X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
קלגסבלד. הרג אם ובנה בג'יפ אימתני
נהרגו. יבגניה וקסלר ובנה ארתור
פרקליט המדינה הורה על חידוש הליכי החקירה בתאונת הדרכים שאירעה ב-2005 שבה נהרג הנער גל בק ז"ל טוב יעשה פרקליט המדינה שי ניצן אם יורה לחקור פרשה חמורה עוד יותר: כיצד שובשה החקירה והתעכבה בדיקת דם לד"ר דורי קלגסבלד בחשד לנהיגה בשכרות ב-2006 ולתאונה שבה דרס למוות את יבגניה וקסלר בת 23 ובנה בן השש ומדוע קלגסבלד לא הואשם בהריגה
▪  ▪  ▪
רות דוד. שיתפה פעולה [צילום: איציק וולף]

שתיקת התקשורת
רפיסותם של כלי התקשורת בלטה מאוד בפרשת דורי קלגסבלד. למרות הטרגדיה הכפולה והתאונה המחרידה, לא נערכו תחקירים. זעקתם של בני משפחת וקסלר כמעט שלא הועלתה. עיתונאים ידועים נאלמו. מו"לים שיתפו פעולה בקשר שתיקה, במטרה לאפשר יציאת קלגסבלד ב"שן ועין". עיתונאים שכן העלו בזמנו תהיות, כמו הח"מ, "זכו" לטלפונים גם מצד מקורביו של קלגסבלד - שניסו וביקשו לשכנע להוריד פרופיל. כך גם עכשיו. התקשורת, שהרבתה בשבועות האחרונים לעסוק בתאונה המחריגה שבה קיפח חייו הנער גל בק ז"ל, נמנעת מכל עיסוק בשאלות החמורות שנותרו פתוחות בפרשת קלגסבלד. ולא במקרה.

בשבועות האחרונים סערה התקשורת בעקבות גילויים חדשים של אילה חסון ויפעת גליק (ערוץ 1) בדבר סגירת תיק חקירה, באופן שערורייתי, שבו נהרג הילד גל בק ז"ל (16, אז ולתמיד) בתאונת דרכים שאירעה ב-2005 שבה מעורבת נהגת למשפחה אמידה. נטען לעדויות כוזבות בהדרכת כמה גורמים, תוך מעורבותו של עו"ד שמעון מזרחי, הידוע כפרקליטם של ידוענים בתיקי תעבורה חמורים.
אצבע מאשימה הופנתה כלפי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), בראשה עמדה אז מיודעתנו רות דוד (חובבת תיקי השוחד, בהם גוצ'י), על-כך שגורמים בפרקליטות, בהם עורכת דין שבינתיים הלכה לעולמה, נתנו ידם לפברוק מסקנות ונמנעו מהגשת כתב אישום נגד הנהגת (אז בת 20) באשמת הריגה או לפחות באשמת גרימת מוות ברשלנות. נטען עוד, כי הדין לא מוצה עם הנהגת, על-אף שנהגה במהירות מופרזת ודרסה במכוניתה את הנער.
הלחץ הציבורי עשה את שלו. פרקליט המדינה שי ניצן, שנתן בתחילה גיבוי לפרקליטות, התקפל, והורה על חידוש ההליכים. שרת המשפטים איילת שקד הודיעה מעל בימת הכנסת על פתיחת התיק מחדש וחקירת המעורבים. המשפט הפומבי החל. הנהגת, אישה צעירה, נתונה שוב לסיכון של העמדה לדין.

