X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בעיני רוחה
העבודות בתערוכתה של בתיה פרחי-סופר בגלריית קיבוץ משמר העמק מתכתבות עם תרבויות קדומות, שבטים וטקסים. האמנית עובדת עם לוחות-עץ, בדים, חוטי-רקמה וצבעים - ויוצרת מהם עבודות מרהיבות, שיש בהן שילוב של ציור, תפירה, נגרות וצביעה

עולמן של תרבויות קדומות, של שבטים וטקסים, משתקף בבירור בתערוכתה של בתיה פרחי-סופר, המתקיימת בימים אלה בגלריית קיבוץ משמר העמק. עבודותיה נוצרות בטוב-טעם מלוחות-עץ, מבדים, מחוטי-רקמה ומצבעים, כאשר בידי בתיה עולה להפיק מהם עבודות מרהיבות, שהן שילוב של ציור, תפירה, נכרות וצביעה.
בהסבר לעבודותיה היצירתיות מתוודה בתיה שהיא נמשכת לעולם שהחיבור אליו נעשה באמצעות החושים. היא חשה, לדבריה, את האדמה, את מרקם הבדים, ושומעת את הצלילים והקולות המלווים את הווי השבטים הקדומים. אף שבעיני רוחה היא רואה עולמות ומלואם, עם דמויות וחפצים שלא הכירה ולא ראתה מעודה - היא בכל זאת רואה אותם קיימים, בעוד הם עצמם רואים אותה ומביטים בה בעיניים משתאות וחוקרות..
התבוננות עמוקה
לדברי האמנית, הופכות עבודותיה להיות רלוונטיות לחייה בעולם המודרני. לוחות העץ מרמזים לה על סודות הטמונים בהם ומזמינים אותה לדיאלוג, שממנו עולים וצומחים דמויות וסיפורים. סוגי הבדים השונים, הצבעים והמרקמים שהיא יוצרת, מעוררים אותה לעשיית חפצים ואביזרי-לבוש.
כדי להיות בתוככי תהליך-עבודתה האינטיאוטיבי וכדי להתמסר אליו - נדרשים ממנה, לדבריה, התבוננות עמוקה, הקשבה וריכוז מכסימלי. היא מתוודה שלשם כך יש לה צורך בריטואליות, שבאמצעותה היא חשה שקט וריכוז, כמו אומרת לעצמה שבעוד רגע המסר יעבור.
התערוכה, הנושאת את השם "בעיני רוחי- מבט לעולמות רחוקים", תוצג בגלריה עד ה-9 ביוני הקרוב והאוצרת שלה היא אורה בנטוב-רון. שעות פתיחת הגלריה הן בימים א'-ה' בין השעות 09.00-16.00. בימי שישי ושבת - בתיאום מראש עם דפנה לב אור, טלפון 052-4641-737.
בתמונות: בתיה פרחי-סופר ואחת מיצירותיה המוצגות בתערוכה ועבודות נוספות המוצגות בתערוכה.

תאריך:  14/05/2015   |   עודכן:  14/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
"רונאל נותן מתנות גם לשופטים" אמרה רות דוד למקורבותיה    כעת אין מנוס מפתיחת חקירה מעמיקה בעניין: מי הם השופטים? אלו מתנות קיבלו? האם השיבו אותן לבעליהן? והאם דיווחו על השוחד?
אסף בן נריה
המטוס "סולאר אימפולס 2" מנסה להקיף את העולם בעזרת אנרגיית השמש בלבד. בדרך הוא יצטרך גם להגן על עתידה של תעשיית האנרגיה הסולארית
בלפור חקק
כל אחד מאיתנו נוטע את הגן שלו, וכך נזרעים זה בצד זה גנים קסומים לתפארת    אנו בונים את הנדבך שלנו, איש איש בסַדנת היוצר שלו, אִשה אִשה בסדנת היוצר שלה, אנו עמלים ובונים על הנדבכים שקָדמו לנו
מגזין המזרח הקרוב
ביוני הקרוב ייערכו בטורקיה בחירות היסטוריות לפרלמנט    מה יהיו תוצאות הבחירות שיכריעו את עתידה הפוליטי של המדינה?    והאם הפרויקט של ארדואן לרכז בידיו את סמכויות השלטון עשוי להיתקל במכשול לא צפוי - הכורדים?
ת. יעקב, מ. בריל, כ. כהנא
מחקר ישראלי חדש בדק האם בעלי מגבלה שכלית התפתחותית מקבלים שירותי פיזיותרפיה כפי שמגיע להם על-פי חוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il