X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בשנים האחרונות פרגולות אלומיניום תופסות יותר ויותר תאוצה ונתח שוק בעולם הסוככים לחומר האלומיניום יתרונות רבים וביניהם יתרונות חוזק ביחס לכובד והגמישות הרבה המתמודדת עם כל מזג-אוויר, אך עם זאת ניתנת לעיצוב בקלות
▪  ▪  ▪
עיצוב מתכתי [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]

פרגולות אלומיניום לטעמך
בשנים האחרונות פרגולות אלומיניום תופסות יותר ויותר תאוצה ונתח שוק בעולם הסוככים. לחומר האלומיניום יתרונות רבים וביניהם יתרונות חוזק ביחס לכובד והגמישות הרבה המתמודדת עם כל מזג-אוויר, אך עם זאת ניתנת לעיצוב בקלות. פרגולות אלומיניום נראות מודרניות וחדישות ומתאימות לסגנון הבתים החדש הקיים בארצנו.
העיצוב המתכתי המודרני:
בעיצוב המתכתי תפס תאוצה בשל שתי סיבות עיקריות. הראשונה היא העיצוב החדשני שנראה כאילו יצא מתוך סרט והשנייה העיצוב התעשייתי המכניס קצת אופי לחלל. פרגולות אלומיניום מרכיבות בתוכן את שני האלמנטים הללו, את הפן העיצובי המודרני ואת הפן העיצובי התעשייתי.
פרגולות אלומיניום ניתנות לעיצוב בקלות, ניתן לשנות אותם לפי רצון הלקוח או המעצב. באמצעות כלי חיתוך חדישים, ניתן להכין פרגולות אלומיניום בעלות חריטות מיוחדות, בצורות שונות ובדפוסים שונים. למרות שהחומר גמיש ונוח לעבודה, הוא חזק ועמיד ואינו משמש רק ליופי.
היתרונות בפרגולת אלומיניום:
ישנם יתרונות רבים לפרגולות אלומיניום, אחד הבולטים הוא המחיר. אלומיניום הינה מתכת חזקה, אך עם זאת במחיר שמתאים לכל כיס. העלות של החומר זולה מהרבה חומרים אחרים שעושים בהם שימוש ומלבד זאת זמן העבודה קצר בהרבה, כך שגם עלות העבודה נמוכה יותר.
יתרון נוסף של חומר האלומיניום עצמו הוא החוזק שלו ביחס למסה, החומר הינו מתכת בעלת משקל נמוך ועם זאת חוזק ועמידה יציבה בתנאי מזג-אוויר שונים. המשקל הנמוך שלו מאפשר לו לכסות אזורים נרחבים בלי צורך בתמיכה רבה, כך ניתן לשמור על מראה יפה ואסתטי יותר.
עמידות היא עניין לא פחות חשוב מכסף, אם הפרגולה לא תהיה עמידה לאורך שנים, התחזוקה השוטפת והעלויות של תיקונים לא יכפרו על המחיר הזול. למזלנו, פרגולות אלומיניום חזקות ועמידות במיוחד, הם עמידות לכלל מזגי-האוויר הקיצוניים כמו: רוחות, גשמים, שמש חזקה וכ"ו. אלומיניום הינה מתכת שאינה מחלידה ולכן אין צורך לדאוג מפני חלודה ותחזוקה שותפת נגד מים. האלומיניום עמיד בפני נזקי שמש ולכן צריך להקפיד שגם הצבע יהיה עמיד כמותו. כך הפרגולה תשמור על המראה שלה לאורך זמן רב. התחזוקה היחידה שאתם עלולים להיתקל בה כאשר מדובר בפרגולות אלומיניום, היא צבע. הצבע עלול להתבלות ולרדת ולכן לאחר שנים לפעמים יש צורך בצביעה מחדש.

תאריך:  03/06/2015   |   עודכן:  03/06/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרגולות אלומיניום לטעמך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
סנטק?
רוז  |  3/06/15 23:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבישי בן-משה
ריבית המשכנתה עשויה לעלות בכמה עשיריות האחוז - 0.2%-0.3% כבר במיידי, ואילו בטווח של החודשים הקרובים היא עשויה לעלות בסדר גודל של 0.5% ויותר
שלומי אדר
בניגוד למתקפות הסייבר המוכרות לציבור כמו למשל וירוסים המופצים במטרה להשחית את המערכת ולגרום לה לנזקים או "סוסים טרויאניים", תוכנות כופר מטרתן העיקרית היא להחזיק את המידע של המשתמש כ"בן ערובה"
זכי שלום
בראיון שהעניק הנשיא אובמה לעיתון 'אל-ערבייה' הוא הבהיר כי הוא דבק ברעיון של הקמת מדינה פלשתינית, כפתרון היחיד, לדעתו, להבטחת עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולמצוקתם של הפלשתינים החיים בשטחי יהודה שומרון ורצועת עזה    התבטאויות נוספות של הנשיא כוללות מספר היבטים חדשניים
ליאור ונטורה
חוקרים ישראלים הוכיחו לראשונה שצמחי המדבר למדו לנצל מקור מים לא שגרתי כדי להתקיים בתנאי היובש הקיצוני שבנגב
גלית פרי
לפניכם מבחר תרגילים לשחרור והרפיית הגוף במהלך ובסיום יום לימודים ארוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il