מדוע לא בוצעה בזמן בדיקת אלכוהול

פרשת גל בק מזכירה לח"מ תאונה קטלנית אחרת, שבה נהרגו יבגניה וקסלר בת 23, ובנה ארתור וקסלר בן שש, תושבי בני ברק (11.04.06). גם שם עלו תהיות באשר להתנהלות לקויה של המשטרה והפרקליטות, תהיות וחשדות שטרם נחקרו. גם באותה פרשה גויס עו"ד שמעון מזרחי להגנת הנהג הדורס. הפרשה בכללותה נחשפת עתה לראשונה ב-News1.
התאונה אירעה בצומת הרחובות אינשטיין ודרך נמיר בתל אביב בתאריך 11.04.06 בשעה 15:20 לערך, בדרך נמיר בתל אביב סמוך לצומת עם רחוב איינשטיין (להלן: הצומת). הראות הייתה טובה, שדה ראייה לפחות 300 מטר לפנים, הכביש ישר, אספלט יבש ומזג האוויר נאה. בקיצור: תנאים אידיאליים לנהיגה אחראית.
קלגסבלד נסע בדרך נמיר מצפון לכיוון דרום והתקרב לצומת, בנתיב השני מימין. הכביש כלל שלושה נתיבים, הראשון מימין נתיב לתחבורה ציבורית. בהמשך הדרך, כ-160 מטר לפני הצומת נפתח נתיב רביעי (ראשון משמאל) לפנייה שמאלה לרחוב אינשטיין.
לפני הצומת עמדו טורי מכוניות בשל האור האדום ברמזור. כאשר התחלף האור ברמזור לירוק, החלו המכוניות שבראש הטורים בנסיעה, אך כלי הרכב הנוספים עדיין עמדו במקומם. מיד לאחר חילוף האור ברמזור, כאמור לעיל, סטה לפתע המערער בפתאומיות לנתיב שמשמאלו, וגרם לרכב אשר היה בנסיעה איטית באותו נתיב לסטות שמאלה על-מנת להימנע מפגיעה. קלגסבלד המשיך בנסיעה ישרה במהירות של כ-80 קמ"ש, לתוך טור המכוניות, בלי שעצר או האט.
רכבו של קלגסבלד פגע בעוצמה רבה במכונית פיאט שעמדה בסוף הטור, חדר לתוכה והטיחה קדימה לתוך רכב מזדה, אשר אף הוא הוטח קדימה, ופגע ברכב סיטרואן שהיה לפניו וברכב רנו שעמד לצד הסיטרואן.
כתוצאה מהפגיעה התהפכה מכונית הפיאט על גגה ורכב המזדה התהפך על צדו. רכבו של קלגסבלד המשיך בתנועה, פגע ברכב נוסף, התרומם באוויר ונחת על גגו, תוך פגיעה חוזרת בסיטרואן.
כתוצאה מהתאונה נהרגו נהגת הפיאט, בת 23, ובנה, בן ה-6. בנוסף נחבלו שלושה מנוסעי כלי הרכב האחרים וכן קלגסבלד עצמו. לכלי הרכב המעורבים נגרמו נזקים כבדים. לבית החולים פונו עוד שלושה נהגים, בהם קלגסבלד, במצב קל מאוד.
כבר אז קבעה המשטרה כי קלגסבלד נסע במהירות גבוהה מהמותר וגרם לתאונת שרשרת ולמותם של האם ובנה, דבר שהצריך, כמו בתיקים רגילים, להעמידו לדין על הריגה. השאלה האם דיבר בסלולר באותה עת, ולכן דעתו הוסחה, או אם נהג בשכרות, דבר שגרם לאובדן שליטתו ברכב, לא נחקרה מיידית לאחר התאונה. ולא בכדי, כפי שנגלה להלן.
מיד לאחר התאונה התגייסו לצדו של קלגסבלד טובי עורכי הדין ואנשי שלומו. עו"ד שמעון מזרחי נשכר לייצגו. במשך שעות חצצו אנשיו של קלגסבלד בינו לבין חוקרי המשטרה. במשך שעות רבות סוכלה בדיקת דם לקלגסבלד, בזמן אמת, שהייתה דרושה כדי לבדוק האם אכן נהג כשהוא בהשפעת אלכוהול. רק שעות רבות לאחר מכן - המדובר, ככל הידוע, לפחות 8-6 שעות לאחר זמן התאונה, נלקחה מקלגסבלד בדיקת דם. בין לבין הוזן קלגסבלד בעירוי נוזלים. וגם הושקה שוב ושוב במים, לרוויה. ברי, כי רמת האלכוהול שהייתה בדמו, דוללה בחלוף אותן שעות. וזה בדיוק מה שנדרש כדי לסייע לדילול דמו, ומחילוצו מאשמת הריגה, לאישום בגרימת מוות ברשלנות.
המשטרה, שביצעה כאמור חקירה בפרשה, אישרה בזמנו כי קלגסבלד נחקר גם בחשד לשכרות. כעבור כחודש מעת התאונה קבעה כי גירסתו לפיה שתה כוס יין אחת - נמצאה אמינה. מידע סותר שהעלה חשד כי קלגסבלד, שהשתתף בסעודת עסקים קודם לתאונה, שתה יותר מכוס יין אחת ונהג למעשה בשכרות, לא נחקר כדבעי. התהיות שנותרו עד עתה הן: מדוע נלקחה ממנו בדיקת דם רק שעות לאחר התאונה, ולא מיד, כמקובל.
קלגסבלד זכה להנחות נוספות: בניגוד לנהוג לגבי חשודים בתאונות קטלניות, קלגסבלד לא הובא לתחנת משטרה, הוא לא עוכב לחקירה, לא הובא לבית המשפט ואף לא נשלח למעצר בית. כל זאת למרות שהיו לחובתו לפחות 21 עבירות קודמות. קלגסבלד נחקר תחילה בביתו ורק לאחר מכן זומן לתחנת המשטרה. חקירתו נעשתה לאחר שתודרך שוב ושוב על-ידי עורכי דין מן השורה הראשונה, המתמחים בעבירות תעבורה. עורכי הדין אילן סופר ודן שיינמן גויסו גם הם להגנתו, לצידו של מזרחי.

