X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
גפני, כ"ץ והמנכ"ל יצחקי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
סכנה לפעימה הבין-עירונית
רכבת לשדרות - 16 ש"ח, ולראשל"צ - 10.50
פעימת המטרופולינים ב-2016 תיטיב עם רבים אך תקפח את הפריפריה הרחוקה שר התחבורה מציע לשר הכלכלה לוותר על מע"מ 0% כדי לממן את הפעימה הבין-עירונית
עידן יוסף
"במשמרת של כ"ץ אושרו אלפי נסיעות בשבת"

שכחו את המסכנים
היו"ר משה גפני וח"כ בצלאל סמוטריץ' שאלו מדוע לא מילא שר התחבורה את התחייבותו מאוגוסט 2011 לפעול להשוואת שיעור ההנחה למקבלי הבטחת הכנסה לזה של סטודנטים, וזאת למרות כמה וכמה פניות שנעשו בנושא. נציגי משרדי האוצר והתחבורה נותרו נבוכים והבטיחו לבדוק את העניין.
בישראל יש כ-250 אלף בעלי הבטחת הכנסה, מתוכם כ-200 אלף נכים. אנשים קשי-יום אלה, שמבחינה כלכלית נמצאים בתחתית החבית, מקבלים כיום רק 33% הנחה על נסיעות בתחבורה הציבורית. לעומת סטודנטים, קשישים וילדים שמקבלים 50% הנחה. בכנסת הקודמת רצה יו"ר ועדת הכספים דאז, ניסן סלומינסקי, להגדיל למסכנים אלה את אחוזי ההנחה, אבל לא היה יכול כי זו הייתה תקופת בחירות. תחשיב שנעשה בתחילת השנה באגף הכלכלי של משרד התחבורה מצא שהשוואת הזכאות של הנכים לזו של הסטודנטים (50% הנחה) כרוכה בסכום סבסוד נמוך ביותר של כ-15 מלש"ח בלבד!

הפעימה הראשונה ברפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית תחל ב-1 בינואר 2016. בדיון בוועדת הכספים (יום ב', 19.10.15) שעסק בתקציב משרד התחבורה לשנים 2016-2015, נמסר כי במסגרת פעימת המטרופולינים, תעריף הנסיעה ברכבת בין ראשון לציון לתל אביב יעמוד על 10.50 ש"ח במקום 15 היום ויכלול נסיעה באוטובוסים בערים אלה, וכי תעריף הנסיעה בין שדרות לתל אביב יהיה 16 שקלים במקום 27 כיום.
שר התחבורה ישראל כ"ץ הודה כי יישובי הגליל המזרחי ייפגעו מהרפורמה שאינה מחברת אותם לחיפה וצריך למצוא לכך פתרון. הוא הוסיף כי עובדים על שינוי התעריפים הבין-עירוניים והנושא יחכה לשלב הבא של הרפורמה. אולם בדיון התברר כי פעימת התעריפים הבין-עירוניים בסכנה משום שלא נמצא לה תקצוב, ולכן גם לא נקבע מועד ליישומה. כ"ץ אמר כי נושא המע"מ 0% שהובטח לשר אריה דרעי הוא נושא קואליציוני, ואם יבוא בנוסף, זה יהיה מצוין. עוד גילה: הצענו לשר הכלכלה שאת הסכום שהובטח לו לצורך העניין יעביר להשלמת הרפורמה הבין-עירונית, אבל זכותו לקבוע בעניין".
על פעימת המטרופולינים הראשונה אמר כ"ץ כי היא תכלול את היישובים מאשקלון עד חדרה ופרדס חנה, מטרופולין חיפה יכלול את כרמיאל ומגדל העמק, מטרופולין באר שבע יכלול את שדרות ודימונה. מטרופולין ירושלים יכלול גם את הישובים סביב. מודיעין עילית תזכה ליהנות הן ממטרופולין ירושלים והן ממטרופולין תל אביב בשל ריבוי הנסיעות ממנה ואליה.
השר אמר כי מלבד הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש-דן, יחלו עד סוף השנה הבאה לבנות גם את הקו הירוק (מחולון וראשון לציון להרצליה) ואת הקו הסגול (רכבת קלה מתל אביב למזרח ערי המרכז עד יהוד). לדבריו, יש התקדמות לקראת קו אוטובוס רב-קיבולת בנתניה ובשפלה, אך לא ברעננה שמתנגדת לכך.
כ"ץ עדכן את חברי הוועדה כי סלילת קטע כביש מס' 1 בין שער הגיא לשורש תסתיים ביוני-אוגוסט 2016 וסלילת הקטע השלישי תסתיים בתחילת 2017. עוד עדכן כי משרדו עובד על קידום קו הרכבת המזרחי מלוד לחדרה.

