X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מפלגת הליכוד בראשות נתניהו זכתה ב-30 מנדטים ובניצחון ברור למרות זאת, ארנון מוזס, החושש מאוד מהתחזקות ישראל היום ומהתרסקות ידיעות אחרונות אם ימשיך נתניהו בשלטון, ממשיך בחתירתו כדי למנוע מנתניהו להקים את הממשלה הטקטיקה: סחיטה ואיומים כדי למנוע רוב בהצבעה להשבעת הממשלה בכנסת
▪  ▪  ▪
מוזס. מסית ומדיח נגד הציבור
כחלון. סחיט [צילום: פלאש 90]

שקד. חיילת של נוני? [צילום: פלאש 90]

ביבי ניצח את נוני
יואב יצחק
"הו-הא מי זה בא, נוני אכל אותה" - כך קראו אנשי הליכוד בקבלת הפנים החמה לנתניהו ורעייתו בהגיעם לנאום הניצחון * ב-News1 חשפנו והזהרנו מפני מעשיו של ארנון מוזס ומפני הפרסומים המגמתיים במרבית כלי התקשורת * התוצאות מלמדות על הצלחת המאבק נגד המגמתיות של כלי התקשורת ועל ניצחונו של ביבי נגד נוני בקרב: מי יהיה ראש המדינה
לרשימה המלאה

מי יהיה ראש המדינה: ביבי או נוני
יואב יצחק
הבחירות הנוכחיות יקבעו לא רק מי יעמוד בראש ממשלת ישראל, אלא גם מי יהיה בפועל ראש המדינה: בנימין נתניהו או ארנון (נוני) מוזס * מוזס נהג שנים רבות להטיל חיתתו על בכירים * בדרך זו שלט במוקדי כוח בישראל באמצעות "הארגון" - הוא ידיעות אחרונות * בכוחו הוא השפיע על הרצת מפלגות, מינוי שרים ובכירים, וגם על הכרעות של גורמי האכיפה והשפיטה בישראל
לרשימה המלאה

אלי עזור מנסה לשבש
בשבועות האחרונים עסקנו מספר פעמים באופן התנהלותו של אלי עזור בכלי התקשורת בהם הוא שולט, ובראשם: ג'רוזלם פוסט ומעריב, ובשיתוף הפעולה הקיים בינו לבין ארנון מוזס. נגד נתניהו, כמובן, ונגד יריבים משותפים. כתבנו על שיטת פעילותו, שכוללת יחסי שוחד עם אישי ציבור במערכת הפוליטית, כמו גם עם מנהלים בחברות ציבוריות גדולות. בעיקר תמורת תקציבי פרסום לעיתוניו ולחברת שלטי חוצות שבה הוא שולט וסיוע בעסקיו המסועפים.
בעקבות הפרסומים הובא לידיעתנו מידע נוסף על מעשיו של עזור, שאותו אנו בודקים. כולל על חלקו של א' והסתבכותו בענייני עזור, שכבר הספיק להתקשר אל עזור, הנגוע גם הוא - שהספיק להשתיקו בניסיון לשבש את בדיקתנו.
  • יואב יצחק

