והמאוזן של הדוח, בפרט בהשוואה לדוח הקודם של מזכ"ל האו"ם שבחן את הפגיעה במתקני או"ם במבצע עופרת יצוקה והיה ביקורתי ובלתי מאוזן, הוא התפתחות חיובית
לורי אוברמן
מי שלא ראה בימיו ישראלים מפרים לפחות אחת מהוראות אלה במהלך טיול בחו"ל באמת זכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il