X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הפסיכיאטר אילן רבינוביץ' כותב כיצד הונה אותו רונאל פישר, ש"גויס" "לעזרתו" על-ידי מנכ"ל קשת אבי ניר וכיצד נאלץ פישר להשיב את מלוא שכר הטרחה לאחר שרבינוביץ' גילה את התרמית רומז במקביל על הקשר הבעייתי המתמשך בין פישר לבין אבי ניר ממליץ לאבי ניר לעשות חשבון נפש על העסקתו של פישר כטאלנט בקשת
▪  ▪  ▪
אבי ניר. קשר מסוכן [צילום: פלאש 90]

יום שלישי לפנות בוקר. שבתי הביתה לפני מספר דקות, מותש מקליניקה עמוסה מטופלים. אני מוצא את יונית, רעייתי שתחיה, ערה ומוצפת דמעות במיטתנו. היא מראה לי את החדשות על מעללי המשפטן - עורך הדין רונאל פישר, ששימש בעבר יועצינו האישי והיה איש סודנו. האיש שהחזיק מפתח לצינור החמצן שלנו. וזה לא דרמטי מדי, זו הייתה המציאות כהווייתה. כל מילה תמעיט.
לרגע אנו לוקים בכל תסמיני הפוסט-טראומה. לנגד עינינו רצים פלאשבקים מהתקופה הקשה שפישר ייצג אותנו. שמכר אותנו. שבגד באמונינו. האיש שפגע בנו יותר מכל, וכמעט המית שואה על משפחתנו הקטנה.
בדומה למקצועי כרופא וכקלינאי, גם משפטן אמור לחוש אינטגריטי מחייב ללקוחותיו. הלקוח מגיע אליו ברגעי מצוקה, כשחרב עליו עולמו. אין שיוון ביניהם. ההיררכיה ברורה. הלקוח, ובמקרה זה - רעייתי ואני, חשנו שנעשה לנו עוול נורא, אך הואיל ואנחנו לא בקיאים ברזי עולם המשפט, נזקקנו למתורגמן שידאג לנו. גם אדם חזק כמונו אינו עשוי ללא חת.
בחיים אנו מהלכים היטב על קרח דק. מנהלים קריירות שנחשבות בכל קנה מידה - משגשגות ובעלות השפעה, ובו-זמנית מגדלים בביתנו שלושה ילדים. שניים מהם - יותם וקרן, הם אוטיסטים בתפקוד הכי נמוך. הם לא מדברים. הם סיעודיים. אלימים. ולמרות כל זאת, אנחנו מחשיבים את עצמנו לברי-מזל, ולפרקים מאושרים. האירוע שחווינו איים לסדוק את הקרח ולגרום לנו לטבוע. הימים היו ימים קשים עבורנו. היינו רצוצים וחלשים. אבי ניר - מנכ"ל "קשת", אמר לי: ״תמשיך לעבוד ולהפליא בעבודתך, רונאל פישר ידאג לך״. וכך הגענו אל מר פישר.
אנו נאמנים בני נאמנים. חונכנו לערכים. פסיכופתיות היא לא בלקסיקון שלנו. תקראו לנו עיוורים, תקראו לנו טיפשים. גם נאיביים יהיה מדויק. אבל אנחנו עדיין גאים שיש לנו סולם אחר, וקודים התנהגותיים שונים. לפעמים אדם אינו רוצה להאמין במה שרואות עיניו ושומעות אוזניו. אבי מורי, תמיד אומר שהוא אינו מאמין לאף אחד, ובייחוד לא לעצמו, מפני שהוא מומחה בלשקר לעצמו, ויותר מכך - להאמין לשקרים שהוא מוכר לעצמו.
לצערנו, המציאות במקרה שלנו הוכיחה שלרונאל פישר ״אין אלוהים״. אין לו גבולות. הוא הוציא מכתבים בשמי בלי ידיעתי כדי להגן על "קשת". הוא ואבי ניר אמרו לי לא להגיע לדיון בכנסת, כי ״יאכלו אותי חי״, ורונאל פישר ייצג אותי הכי טוב. אבל, בעיה קטנה, פישר לא הגיע לדיון, וכך, ביתי הבכורה דנה, צפתה בערוץ 99 איך קורעים את אביה לגזרים, ואין צדיק מגן בסדום. פישר דרש לכתוב תגובות בשמי לעיתון ״ידיעות אחרונות״, בטענה שהעיתון כורה לי קבר ורודף אותי אישית (דבר שלא היה ולא נברא). הוא הכפיש את טובי ידידיי כדי שאפתח בו תלות ובלעדיות.