כתב אישום כלל הנחות

נגד קלגסבלד הוגש ביום 06.07.06 כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות. מה שהכריע את הכף, למרבה הצער, הוא לחצם של עורכי דין על רות דוד ועל התובע בתיק, עו"ד אלי שוורץ. וכך, במקום להאשימו בהריגה, הם הסתפקו בהגשת כתב אישום שאיפשר לקלגסבלד להיחלץ בעור שיניו. כתב האישום המקורי שייחס לו, בין היתר, "נהיגה ברשלנות פושעת...", הוקל, לאחר שיחות שנערכו עם רות דוד ואלי שוורץ, ל-"נהיגה ברשלנות". כתב האישום כלל פרט מהותי, בעייתי לא פחות, לפיו קלגסבלד נהג במהירות 80 קמ"ש. אלא שעוצמת התאונה והפגיעה החמורה בשש מכוניות מעלה חשד, שמא מהירות ההתנגשות הייתה גבוהה בהרבה.
כתב האישום גרם למורת רוח במשפחת וקסלר. זו כינסה מסיבת עיתונאים שבה הלינה על כתב האישום המקל שהוגש נגד קלגסבלד. בני המשפחה הכואבים הפנו אצבע מאשימה כלפי הפרקליטות והמשטרה, במיוחד על-כך שהתעלמו מבדיקת דם שהראתה רמת אלכוהול גבוהה בדמו של קלגסבלד - על-אף שבוצעה באיחור של שעות, מה שמחזק את החשד שרמת האלכוהול בדמו של קלגסבלד, שעות קודם לביצוע הבדיקה, הייתה גבוהה בהרבה. משפחת וקסלר דרשה כי כתב האישום יוחמר וקלגסבלד יואשם בעבירה של הריגה.
דרישת משפחת וקסלר לא התקבלה. קלגסבלד, שנהנה מיחס מופלג - לא במעט בזכות קשריו עם שופטים בבית המשפט העליון ועם בעלי עיתונים ובכירי אנשי העסקים בישראל, הורשע, בסופו של דבר, על-פי הודאתו, רק בגרימת מוות ברשלנות. גזר הדין שנקבע בבית משפט השלום לתעבורה ל-15 חודשי מאסר (ו-10 שנות שלילת רישיון), הומתק בבית המשפט המחוזי ל-13 חודשי מאסר. קלגסבלד ריצה את עונשו, בניכוי שליש, בתנאים טובים יחסית - כאסיר עבודה, שזכאי ללבוש בגדים משלו (לא בגדי אסיר) ואף לקבל אוכל מהבית. לאחר מכן שב לעולם המשפט והעסקים. מאז ייצג כמה וכמה משועי הארץ מקרב האלפיון העליון במשרד בוטיק שהוא מנהל (במחיר 1,000-700 דולר לשעת עבודה), וגם המשיך לייצג את המדינה בבוררות הענקית מול אירן.
בתקופה שלאחר מכן, ולמעשה עד ימים אלה, מוצג קלגסבלד, באופן מופרך ומקומם, כמי ששילם מחיר כבד על תאונה שכיחה. העובדה שהחשבון נותר פתוח - מחמת ההקלות להן זכה, משיקולים שונים, ונוכח זאת שהחקירה שובשה, או למצער לא מוצתה, ומאחר שעסקינן במחיר דמים כפול מזה שאירע בפרשת גל בק ז"ל, מחייבת את פרקליט המדינה, שי ניצן, להורות על חקירה מחודשת בתיק זה. אחרי הכל, נזכור נא: קלגסבלד דרס למוות אם ובנה, בדהירה מטורפת עם ג'יפ אימתני בעיבורה של העיר תל אביב.
חקירה בנושא נדרשת, בשל השאלות שנותרו פתוחות: מדוע לא נלקחה מקלגסבלד, בזמן אמת, בדיקת דם כדי לבחון האם היה נתון בהשפעת אלכוהול; מי סייע ו/או מי גרם או אחראי לשיבוש הליכי החקירה, בזמן אמת; ומדוע לא הוגש נגד קלגסבלד כתב אישום על הריגה, למרות הממצאים החמורים שנמצאו בכל זאת בתיק. שאלות אלה מתחדדות, גם נוכח דבריו של עו"ד אלי שוורץ, בעת המשפט, לשאלה מדוע לא הוגש כתב אישום חמור יותר: "קלגסבלד טען כל העת שאינו זוכר דבר מהאירוע ולכן היה קושי רב לגבש את האישום בסעיף ההריגה". שוורץ ניסה להרחיק עדות, אך בפועל נתן גושפנקא לחשדות החמורים שהופנו מצד משפחת וקסלר, בדבר ההתנהלות הפושעת של המשטרה והפרקליטות, בתיק זה.