שפיר: כך לא מגישים תקציב
קורן, לוי וגטאס [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) מחתה על האופן בו הוגש לחברי הכנסת פירוט התקציב, ללא מדדים, ללא הסברים על שיטת החישוב, ללא תחזיות, ללא הסברים על מה התבססו תחזיות קודמות של המשרד שלא התממשו וגרמו לעצירת פרויקטים. היא דרשה פירוט והבהרות לגבי המספרים בתקציב, בין היתר לגבי הסבסוד השונה של אשכולות ההפעלה באזורים שונים בארץ וכן הסברים לגבי הסיבות לתיעדוף פרויקטים מסוימים על-פני אחרים. היו"ר גפני דרש למסור לשפיר את כל המסמכים אותם היא דורשת אחרי הדיון: "אם אתם רוצים שנאשר את תקציב משרד התחבורה בוועדה אנו דורשים לקבל פירוט מלא בכתב של כל הסעיפים התקציביים, כולל לוחות זמנים מיועדים לביצוע של פרויקטים". כמו-כן מחה גפני על כך שבמשך שנים מתקבלות אצלו ואצל ח"כים נוספים תלונות שאינן מטופלות ע"י המשרד.
ח"כ דב חנין (חד"ש): "אי-אפשר להציע ברצינות לעצור את פרויקט הרכבת הקלה, אלא יש לקדם אותה ולהשלים במהירות. הרוב משתמשים באוטובוסים אבל ההשקעה בהם קטנה - רק 2% מהתקציב הכולל של התחבורה הציבורית. יש להכליל תקציב לתחנות שיהיו מוצללות ומוגנות מגשם, אוטובוסים מודרניים, חיבוריות ושילוביות בין אמצעי תחבורה והמשך רציונליזציה של קווי אוטובוס. למה למשל אוטובוס מעפולה לתל אביב לא נוסע דרך כביש 6?"
ח"כ תמר זנדברג (מר"צ): "ההתפלגות בין התחבורה הציבורית לפרטית: 60:40 אחוזים, הפוך מהנדרש. נדרשים יותר נת"צים וגם בכביש 1 המורחב. למה התקציב לנת"צים נכלל בפרק התחבורה הציבורית ולא בפרק הכבישים? מחיר האוטובוסים יחסית לעולם נמוך במיוחד בעירוני, אך השירות, התזמון והצפיפות גרועים. שבילי האופניים נמצאים בתוכנית העבודה אך לא בתקציב התחבורה".
ח"כ מיקי לוי (יש עתיד): "תקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הולך ונשחק ואנחנו על 382 הרוגים ונעבור עוד את קו ה-400 (השר השיב לו שיפעל שתקציב הבטיחות בדרכים לא ייפגע). לגבי יוקר המחיה, רשות שדות התעופה תורמת ליוקר המחיה ועושקת את האזרחים. אזרחים שנוסעים לחו"ל פעם בשנתיים לא צריכים לשלם 18 ש"ח לכוס קפה או 12 ש"ח לבקבוק מים קטן". לוי קרא לשר כ"ץ לפעול בעניין להוזלה משמעותית של מוצרים נבחרים ופופולריים ביותר בקרב הנוסעים.