אל תזלזלו ברונאל פישר - הוא אדם חכם. מתוחכם. מאוד מתוחכם. הוא יכול היה להיות פסיכיאטר מעולה ביכולתו להיכנס לראש העומדים מולו. אך במקום זאת, הוא מכר את נפשו לשטן ולרוע, והפך אותנו לקורבנותיו. קורבנות סדרתיים. מרבית האנשים שהיו עמו בקשר, יצאו מצולקים ומפוחדים.
למזלנו, הסיפור שלנו נגמר טוב. עדיין יש אנשים טובים באמצע הדרך. עו״ד אבי פילוסוף, עו״ד ערן שמעוני, יועץ התקשורת רונן צור, עו״ד תמר קרת, ו״אפילו״ רון ירון - עורך ״ידיעות אחרונות״, בעל היושרה הנדירה במחוזות התקשורת. כשהם דיברו ושיקפו לנו את העובדות כהווייתן, הלב סירב תחילה להאמין.
כהורים המתמודדים עם טרגדיה נוראה יומיומית - חשבנו שזה ״קטן עלינו״. מהר מאוד קמנו כעוף החול וידענו את אשר עלינו לעשות. הישרנו מבט לרונאל פישר והסתכלנו ללובן עיניו, הוא הבין. הוא שלח לנו מיד את מלוא שכר ״טרחתו״ עם שליח. כתבתי על כך טור ל״ידיעות אחרונות״ שפורסם בעבר. טור מרומז - כי פחדתי. פחדנו ממנו. כיום, אנחנו לא מפחדים יותר. הסיפור שצץ ועולה, יצבור תאוצה והמציאות עולה על כל דמיון. אנחנו קוראים לכל הפגועים לא לשתוק ולא לפחד יותר.
וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, צריכה לעבור טלטלה עזה, כי שמועות ותלונות היו כל הזמן אודות האיש - ואיש לא עשה דבר. כשאתה טאלנט של הזכיינית, מי יעז לגעת בך?
אישית, אני חושב שאבי ניר - המנכ״ל ״הכל יכול״ של הזכיינית החזקה בטלוויזיה המסחרית הישראלית, יעשה חשבון נפש על העסקתו ארוכת השנים ויחסיו עם הטאלנט שלו - רונאל פישר. אני לא חושד חלילה או מנסה לרמוז על קשר פלילי בניהם. אבי ניר אדם שומר חוק, זהיר, חכם ומתוחכם. הוא לא יסכן את עצמו.
נער הייתי וגם זקנתי, ועשיתי עסקים פרונטליים רבים, ומעולם, לא תקעתי סכין בגב החוליה השבירה יותר. מי שמתיימר להיות האיש החזק והמשפיע בתקשורת הישראלית, נדרש לעניות דעתי, להיות עם קודים ערכיים ואתיים אחרים. אבל אולי אני שוב נאיבי, ואולי מה שחשוב זה רק שורת מאזן הרווח בחברה כלכלית, והשאר לא רלוונטי והכל כשר.
שווה למנכ״ל הזכיינית רב ההשפעה להיזכר במשפט: ״הראה לי מיהם חבריך ואומר לך מי אתה?״. כל הסיפור לא מריח טוב למנכ״ל ולזכיינית. גם תוכנית ״עובדה״ של אילנה דיין על ״שיטת פישר״ אסור שתמלט את אבי ניר מבדיקה עצמית וחשבון נפש, ואסור שתשמש עבורו עלה תאנה להשקטת מצפונו.

ד״ר אילן רבינוביץ - רופא פסיכיאטר מומחה ופסיכותראפיסט
תאריך:  08/05/2015   |   עודכן:  08/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי ניר  אביב נחמיאס / Aviv Nahmias  אורי כרמל / Uri Carmel  אילון מכלוף / Eylon  Machluf  אילנה דיין  איתן פלג / Eitan Peleg  אלון חסן / Alon  Hassan  אסף גולן / Assaf Golan  ברונו שטיין / Bruno Shtein  ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO  דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen  זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen  חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich  יאיר ביטון / Yair Biton  יאיר  גולן / Yair Golan  ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd  יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass  יורם ברק / Yoram Barak  יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth  יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger  ירון בארי / Yaron Be'eri  ליאורה נהון / Liora Nahon  ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar  משה סובל / Moshe Sobel  משה סעדה / Moshe Saadda  נועם עוזיאל / Noam Uziel  נחשון שוחט / Nahshon Shohat  נסים מרום / Nissim Marom  ע"י  עדי כרמלי / Adi Carmeli  עופר ברטל / Ofer Bartal  עפר נמרודי / Ofer Nimrodi  ערן מלכה / Eran  Malka  קובי כחלון / kobe kahlon  קרן אלטמן / Keren Altman  רון ירון / Ron Yaron  רון שפירא / Ron Shapira  רונאל פישר / Ronel Fiaher  רונן יצחק / Ronen Yitzhak  רועי בר / Roee Bar  רות דוד / Ruth David-Blum  רמי דואני / Rami Douani  שי ברס / Shay Baras  ששון חי / Sasson Hay
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקשר הבעייתי בין אבי ניר לרונאל פישר
תגובות  [ 28 ] מוצגות  [ 28 ]  כתוב תגובה 
1
נו באמת,
דרור5  |  8/05/15 20:46
 
- אמת ויציב ל"ת
אוונגארד  |  9/05/15 22:19
2
טור מבריק ומצמרר. חובה לשתף!!!