תאריך:  01/08/2015   |   עודכן:  02/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיק קלגסבלד - חשבון פתוח
תגובות  [ 157 ] מוצגות  [ 157 ]  כתוב תגובה 
1
חיכיתי לרשימה הזו!
שוחר-שלום  |  1/08/15 11:27
 
- האם מישהו יכול ליזום בדיקה על
הניה  |  1/08/15 17:05
 
- את כתבת הפוך על 'הפרקליטה'
להניה  |  1/08/15 19:30
 
- מה הקשר למוצא?
ענת כ  |  1/08/15 21:33
 
- משהו חדש על פרקליטות המדינה?
עוד לא הבנתם?  |  1/08/15 20:56
 
- צריך לעשות רביזיה ענקית
חשדנית  |  1/08/15 22:23
2
"אורווה לניקוי"/הענשת הנאשמים! ל"ת
א. וינשטיין  |  1/08/15 11:35
 
- משטרה פרקליטות והמשפט רקובים
בבר  |  1/08/15 22:50
3
יש מכנה משותף אחד בין 2 המקרים
asd  |  1/08/15 11:39
4
"השומרים"על עצמם..לומדים...
כשאין משוב  |  1/08/15 11:41
 
- אי אפשר לסגור "תיבת פנדורע":)
א. וינשטיין  |  1/08/15 11:53
 
- במקום 'יסבלו' צ"ל : "סובלות" !
ל'אין משוב'  |  1/08/15 13:12
 
- צודק לחלוטין!! למה הפרקליטות
עמך ישראל  |  1/08/15 23:33
5
תלוי למי אתה משוייך
למי אתה משוייך?  |  1/08/15 11:43
6
 ל"ת
דני דין  |  1/08/15 11:48
7
תגובה
צנחן  |  1/08/15 11:50
 