ח"כ רחל עזריה (כולנו): "תכנון הרכבות לקוי בשילוב עם התחבורה הפרטית והציבורית בתוככי הערים. גם משלמים כסף על חניון, גם מבזבזים זמן על הגעה לחניון ומציאת מקום חנייה וגם משלמים בסוף על הרכבת. אם נדרשים לאוטו כדי להגיע לרכבת אז לא מייתרים את השימוש ברכב". עזריה התייחסה לבעיית התחבורה בירושלים: "הנחת העבודה מלפני 50 שנה, שכולם מנסים להגיע למרכז העיר - תפישת ה'כוכב'. אין תחבורה ציבורית בין שכונות. יש לתכנן מחדש את התחבורה הציבורית בערים ולהוסיף אוטובוסים ותזמון. יש לקבוע קריטריונים לתחנות אוטובוסים שתהיינה נוחות עם שירותים נלווים".
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "כבישים ביו"ש - האוכלוסייה בעשור האחרון גדלה ב-300%, הערבית ב-180%, הנסועה ב-172% וברכב 172%. סה"כ עלייה של 800%, אך שום כביש חדש או הוספת מסלולים, בניגוד למקומות אחרים וזה עולה בחיי אדם". סמוטריץ' ביקש ממנכ"ל המשרד לדעת "איפה עומדת הפרדת הנסיעה ביו"ש בין ישראלים לפלשתינים?, ויחד עם ח"כ רועי פולקמן (כולנו) דרש את הקמתן של ארבע הרשויות המטרופוליניות לתחבורה ציבורית, כפי שתבע מזמן מבקר המדינה".
ח"כ חיים ילין (יש עתיד) אמר כי יש לקרב את הפריפריה למרכז ואמר כי ביקר בארה"ב. "צריך תחבורה ציבורית 24 שעות ביממה, בלי שבת. אני מת לנסוע משדרות לירושלים ולהשאיר את הרכב מאחור. אבל אין שאטלים לרכבת. אם התחבורה הציבורית בפריפריה תהיה זולה, זמינה ואמינה יתחילו לעלות עליה.
ח"כ מנחם אליעזר מוזס (יהדות התורה) אמר כי למרות הבטחה שניתנה לו לפני שנה וחצי טרם נפתח מעבר לכביש מצומת גהה לבית החולים מעייני הישועה. הוא דרש תקצוב של עוד סככות שיגנו על נוסעים מפגעי מזג האוויר וקרא לבטל את הפקודה המנדטורית ומחייבת נסיעה במסלול ארוך גם כאשר האוטובוס מלא עד אפס מקום.
ח"כ נורית קורן: "למה שחיילים לא יוכלו לנסוע ברכבת ישראל בראשון בבוקר? השאטלים בתל אביב שיוצאים מהחניונים נגישים לבעלי מוגבלויות רק פעם בשעה בשעות השיא ואחר כך צריך להתקשר כדי לקבל רכב נגיש. יש תקנים לא מאוישים לבוחני נהיגה". קורן גם התייחסה לסוגיות לא תקציביות.