נועם פ.  |  8/05/15 21:53
3
מעריצה את ד״ר אילן רבינוביץ!!!
שירה  |  8/05/15 22:01
4
אבי ניר
הוזה  |  8/05/15 22:03
5
מאזין לד״ר רבינוביץ ב102fmשבת
אריה פולג  |  8/05/15 22:13
6
מי שמתעסק בקקי...
sniro  |  9/05/15 00:16
7
ד״ר רבינוביץ נתן לי חיים.מענטש
סיוון  |  9/05/15 00:55
8
כתיבה גאונית ,מסטר פיס,וואו!!!
מירי ע.  |  9/05/15 01:30
9
תושבי אשקלון מרססים אתכם !
מסעודשה משדרות  |  9/05/15 08:28
10
למה יש לך כל כך הרבה שגיאות
טוביהו  |  9/05/15 09:35
11
ערוץ 2 חטא ביודעין
חבר הנהלת אומ"ץ   |  9/05/15 09:47
12
רב הנסתר על הנגלה
אהרון שחר  |  9/05/15 11:07
13
ד״ר רבינוביץ מטפל בחסד ל"ת
שלומציון אמבטיה  |  9/05/15 11:22
14
דודו טופז לא השלים את פועלו.
פישלזון  |  9/05/15 12:34
15
ועדת האתיקה??... הצחקת אותנו
אזרח לא תמים  |  9/05/15 14:28
16
עוד בלוף של הימין מתחיל להחשף
דראון  |  9/05/15 14:28
17
קשר אינטימי
דגניה  |  9/05/15 14:48
18
ממש לא מפליא שמדמנת פישר
דודינקה  |  9/05/15 15:17
19
ד״ר רבינוביץ מענטש אנושי נדיר
ליאת ד.  |  9/05/15 15:46
20
מדהים !!!!! פישר ואבי ניר צמד!
המום מהשחיתות  |  9/05/15 16:56
21
דר רבינוביץ מדהים! הציל את חיי
אביבי  |  9/05/15 17:04
22
ומה בין מוזס לפישר
רמץ  |  9/05/15 22:48
23
לפעמים קשה להאמין
הראשון לציון  |  9/05/15 23:03
24
כל הכבוד לרבינוביץ .הכי אמיץ!!
מעריצים את הרופא!  |  10/05/15 03:16
25
כל הכבוד לד״ר רבינוביץ. אמיץ!!
מעריץ את הרופא  |  10/05/15 03:21
26
הורים המתמודדים עם טרגדיה נורא
אמא לאוטיסטית  |  10/05/15 13:25
27
צריך לבדוק את אבי ניר דחוףףףףף ל"ת
יעלא  |  11/05/15 13:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת רונאל פישר
איתמר לוין
מנהל המחלקה הפסיכו-גריאטרית בבית החולים אברבנאל נחקר בחשד לשיבוש הליכים    הכחיש את החשדות ושוחרר בידי קצין משטרה
אריה אבנרי
עתה מותר לגלות שאומ"ץ הייתה מעורבת מאחורי הקלעים באורח פסיבי בפרשת חסן-פישר. כיצד סלל רונאל פישר את דרכו לצמרת ולמה הוא עדיין חבר בלשכת עורכי הדין
איתמר לוין
פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר התמוטטה לפני הדיון והועברה לבית החולים    מח"ש: היא ביימה התעלפות; הסניגור: דברים מקוממים
עמי דור-און
מה עובר בנפשו של רונאל פישר לפשוע וגם להדיח אנשים לעולם הפשע? מהם החלומות שמנחים את אובדן הדרך הזה, מהם הפחדים, מהן התקוות?
יואב יצחק
עו"ד רונאל פישר פעל בעיקר מאחורי הקלעים ונתן ייעוץ "משפטי" ליצחק רוכברגר בתלונות ובתיקי חקירה שהתנהלו נגדו    רות דוד, בתפקידה כפרקליטת מחוז, התנגדה ועיכבה הגשת כתב אישום נגד רוכברגר    פרקליט המדינה משה לדור דחה "המלצתה" והורה על הגשת כתב אישום חמור, בגינו הורשע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il