- פרטים נוספים
אחד שבענינים   |  1/08/15 15:27
 
- התאונה הזאת היתה בפתח-תקווה
חשדנית  |  1/08/15 19:57
 
- בלתי קריא הלינק שצרפת בסיום. ל"ת
מנסה לקרוא  |  1/08/15 23:01
 
- צודקת זה היה בפתח תקווה ל"ת
שמעון אמסלם  |  3/08/15 13:28
 
- לאב קראו חזי והוא התאבד.
שין אלף  |  1/08/15 20:03
 
- פשוט נורא ואיום. אין לי מילים ל"ת
שמעון אמסלם  |  3/08/15 13:36
 
- מעניין מי היה הסנגור במקרה זה ל"ת
"יוסף הצדיק  |  1/08/15 20:19
8
העילית המשפטית מעל לחוק !
מסעודה משדרות  |  1/08/15 12:01
 
- ברור לחלוטין לכל קורא שזה נכון ל"ת
סגירת תיבת פנדורע  |  1/08/15 12:34
9
דמעות בעיני מהתרגשות
תודה יואב  |  1/08/15 12:05
10
גזר דין מות למושחתים ל"ת
איש צדק  |  1/08/15 12:18
11
אלוף הדילים במערכת המשפט
עידןסובול  |  1/08/15 12:19
12
תקדים קלגסלבד: 8 חודשים
חשדנית  |  1/08/15 12:20
 
- רפת שכל
משהמוישה  |  1/08/15 18:17
 
- היקש של רפה שכל ..
חשדנית  |  1/08/15 20:13
13
שמעון מזרחי חייב להחקר
האדיש  |  1/08/15 12:34
 
- נכבדי-מדובר בחתן פרס ישראל
asd  |  1/08/15 14:22
 
- קיבל מטל ברודי את פרס ישראל
חשדנית  |  1/08/15 20:44
 
- אתה צודק: שימון מזרחי, חתן פרס
סמיון החשדן  |  1/08/15 15:26
 
- אכן, צריכה לקום צעקה לחקירת
תדי עציון  |  2/08/15 16:49
14
מקרה חשין
1234567890  |  1/08/15 12:36
 
- אתה נבל - הרוצח היה שתוי מסומם
וללא רישיון  |  2/08/15 11:11
15
סדום, סדום, סדום, סדום, סדום!
מגיב ותיק  |  1/08/15 12:37
16
.הורג בן השופט חשין נשפט לשנים
אמיר ש.  |  1/08/15 12:42
17
מה ב'אישומי' דוד למעט עם פישר  ל"ת
ליואב יצחק  |  1/08/15 12:46
18
"בית חולץ הנעל"
חשדנית  |  1/08/15 12:49
19
למה 'נחשפת לראשונה' "רק" עתה ?
לעורך יצחק  |  1/08/15 12:55
 
- כי "כל כאלב ביג'י יומו!" :) ל"ת
א. וינשטיין  |  1/08/15 13:39
 
- נכון
שמ  |  2/08/15 09:22
 
- אכן כדבריך "לא קלה הדרך":(
א. וינשטיין  |  2/08/15 10:16
20
הנה לכם עוד פרשה מוזרה
עוד פרשה ...  |  1/08/15 12:58
 
- נראה מקרה חמור. ל"ת
שמעון אמסלם  |  1/08/15 14:09
 
- בנוסף שפר הטריד מינית  ל"ת
וסגרו עוד תיק  |  1/08/15 16:45
 
- יש לי עוד חומר בנושא. ל"ת
שין אלף  |  1/08/15 20:33
21
מדינת אליטות
אהרון שחר  |  1/08/15 13:10
22
סוף כל סוף
urixo  |  1/08/15 13:22
23
גם אני מחכה לרשימה מעין זו
אורג  |  1/08/15 13:32
24
יואב יצחק אתה גיבור ישראל
איציק מהשכונה  |  1/08/15 13:54
25
מה חדש בפרקליטות
שקשוקה 14  |  1/08/15 13:54
26
יש"רמי מעלה"אם רישיון להרוג
שמחה ברטר  |  1/08/15 13:55
27
קלגסבלד לא יצא לי מהראש...
שמעון אמסלם  |  1/08/15 14:00
28
רות דוד יש הרבה הרבה דם בידים
אחד העם 1   |  1/08/15 14:02
29
לשכת עוה"ד שתקה ! מדוע ?
חשדנית  |  1/08/15 14:07
 