רוב המימון לתשתיות ומיעוטו לשירות עצמו

שר התחבורה אמר עוד כי משרדו דוחף את התחבורה הציבורית בכל העוצמה, וכי הוא שואף לכך שגם המעמד הבינוני ישתמש בה ואחוזי השימוש לא יהיו 18% אלא יגיעו ל-50-40 אחוזים. נציגת המשרד אמרה כי קידום העברת סמכות האכיפה בנת"צים לידי הרשויות המקומיות תושלם בתוך שבועות או חודשים ספורים.
יעל טרנר, סמנכ"ל תשתיות ומשנה למנכ"ל, אמרה בדיון: אחוז ההשקעה בתחבורה הציבורית ביחס לכבישים גדל מאז 2013 בהתחייבויות, והמזומן עדיין לא משקף זאת. היא הבהירה בתשובה לשאלות הח"כים כי אכן מדובר בתשתית לתחבורה הציבורית לכבישים, למסילות, לחישמול הרכבת ולרכבת בחיפה. ולא בשירות עצמו.
סגן הממונה על התקציבים באוצר אמר כי בשנתיים האחרונות האומדנים גבוהים אך הביצוע נמוך. על הרשות לבטיחות בדרכים אמר כי היא מתפקדת באופן חלקי והעודפים עולים על תקציב הרשות.
מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי: "יש הרבה מאוד תשתיות לטובת פיתוח תחבורה ציבורית, רכבות קלות, נת"צים. יש עוד הרבה מה לעשות. שנים המדינה פיגרה בכך והשקיעו בדברים אחרים. עכשיו משקיעים הון. הרכבת הקלה בירושלים, עם 150 אלף נוסעים ביום, המטרונית בחיפה - 100 אלף ביום. היום יש תיאום בין הרכבות לאוטובוסים ויש נתונים מתי מגיעות הרכבות גם אם יש עיכובים. כיום יש יותר אוטובוסים במחירים נמוכים של 800,000 שקל במקום 1.2 מיליון, שילוט אלקטרוני, שיטות כרטוס מתקדמות. הקמנו את הרשות לתחבורה ציבורית עם 120 עובדים שזה התפקיד שלהם לתת מענה גם כשיש 'פיקים' בשישי, במוצ"ש, בראשון, בחתונה או בלוויה ואפילו בל"ג בעומר, אנחנו יכולים לתת מענה לביקוש".
מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן: "נעשים מאמצים רבים לשיפור התחבורה הציבורית, כולל הנגישות של כלל המגזרים ונגישות לשירותים הנלווים. לאחרונה השקנו אפשרות להטעין את הרב-קו באינטרנט. הוספנו עשרות קווי אוטובוס אל הרכבת. נהגי אוטובוס לא זזים גם אם רכבת איחרה והנוסעים עוד לא הגיעו. אנחנו אף מפעילים בקרה וקנסות. בנוסף, נוקטים עוד פעולות רבות להגברת השימוש בתחבורה הציבורית". הוא הבהיר כי מתן השירות לא נעשה כתוצאה מטלפון של ח"כ שאמר שאין קו בלילה, אלא אחרי תכנון שאורך כשנה וסקרים. יו"ר הוועדה גפני דרש בסיום מהנהלת משרד התחבורה להתכנס לצורך מתן מענה לבעיות רבות שעלו בנושא התחבורה הציבורית ובעיקר אי-עמידה בזמני לחץ, ימי שישי, מוצאי שבתות וחגים, ימי ראשון בבוקר ושיחזרו לוועדה עם תשובות.

"נמלי הים החדשים נבנו ללא שוחד לוועדים"

השר כ"ץ סימן את אחד מהישגיו המרכזיים: "בנייתם של שני נמלי ים חדשים מבלי להיכנע לתכתיבי ועדי העובדים בנמלים הוותיקים" ו"פתיחת שמי ישראל לתחרות תעופתית". יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, העיר כי "קיימות עדיין הרבה בעיות, עדיין יש כבישים אדומים ויש להאיץ את סיום העבודות. התחבורה הציבורית הקיימת לא תמיד עומדת בעומסים, במיוחד במוצאי שבתות וחגים". גפני קרא לשר התחבורה "לפעול להגברת האבטחה בתחבורה הציבורית, שכפי שמראים הימים האחרונים, מהווה יעד מובהק לטרור". כ"ץ השיב: "בתיאום עם ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, חיילים קרביים יאבטחו בחודש הקרוב בירושלים עד להסדרת אבטחה אזרחית" עוד הוסיף: "העובדה שהמשטרה מפנה כוחות לטובת המצב הביטחוני בירושלים מעוררת בי דאגה, מפני האפשרות של עלייה במספר התאונות בדרכים".
שר התחבורה שם דגש על מה שנראה בעיניו כאחד ההישגים המרכזיים שלו - בניית נמלי ים חדשים בחיפה ובאשדוד. "עשינו זאת ללא תשלום שוחד לוועדי העובדים בנמלים הוותיקים בהשקעה כוללת של למעלה מ-10 מיליארד שקל. הדבר ישפיע על הורדת יוקר המחיה, הוספת אלפי מקומות עבודה וביטחון כלכלי ליבואנים ויצואנים, עקב התחרות ושיפור השירות". כ"ץ התייחס גם לנושא הרפורמה בתעופה: "העובדה שאזרחים טסים יותר בזול אומרת שהתחרות הצליחה וגם אל-על, ישראייר וארקיע מצטרפות לתחרות".