מאבק עז מתנהל גם בימים אלה מאחורי הקלעים. ארנון מוזס, שהפסיד את הבחירות לבנימין נתניהו, מנסה להכשיל הקמת ממשלה בראשות נתניהו. נוני אורב לביבי ופועל להפתיעו ולהכשילו. המועד: ההצבעה בכנסת להשבעת הממשלה. העובדה שמפלגת הליכוד בראשות נתניהו זכתה ב-30 מנדטים, ובפועל - בצידוק הערכי והפוליטי להקים את הממשלה החדשה, לא עושה רושם מיוחד על נוני מוזס. נוני פועל בדרכו האלימה והמפוקפקת כדי להשיג את מבוקשו: הכשלת נתניהו, במטרה להביא להסתלקותו של המיליארדר שלדון אדלסון מעסקי העיתונות בישראל.
נתניהו, לעומת זאת, נחוש להקים ממשלה צרה כבר בסיבוב הקרוב. ואם לא יעלה דבר בידו - בכוונתו להגיש לכנסת הצעה לפיזור הכנסת ולהליכה לבחירות חדשות. כן-כן, תוך כמה חודשים, אם לא יהיה מכך מנוס. העם אתנו, אומר נתניהו, ומביע את בטחונו: בבחירות הבאות תקבל מפלגת הליכוד 40 מנדטים לפחות; ישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה בגלל בוגדנותו של אביגדור ליברמן; ומפלגת הבית היהודי בראשות נפתלי בנט תשלם את מחיר הסחטנות.
ל-News1 נודע, כי נוני מפעיל לחץ גדול על חברי כנסת ממפלגות שונות, כולל על חברי כנסת ממפלגת הליכוד, כדי שייעדרו מההצבעה או יצביעו נגד ממשלה בראשות נתניהו. לחציו של נוני - שנעשים תוך שימוש "במקל והגזר" (פרסומים או צינזורים) - עלולים לעלות כדי עבירה פלילית. נוני לא פועל לבד. כמה מבכירי העיתונאים בידיעות אחרונות, ובראשם נחום ברנע, שמעון שיפר וסימה קדמון, פועלים כדי להמאיס את נתניהו על הציבור וכדי להכשיל הקמת ממשלה בראשותו.
נוני משוחח, לעיתים קרובות מאוד, עם בכירים במפלגות. עם חלק מהם הוא אף מתאם מהלכים. אריה דרעי (ש"ס), משה כחלון (כולנו), נפתלי בנט (הבית היהודי) ובמיוחד עם אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו). נוני הפעיל עליהם בתקופה האחרונה לחצים גדולים כדי שיקשיחו עמדות עד כדי השפלת נתניהו. נוני זוכה לסיוע גם מצד כמה גורמים בכירים מקרב חברי הכנסת של הליכוד, שפועלים כ"גיס חמישי". אחד הבכירים שבהם אף עודד את נפתלי בנט, ממש בימים האחרונים, "לסחוט" את תיק המשפטים גם במחיר סיכול הקמת ממשלה על-ידי הימין בראשות נתניהו. ח"כ ישראל כ"ץ, שר התחבורה בממשלתו של נתניהו, שעל יחסיו עם נוני מוזס דיווחנו כאן, פעל בשבועות האחרונים להקמת מוקד כוח בליכוד, שיאפשר לו, במקרה הצורך, להפעיל לחץ על נתניהו.
ההצלחה של נוני: תיק המשפטים
נוני הצליח בכך חלקית: בנט לחץ וסחט וקיבל למפלגתו את תיק המשפטים, לאיילת שקד - אותה חברת כנסת שהובילה, יחד עם איתן כבל (העבודה), את ההצעה להגבלת עיתון ישראל היום. מינויה יאפשר עתה לנוני לנסות וללחוץ ולהוביל מהלכי חקיקה חדשים, שיסייעו בהגבלת תפוצת עיתון ישראל היום, ופתיחת אפשרות לידיעות אחרונות להיכנס לעסקי הטלוויזיה. למשל: לערוץ 10 שבו חשק נוני. מי שמבקש לדעת עד כמה גדולה הייתה שמחתו של נוני, יכול ללמוד זאת מאופן הצגת צילומיה של איילת שקד, בידיעות אחרונות, וגם מעצם התגייסותו של פרופ' דניאל פרידמן - כן-כן, אותו פרופסור שקיבל את תיק המשפטים מראש ארגון הפשע אהוד אולמרט ופעל רבות לאחר מכן כדי לשכנע בטוהרו של אולמרט - כדי לברך על-כניסתה של שקד לתיק המשפטים.
כחלון - צנזורה וליטופים
משה כחלון הוא אחד האישים הסחיטים ביותר בפוליטיקה בישראל. שר האוצר המיועד נתון לסחיטה, בעיקר בגלל אחיו, קובי כחלון, שהסתבך בפלילים בתפקידו הבכיר בעיריית ירושלים. תיקו "טופל" על-ידי רפ"ק ערן מלכה הידוע לשימצה. המידע הבעייתי ידוע היטב לעיתונאים בידיעות אחרונות, אך פרסומו, בעוצמה המתבקשת, נמנע בעיתון זה, כדי למנוע נזק לכולנו בכלל (קובי כחלון נמנה עם בכיריה) וממשה כחלון בפרט.
כחלון מספק בתמורה את התמורה המתבקשת. כחלון הוא אחד מראשי המפלגות שהקשו על הקמת ממשלה ובזבזו לנתניהו זמן יקר. ולא במקרה: כחלון משתף פעולה עם נוני, באופן מוזר ובעייתי. לא בכדי הוא מטופל "יפה" בקבוצת ידיעות אחרונות, עד-כדי "החלקת" מידע שעלול להביכו (מעבר למידע המפליל בנושא קובי כחלון, המוצנע כאמור). למשל: דבר עדותו של כחלון בבית המשפט בתביעה שהוגשה נגד הטייקון קובי מימון על-ידי גרושתו. חדי-עין אולי הבחינו, כי דבר קשריו המיוחדים עם מימון (החשוד בעבירות מס חמורות) ובמיוחד דבר עדותו, קיבלו טיפול מינימליסטי בידיעות אחרונות ובכלכליסט. הפרסום כלל תמונה שבה כחלון נראה מחייך, וכמה משפטים סתמיים. וזהו. שום דבר על עצם היחסים המוזרים והתמורות/הכספים מהם נהנה כחלון, וכן על התמיכות שקיבל מגורמים שונים במהלך הבחירות לכנסת; שום מילה בדבר פשר התגייסותו לצידו של מימון נגד גרושתו.
ליברמן - המידע הבעייתי מוצנע
ליברמן משתף פעולה עם נוני מוזס כמעט באופן רציף. פרישתו ברגע האחרון מקואליציה עתידית עם הליכוד, תוך הפרת התחייבותו לבוחרים ושבירת קוד התנהגותו: מילה זו מילה, כדבריו - נעשתה כדי להכשיל את נתניהו ובמקביל לסייע לנוני מוזס.
ליברמן מקבל "תמורה" מלאה על מהלכיו החיוביים... עיתונאים בידיעות אחרונות מצונזרים כמעט מדי יום. ידיעות שליליות על ליברמן, מכוסחות. מידע מטריד על יחסיו ופגישותיו עם המיליארדר מרטין שלאף וכמה אוליגרכים נוספים, במיוחד במדינות במזרח אירופה, לא מתפרסם בידיעות אחרונות, למרות מעמדו הרשמי של ליברמן כשר החוץ - מעמד המחייב שמירת מרחק מגורמים הנחשבים בישראל מפוקפקים. מידע בעייתי העלול לקשור את ליברמן לעבירות שביצעו בכירים בישראל ביתנו, נגנז. המשטרה חידשה כידוע את החקירה נגד אישים בישראל ביתנו, אך למרות זאת - פרשה זו לא מקבלת כמעט ביטוי מעל דפי ידיעות אחרונות, כלכליסט או ynet. ליברמן הפך לרגיש וסחיט, ובפועל הוא אנוס לנתק מגע מהליכוד בכלל ומנתניהו בפרט ולשתף פעולה עם נוני.
נתניהו מגיב באיחור
נתניהו יודע לפחות על חלק מפעולות החתרנות נגדו. למרות זאת הוא מגיב באיחור, אם בכלל. אחת הפעולות שמבצעים אנשיו, בימים אלה: ניסיון לגייס כמה מחברי הכנסת של ישראל ביתנו, כדי שיצביעו בעד הממשלה שיציג נתניהו. המגעים מתנהלים לפחות עם שניים מחברי הכנסת ממפלגת ישראל ביתנו - חמד עמאר ושרון גל. אחד מהם אף הביע את תקוותו להתפטרות ליברמן, בזמן הקרוב, מהכנסת ומראשות ישראל ביתנו. ליברמן איבד עניין, נמסר ל-News1. הוא יעדיף, קרוב לוודאי, להשיל ממנו את המגבלות המחייבות חבר כנסת, לצאת לסקטור האזרחי, ולממש את קשרי המיליונים עם מרטין שלאף ואוליגרכים נוספים.