- הנשיאה מרים נאור
מייק  |  1/08/15 19:32
30
איפה היית לפני 9 שנים?
קתו הזקן  |  1/08/15 14:31
 
- תעשה,תבדוק,תפתח:ומה אתה עושה? ל"ת
נותן עיצות?  |  1/08/15 23:11
31
ליואב יצחק: ירבו כמותך בישראל!
אהוד פרלסמן  |  1/08/15 14:34
 
- מצטרף לכל מילה! אשר וינשטיין ל"ת
א. וינשטיין  |  1/08/15 16:50
32
יואב יצחק אתה נסיך
גאון  |  1/08/15 14:36
33
מי שולט באמת במדינה ?
מתתיהו (מתי) דוד  |  1/08/15 14:37
34
להעביר לטיפול גרסטל, הנציבה
חשדנית  |  1/08/15 14:46
35
עם כל הכבוד
turh  |  1/08/15 14:50
36
אבל שופטת ביהמ"ש העליון חיבקה!
איתי בנצ.  |  1/08/15 14:51
 
- דורי פרקליט על מקושר
שבץ חלובה  |  1/08/15 16:59
37
כתבה טובה,נכונה ובמקום
אבל ( עד כמה שזה  |  1/08/15 15:08
38
יש לומר את האמת ללא כחל ושרק
שאול.  |  1/08/15 15:50
 
- נבל
משהמוישה  |  1/08/15 18:31
39
לעוד מי זה לא הזיז
ארי כספי  |  1/08/15 16:08
40
פרקליטות המדינה
מאתרגת את דב צור  |  1/08/15 16:17
41
האם הפסקנו לגמרי להאמין במדינה
מיכל מירושלים  |  1/08/15 16:33
 
- חבורת בריונים השתלטה על המדינה
asd  |  1/08/15 18:45
 
- מיכל
שמ  |  2/08/15 09:44
 
- כשהגעתי לבימ"ש לתבוע את צדקי
מיכל מירושלים  |  2/08/15 10:43
 
- במזרח אין כול חדש
עידןסובול  |  3/08/15 11:00
 
- לא התייחסתי לשאלה הפילוסופית
מיכל מירושלים  |  2/08/15 11:04
 
- השיטה - זה הכל
בר ברע  |  2/08/15 19:08
 
- זו לא רק השיטה-זה העם והחברה
מיכל מירושלים  |  3/08/15 08:22
 
- בר ברע:בארה"ב נחטף השלטון,
וקורה תהליך איום.  |  3/08/15 16:38
42
connected to the thieves that
he is very well   |  1/08/15 16:36
43
הנעשה במערכת המשפט
צורי  |  1/08/15 16:48
 
- יא בבון. מהיכן הגעת? ל"ת
משהמוישה  |  1/08/15 18:37
 
- כללי המשחק השתנו
שמעון אמסלם  |  1/08/15 19:30
 
- כשמך כן אתה
למשה המצחין  |  1/08/15 21:06
 
- טורקיז
גוילי  |  2/08/15 07:32
44
רות דוד צריכה עוד הרבה פעמיים
ronen20400  |  1/08/15 16:58
45
שום חוק /משפט לא חל על מקורבים
עיניה  |  1/08/15 16:59
46
רק למען הדיוק: זה בכלל לא ג'יפ
דייקן  |  1/08/15 17:12
 
