X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חושבים שתחום הסייבר ימשיך לספק תשואה עודפת? הנה הדרך הנוחה להיחשף לתחום
▪  ▪  ▪
הבורסה בניו-יורק [צילום: איציק וולף]

תחום הסייבר / אבטחת המידע הוא אחד מהתחומים החמים ביותר בבורסה האמריקנית בשנתיים האחרונות. ארגונים ופרטיים מבינים יותר ויותר את הצורך והחשיבות להגן על מערכות המידע שלהם, והם מבקשים פתרונות אבטחה. מנגד, הפורצים משתכללים גם כן, ותוקפים בשיטות שונות, במקומות שונים ובטכנולוגיות מתקדמות יותר.
המאבק הזה בין התוקפים לבין חברות הסייבר נמשך ברציפות והוא הופך בשנתיים האחרונות על-רקע פריצות לגופים מובילים בארה"ב ובעולם בכלל ( גניבה של רשימות כרטיסי אשראי, פריצה לאתרים של רשתות קמעונאיות, מתקפה על חברת סוני ועוד) לאחד הנושאים הקריטיים בארגונים. אלו שמים בראש סדר העדיפויות שלהם את נושא אבטחת המידע והנהות מכך הן חברות הסייבר.
החברות הישראליות מובילות את תחום הסייבר בעולם - צ'קפוינט (CHKP) היא הגדולה מכולן במונחים של מכירות, אבל פאלואלטו (PANW) שמרכז פיתוח גדול שלה נמצא כאן עקפה אותה לאחרונה במונחי שווי שוק וזה בעיקר בגלל צמיחה מרשימה בתוצאות ברבעונים האחרונים. נציגות ישראליות נוספות - אימפרבה (IMPV), סייברארק (CYBR), וורוניס (VRNS).
המניות של רוב החברות בתחום הסייבר זינקו בשיעורים משמעותיים בשנתיים האחרונות. אף אחד כמובן לא יחתום שמניות מסוימות ימשיכו לדהור, ואיש לא יבטיח לכם שהתחום כולו ימשיך לשגשג, אבל אם אתם מעוניינים להיחשף לתחום ניתן לעשות זאת דרך קרןסל (ETF) שנסחרת בוול-סטריט בשם - PureFunds ISE Cyber Security (סימבול: HACK). קרןהסל הזו מנוהלתעלידיPureFunds ולמרות שמדובר בקרן חדשה יחסית (פחות משנה) היא כבר מנהלת 1.4מיליארד דולר.
דמי הניהול בקרן מסתכמים ב-0.75%, וחשוב להסביר שמדובר בקרן סל - מכשיר שעדיין לא הגיע לארץ (אבל הוא בדרך לכאן), זאת לא קרן נאמנות שבעצם ניתן לקנות או למכור בנקודה אחת במהלך היום, מדובר במכשיר שהוא סחיר בדומה לתעודת סל, במשך כל יום המסחר, ומחירו נקבע בשוק, אך לרוב הוא כמובן לא אמור להיות רחוק משמעותית מהערך הנכסי הנקי. כלומר בעוד שבקרן נאמנות המוכר מקבל בדיוק את הערך הנכסי הנקי (שכן המחיר נקבע בהתאם לערך הנכסי הנקי מחולק במס יחידות ההשתתפות) הרי שבקרן סל מדובר במחיר שיכול להיות שונה מהערך הנכסי המדויק.
קרן HACK שהתשואה בה בחצי השנה האחרונה מסתכמת בכ-19%, עוקבתאחרימדד ISE Cyber Security שכולל 30 מניות, כאשר האחזקות הגדולות של הקרן הן - פורטינט (FTNT) המוחזקת בשיעור של 5% מסך נכסי הקרן; אימפרבה הישראלית (IMPV) בשיעור של 4.7%; פרופפוינט (PFPT) בשיעור של 4.63%; אחזקות נוספות - טרנד מיקרו, ג'וניפר, סיסקו וכאמור גם פאלואלטו, צ'ק פוינט, סייבר ארק ועוד.

לאתר 'מהון להון' מדריכים לצרכנות פיננסית
הכותב נמנה על מערכת מהון להון, מדריכים פיננסים.
תאריך:  20/08/2015   |   עודכן:  20/08/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
בניגוד למערכת היחסים העכורה השוררת כיום בין הנשיא אובמה לבין רה"מ נתניהו התקיימה פעם "כימיה" מן הסוג החיובי בין רה"מ ישראל לוי אשכול ונשיא ארה"ב לינדון ג'ונסון. "כימיה" זו הייתה אחד היסודות המוצקים במערכת היחסים הטובה, שהחלה להתפתח בימי כהונתם בין המדינות
עליס בליטנטל
הקלות כיום בה גבר מוצא אישה ולהפך, היא תרבות הבארים. סקס, סמים קלים וגישה ישירה וקלה, הביאו להרבה מקרי נישואים אך גם לגירושים. מחזהו של ג'והן פטריק שנלי שבמקור נקרא "דני והים הכחול" מקבל שדרוג בהפקת תיאטרון "תא" (באולם ת' יפו) ובבימויו של אלחנן שפירא
ד"ר דניאל מדר
לרגל יום הפיל הבינלאומי: האם בדיקות גנטיות יצליחו לצמצם את ממדי הציד הבלתי חוקי של פילים באפריקה?
ד"ר עזריאל ברמנט
כאשר יוסר האמברגו של מועצת הביטחון של האו"ם על רכישת טילים ובהיעדר סעיפים המתייחסים ליכולת הטילים הבליסטיים של אירן, לארה"ב יהיה אינטרס חזק יותר להאחיד את תוכניות ההגנה מטילים שלה במזרח התיכון ומעבר לו. זאת ועוד, לאור הדריכות הרבה במזרח אירופה כתוצאה מפעולות רוסיה באוקראינה. ההחלטה לבחון את תוכניות ההגנה מטילים של נאטו בעת הזו תסתכן בהרחקת פולין והמדינות הבלטיות
אמיר כרמי
הגדרות הפרטיות של Windows 10 חושפות הרבה מהמידע האישי שלכם למיקרוסופט עצמה - וגם למפרסמים    כך תכוונו את הגדרות הפרטיות בצורה האופטימלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il