נחוש בעניין בוחני הנהיגה

בהתייחסו לבעיית בוחני הנהיגה, אמר כ"ץ כי חובת המדינה לתת שירות מהיר לנבחני הנהיגה. או שהמדינה תוסיף הרבה מאוד בוחנים עובדי מדינה - למעלה מ-200, היום יש 132 - שתוך שלושה ימים מהפנייה תלמיד יעמוד למבחן מעשי ובתוך שבועיים למבחן חוזר. אם האוצר לא יתקצב נצטרך להפריט ולהעסיק חלק מהבוחנים כפקחים. היום אין פיקוח. אני נחרץ בעניין. האוצר צריך לסיים את העניין. אני לא רוצה לעמוד בראש הפגנות. אם צריך, אעמוד מול העובד, הוועדים וההסתדרות". המנכ"ל יצחקי התווכח עם ח"כ חמד עמר (ישראל ביתנו) בנושא בוחני הנהיגה. לדברי יצחקי, הם נותנים שירות גרוע ולא עובדים בשישי, ולדברי עמר הם עובדים בשישי.
סך התקציב השוטף של משרד התחבורה ב-2015 הוא 539.1 מיליון ש"ח וסך התקציב לתחבורה (פיתוח ותשתיות): 14.67 מיליארד ש"ח. ב-2016: תקציב שוטף: 529.5 מיליון ש"ח והכולל לתחבורה: 16.25 מיליארד ש"ח.

תאריך:  19/10/2015   |   עודכן:  19/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אגד  אגד תעבורה  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אמיר אסרף / Amir Asraf  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה אדרעי  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דב חנין / Dov Hanin  דן / Dan  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהדות התורה והשבת  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מבקר המדינה / The State Comptrollr  מטרופולין /  Metropoline  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מנחם אליעזר מוזס  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  משרד התחבורה  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd  נתיב אקספרס  סופרבוס /  Superbus  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עוזי יצחקי / Uzi Yizchaki  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קווים  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רכבת לשדרות - 16 ש"ח, ולראשל"צ - 10.50
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עופר וולפסון
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל הזהיר בדיון בחוק ההסדרים כי אם לא יהיה לו"ז ברור לאישור מתקני הגז הטבעי במפעלים - החוק שנועד להקל על החיבור ולקצר ביורוקרטיה יהיה אות מתה    "בענייני בטיחות אם הדברים לא ברורים לא יהיו אישורים ולא יהיה טעם לחוק"
עופר וולפסון
רשויות מקומיות יחויבו להעלות בתוך שנה מאישור החוק את כלל טפסיהן לאתרי אינטרנט    רשויות בעלות אתר קיים יחויבו לעשות זאת תוך 30 יום מאישור החוק
עופר וולפסון
ועדת הפנים תתנה את "מענק הבירה" - 300 מיליון שקלים שאמורים לאשר בתקציב לעיריית ירושלים, בהסדרת הסעות תלמידים עם צרכים מיוחדים
עידן יוסף
חוק ההוצאה לפועל יתוקן באופן שלא יתאפשר עיקול מיטלטלין מבתי כנסת, ממסגדים ומכנסיות
עידן יוסף
סגנית יו"ר הכנסת טלי פלוסקוב: "עד שהחייל אריק מרטויאן לא ייכנס לפתח ביתו, לא אשתף פעולה עם המדינה הזאת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il