תאריך:  09/05/2015   |   עודכן:  10/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גבאי / Avi  Gabay  אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אהוד אולמרט / Ehud Olmert  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  איילת שקד / Ayelet Shaked  איתן כבל / Eitan Cabel  אלי כהן / Eli Cohen  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  ארנון מוזס / Arnon  Mozes  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  ג'רוזלם פוסט  דוד אזולאי / David Azulai  דוד אמסלם / David Amsalem  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  דניאל פרידמן  הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party  חיים כץ / Haim Katz  חמד עמאר / Hamad Amar  ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd  יואב גלנט / Yoav Galant  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz  ישראל ביתנו  ישראל היום  כולנו  מיקי לוי / Mickey  Levy  ממשלת ישראל / Israel Government  מרטין שלאף  משה כחלון / Moshe Kahlon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נחום ברנע  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סימה קדמון  ערוץ 10 / Cannel 10  ערן מלכה / Eran  Malka  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קובי מימון  ש"ס  שלדון גארי אדלסון / Sheldon Gary  Adelson  שמעון שיפר / Shimon Shifer  שרון גל / Sharon Gal
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נוני נגד ביבי: חתרנות עד רגע ההצבעה
תגובות  [ 56 ] מוצגות  [ 56 ]  כתוב תגובה 
1
אז למה לא מפרסמים
אהרון שחר  |  9/05/15 10:57
2
לא מבין את הכתבה
סירוס  |  9/05/15 11:07
 
