X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
מסעדת העובדים הכשרה "הניס", שבמרכז תל אביב, מציעה לסועדיה ארוחות מזינות של בריאות מסביב לשעון, במחירים השווים לכל נפש, כשבימי שישי מתקיים בה גם שוק אוכל שבועי
▪  ▪  ▪
מחיר שווה לכל נפש

מי שעדיין סבור לתומו שמסעדות העובדים מימי העבר נעלמו זה מכבר מן הארץ - איננו אלא טועה בגדול. מסתבר שגם בעידן המודרני, שבו הקולינריה שועטת קדימה, יש עדיין מרווח-נשימה לאותן מסעדות מיתולוגיות.
קחו, לדוגמה, את אזור התעשיה וההייטק של מרכז תל אביב, הרוחש מספר מסעדות שכאלה. אחת שכזו שעלינו עליה היא מסעדת "הניס" הכשרה, שברחוב קרמניצקי 2.
הדברים אמורים במסעדה השוקקת חיים מסביב לשעון במרוצת כל ימות החול של שבוע שבלוני מוקד המשיכה ל"הניס" הוא אוכל ביתי, מבושל ובריא, המוצע בה לעת בוקר, צהריים וערב. מסתבר שאוכל כזה הוא עדיין משאת-נפשם של עובדים מרובים, במיוחד כאשר מדובר באילוץ, בו נגזר עליהם לסעוד את ליבם כשהם מצויים מחוץ לכותלי בתיהם.
יתרונה הגדול של מסעדת "הניס" נעוץ בעובדה שבין כתליה ניתן ליהנות מארוחות עסקיות נון-סטופ כל היום. הדברים אמורים בארוחות מזינות, על בסיס של אוכל טבעי, וההיצע הוא ממש מגוון. את עיקר התפריט מרכיבים ירקות, קטניות, פסטות, חומוס ואורז מלא, עם מגוון של מנות בשריות ודגים.
מזין וטעים
בימי שישי מתקיים ב"הניס" שוק-אוכל שבועי. מוצעים בו תבשילים כדי לקחת הביתה על-פי המשקל. ביניהם בולטים במיוחד תבשילים של עדות, נוסח קובה, מפרום ומוסקה. מוצעים גם סלטי-בריאות ויינות ממיטב יקבי הבוטיק הישראלים, והכל במחירים השווים לכל נפש.
היינו בשניים, לעת צהריים, לא כעובדים, אלא כסתם עוברי-אורח. בחרנו באסדו ופרגית על האש, בתוספת של פסטה מוקפצת, קציצות של קובה וכופתה, ירקות אנטי-פסטי, עם חומוס וסלט קטן של סלק וגזר. לרווייה לגמנו סודה צוננת.
התשלום בקופה הסתכם ב-116 שקל עבור שתי ארוחות מזינות וטעימות. השרות הוא עצמי ולפיכך לא כרוך בכל תשר שהוא. למי שאינו מחפש גינונים, אלא סתם מבקש לסעוד את ליבו - זה בהחלט המקום המתאים.

תאריך:  10/05/2015   |   עודכן:  10/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מפלגת הליכוד בראשות נתניהו זכתה ב-30 מנדטים ובניצחון ברור    למרות זאת, ארנון מוזס, החושש מאוד מהתחזקות ישראל היום ומהתרסקות ידיעות אחרונות אם ימשיך נתניהו בשלטון, ממשיך בחתירתו כדי למנוע מנתניהו להקים את הממשלה    הטקטיקה: סחיטה ואיומים כדי למנוע רוב בהצבעה להשבעת הממשלה בכנסת
יואב יצחק
גדעון פישר הקיא את אחיו אל מחוץ למשרדו    בועז בן-צור ניתק עצמו משותפות עם עו"ד פישר חודשים לאחר שהוקמה
ד"ר אילן רבינוביץ'
הפסיכיאטר אילן רבינוביץ' כותב כיצד הונה אותו רונאל פישר, ש"גויס" "לעזרתו" על-ידי מנכ"ל קשת אבי ניר    וכיצד נאלץ פישר להשיב את מלוא שכר הטרחה לאחר שרבינוביץ' גילה את התרמית    רומז במקביל על הקשר הבעייתי המתמשך בין פישר לבין אבי ניר    ממליץ לאבי ניר לעשות חשבון נפש על העסקתו של פישר כטאלנט בקשת
אלעזר לוין
יהיה אחראי למינהל התכנון    המינהל יעבור ממשרד הפנים, שהיה אמור להיות בידי ש"ס, למשרד האוצר, ומי שיהיה אחראי לו יהיה שוב איש ש"ס    דיוקנו של הסגן החדש-ישן לשר האוצר, שהיה הראשון שצפה את משבר קרנות הפנסיה
יוסי אחימאיר
במלאת חמש שנים לפטירתו של אברום אפל, האיש שתמיד שמר קלפים קרוב לחזה, בעיקר לגבי אלה שהיו לו ספקות לגביהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il