- טוראג הוא רכב אימתני ענק וחזק
אלכסנדרוני  |  3/08/15 12:36
47
אז מה חדש?
navnuhav  |  1/08/15 18:07
48
חשובים: מסה מרכז הכובד ומהירות ל"ת
עיניה  |  1/08/15 18:16
49
איך יואב יצחק מעז להטיל דופי
ומה עם שלטון החוק  |  1/08/15 18:51
50
השופט דנציגר בעליון היה שותף
יודעי דבר  |  1/08/15 18:55
51
צדק צדק תרדוף
שפיציק  |  1/08/15 19:05
52
צנציגר שותפו ושופט העליון
מייק  |  1/08/15 19:12
53
יש צדק אחד לכו_לם
ארון ברקן  |  1/08/15 19:13
 
- חשין האב דווקא נענש יפה.
שין אלף  |  1/08/15 20:53
54
משום מה נפקד שותפו של הנ"ל
אוריא  |  1/08/15 19:21
55
אלוהים, איזו כנופיה שמת עלינו?
אחת מהעם  |  1/08/15 20:34
56
והרי פרשה נוספת
אורג  |  1/08/15 20:41
57
האם יש צו איסור פרסום על
רורח  |  1/08/15 20:45
58
אין חובות בעולם. כנסו. חשין
שין אלף  |  1/08/15 20:47
 
- פרדי נצר וחשין האב
חשדנית  |  1/08/15 21:51
59
אחת מפרשיות השחיתות הגדולות  ל"ת
כולם יודעים  |  1/08/15 20:48
60
דוגמה טובה לתיבת פנג'ורה
אהרון שחר  |  1/08/15 20:55
61
סוף סוף - שנים שאני מבקש זאת ל"ת
קורא ותיק  |  1/08/15 21:04
62
פרקליטות מושחתת!שי ניצן לדין!  ל"ת
קורצ'אק  |  1/08/15 21:04
63
גם בישראל קונים צדק בדולרים ל"ת
בושה  |  1/08/15 21:22
64
הון שלטון ותקשורת!
מעורבת  |  1/08/15 21:24
65
נקווה שאיילת שקד תרים את הכפפה
מאיר אורטגה  |  1/08/15 21:47
 
- אי אפשר להעמיד אדם לדין
שבץ חלובה  |  2/08/15 09:08
 
- ראיות ח.משפט ח.ערכאות בחו"ל ל"ת
שבץ מבולבלה  |  3/08/15 09:35
66
ושוב רות דוד
שוקי משעול  |  1/08/15 22:13
 
- נעשה לך עוול נוראי, שוקי משעול ל"ת
ורד בר  |  2/08/15 04:03
67
זהו הפגם בשיטה זו השיטה כולה
יוסי ברנע  |  1/08/15 22:41
68
הרשימה הזו היא קשקוש גמור
ע.ג.  |  1/08/15 23:49
 
- כאז כן עתה:חברי דורי מגיבים ל"ת
שקוף מאד  |  2/08/15 00:23
69
ח"כ יוגב טעה........
צ'אוצ'או  |  1/08/15 23:57
70
חקירות ושחיתות במדינהת ישראל
ישראלי זועם  |  2/08/15 00:34
 
- המדינה הטהורה
לזועם הצבוע!!  |  2/08/15 05:49
71
להפגין מול הפרקליטות
כל יום   |  2/08/15 01:17
72
קלגדברג לפחות ריצה עונש. ושולץ
שולץ לא ישבה דקה  |  2/08/15 02:38
73
ארגנטינה
ישראליק מירושלים  |  2/08/15 04:49
74
היום בו אבדה האמונה במערכת
אין אמונה במערכת  |  2/08/15 05:53
75
איך הפישפש שימון מזרחי קיבל
שבץ חלובה  |  2/08/15 06:00
 
- ומה עם פנאן שניהל "בנק" במכבי? ל"ת
שמעון לא ידע...  |  2/08/15 09:48
76
מודה לך עבור הרשימה הזאת ל"ת
סניל  |  2/08/15 06:41
77
חשוב לפתוח את תיק קלקסבלד
ירמי  |  2/08/15 07:47
78
עו"ד אלי שוורץ-אסון
יהויקים  |  2/08/15 07:49
79
סליחה !!! הוא פרסונל !!!
אריה גל  |  2/08/15 07:57
80
מחייב בדיקה יסודית
אתי אורי  |  2/08/15 08:10
81
הגבתי
שמ  |  2/08/15 08:14
82
הנהג קלגסבלד
מיכאל ברק  |  2/08/15 08:25
83
הזוג רווה ואשת המיליארדר
קזינו  |  2/08/15 08:32
84
קישרי הון שילטון??
קזינו  |  2/08/15 08:37
 