- 'וגם' אפשרות קשר יצחק ו..שלדון ל"ת
לסירוס  |  9/05/15 12:22
3
הטריקים של ליברמן ניכשלו
שיסיק מסקנות.  |  9/05/15 11:08
4
מעז יצא מתוק
שוחר-שלום  |  9/05/15 11:15
5
תיאור מפחיד!!! הרק אותי?... ל"ת
א. וינשטיין  |  9/05/15 11:34
6
אבל לאבירי הצדק הסוציאליסטי
אבולה  |  9/05/15 11:43
7
מיליארדים עלות הבחירות והסכמים
שאלת כמה  |  9/05/15 12:14
8
כתבת קשקוש! שאחרים יפרסמו
שולמן היבוסי  |  9/05/15 12:25
9
ליברמן כולירה, וביבי קדחת
עזרא מנצור  |  9/05/15 12:42
 
- למנצור לגבי האחד אתה צודק אבל
צורי  |  9/05/15 15:03
10
חסרה לי הוכחה
ליבלה  |  9/05/15 13:47
11
על תופעת שטיפת המוח
יוסי מ  |  9/05/15 13:57
 
- הצנזורה כאן זה משהו נורא
אהרון שחר  |  9/05/15 15:13
 
- ככה זה כשאין שכל
יוסי מ  |  9/05/15 17:11
 
- מתנצל, סליחה
אהרון שחר  |  9/05/15 19:36
 
- תיקון לתיקון.
יוסי מ  |  9/05/15 20:28
 
- ואיזה מזל
לחכם שבאדם  |  9/05/15 19:41
 
- מוזס החל את פשעיו בגיל14
מ.אלקרייאף  |  9/05/15 20:25
 
- יוסי מ כמה נהנינו בתקופה
צורי  |  10/05/15 07:59
 
- פסקי דין קצב+אולמרט=עדויות שקר
ע_הראל  |  11/05/15 01:40
 
- לא השתכנעתי
שוחר-שלום  |  10/05/15 09:04
12
בפעם המי יודע כמה
צורי  |  9/05/15 14:45
13
אצל הטינופת מוזס עובדים כל
צורי  |  9/05/15 14:50
 
- צורי זה דוגמא לטינופת
זאב12346  |  9/05/15 17:48
14
news1 האם נרכש על ידי אדלסון?
ד.ה  |  9/05/15 15:01
 
- מעריב בשליטת עזור
לתלוש מהמציאות   |  9/05/15 16:47
15
מי קורא את האשפתון בכלל??
ש"י אלידע  |  9/05/15 15:39
16
זהמסביר גם את השתיקה של נ.זהבי
אסתי אוצגאווה  |  9/05/15 15:42
 
- היה תיקתוק???
יוסי מ  |  9/05/15 18:13
 
- תגיד, יוסי, היה לך איזה ענין
ענין עם אולמרט  |  9/05/15 20:23
 
- חסר שם וזהות
יוסי מ  |  9/05/15 22:23
 
- גם לי יש עניין חשוב עם אולמרט!
ע_הראל  |  11/05/15 05:13
17
נוני מוזס זקוק לטיפול פלילי
יוסי ארגואן  |  9/05/15 17:23
18
יואב רחמי עלייך
זאב12345  |  9/05/15 17:41
19
מאז שמוזס גרס למוות ילדה בר"ג
לא פלא  |  9/05/15 18:20
20
אם זה אמיתי וזה המצב אצלו ?
videla  |  9/05/15 18:41
21
שקד ובנט חיילים של מוזס
חיילי  |  9/05/15 20:17
22
אני מקווה כי נוני מוזס לא יהיה ל"ת
במעמד פישר נמרודי  |  9/05/15 21:02
23
הובסת רק לפני חודשיים.יאפס.נונ ל"ת
אברהם מבית דגן  |  9/05/15 21:07
24
נוני מוזס הוא פושע !!!
דן ה  |  9/05/15 21:58
25
יואב יצחק מאתרג את ביבי
אנאליסט  |  9/05/15 23:14
26
ליברמן תכנן הכל מראש שלח הביתה
דני שר  |  9/05/15 23:59
27
לדעתי נוני צריך לשבת בכלא
מורדוך הגדול  |  10/05/15 00:51
28
אין רוב לפיזור הכנסת!
א. בנימיני  |  10/05/15 01:03
29
עו״ד יוסי כהן
מירה ח  |  10/05/15 01:38
30
זה יהיה סופם הפוליטי של שקד וב
קורןנאוה טבריה  |  10/05/15 08:44
 
- נאוה, בכל זאת נשארה החידה
גם בנט וגם שקד  |  10/05/15 12:17
 
- ברגע האחרון בנט ושקד נמנעו
אליב  |  11/05/15 13:56
31
סוף כל חתרן בלתי נלאה המונע מת
קורןנאוה טבריה  |  10/05/15 08:54
32
טוב שיש את יואב יצחק
עמוס מ  |  10/05/15 12:23
33
שב בשקט נוני.
7&7-7.  |  11/05/15 06:28
34
מאמינה לכל מילה.הם לא ינוחו. ל"ת
מיהאדר  |  12/05/15 09:45
35
גם משה כחלון סחיט ? לא פלא ששם
ע. סגל  |  12/05/15 15:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עופר וולפסון
אומר כי דחה את הצעת ליכוד להצטרף לממשלה תמורת תפקיד שר הביטחון    ראש הממשלה ינסה להגדיל את מספר השרים בממשלה כדי לאפשר עוד תפקידים לחברי ליכוד    לפיד מאיים לפנות לבית המשפט העליון אם ההצבעה תעבור
יוני בן-מנחם
יצחק הרצוג משתוקק להצטרף לממשלה אך נתניהו לא מוכן להכיר בו כשותף מרכזי ולהסכים לעיקרון הרוטציה    ככל שיגבר הלחץ הפנימי והבינלאומי על נתניהו כך יגברו הסיכויים להקמתה של ממשלת אחדות
עמי דור-און
על התבטאותו החריגה של יוסף פריצקי, שאמר על איילת שקד שהיא דומה ביופייה לנשות הרייך הנאצי
עמי דור-און
מי שמכיר את בנימין נתניהו יודע שהוא אינו שוכח את אלה שעוללו לו רע ופגעו בכבודו    הנקמה במבזים, נקמתו בכל אלה שביזו אותו במהלך המו"מ הקואליציוני להקמת ממשלתו החדשה, ובעיקר נפתלי בנט יו"ר הבית היהודי, בוא תבוא והיא תהיה מרה וכואבת
אסתר שניאורסון גרי
הרי החלום הרטוב של כל המבקרים, היה האפשרות שהם יוכלו להקים ממשלה כזו בעצמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il