- האמירה של ליבאי"רק בדיעבד"וכו' ל"ת
מבחילה.הוא לא ידע  |  2/08/15 10:34
85
דמם של עשירים אדום יותר.....
דגדג  |  2/08/15 08:37
86
דורי הוא מעורכי הדין של ביבי
ג.מרכז  |  2/08/15 09:06
 
- מה קשור ביבי? רקב ושחיתות ל"ת
עשרות שנים  |  2/08/15 13:31
87
לתבוע גם חקירת הטייחים בתיק זה ל"ת
בבר  |  2/08/15 09:30
88
המערכת רקובה !!!!
אבי כהן  |  2/08/15 10:43
89
יואב,אל תניח ליחסנים מושחתים
עזרי  |  2/08/15 11:00
90
חשין זה שם של בדיחה-"נשבור....
נצר יעקב  |  2/08/15 11:13
91
יואב יצחק. חזק וברוך. ל"ת
ב.ניצן  |  2/08/15 11:58
92
לכל המשווים בין דורס חשין
לעו"ד קלאגסברג  |  2/08/15 12:22
 
- הדורס של הבן של חשין בכלל לא
דרס  |  2/08/15 15:42
 
- שטויות.זה קרה בצהריים ברמתאביב ל"ת
לעיני אנשים רבים!  |  2/08/15 16:00
93
הפרקליטות ח"ן פתוח
אבינועם  |  2/08/15 21:50
94
עו"ד מפורסם מול עולה מרוסיה ?
אדוה נוה   |  2/08/15 23:40
95
דורי קלגסבלד
כושי  |  3/08/15 20:44
96
מדוע לא נבדק מחשב הרכב ?
pavi  |  3/08/15 20:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקטל בדרכים
מירב ארד
כך עולה מסקר שערכה עמותת אור ירוק    עלייה נרשמה במספר הנוסעים שהעידו כי נסעו עם נהג שניקר במהלך נהיגה
איציק וולף
שרת המשפטים הודיעה כי פרקליטות מחוז תל אביב חידשה את החקירה הפלילית בפרשת התאונה הקטלנית שבה מצא גל בק את מותו    לאור עדויות חדשות שנגבות יוחלט האם להגיש כתב אישום נגד הנהגת הפוגעת
רועי אורן
למרות השנים שחלפו צריך לפתוח את תיק גל בק מחדש כדי לבצע בו השלמות חקירה שבעטיין ימוצה הדין עם הנהגת הפוגעת
נסים עוג'ר
תאונות דרכים לא קורות מעצמן, הן נגרמות על-ידי בני אדם, תמיד זה מלווה בחוסר זהירות, חוסר אכפתיות, וזלזול בחיי אדם. זה לא מכת גורל, ניתן להוריד ולצמצם את מכת תאונות הדרכים עד לממדי אפס אחוזים, וזה הוכח בצה"ל
שמעון זיו
עמותת אור ירוק הוקמה במטרה להציל חיי אדם, אך הדבר נעלם מתשדירי השירות של העמותה. התשדירים ממוקדים במלחמה מול המדינה והגדלת התקציבים במקום לעסוק בנהג ובהולך הרג המהווים את הגורמים העיקריים לתאונות הדרכים
רשימות נוספות
שבע טעויות לשופט בן-חמו  /  איתמר לוין
יעד ההרוגים בתאונות הופך ללא ריאלי  /  יפעת גדות
האוצר: קרנית תחזיר 1.5 מיליארד שקל  /  איתמר לוין
הסמארטפון והנהג  /  נסים גבאי
אכן תאונה  /  עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק איתן (פרנלדס)
לבהלה יש מחיר  /  עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק איתן (פרנלדס)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il