X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
מסעדת "מיסטר ומיסיס לי" האסיאתית הנחילה לנו ממש אכזבה ונחשפה לעינינו כברווז מדדה, שמשום מה איננו מצליח להדביק את שלוש אחיותיו הקולינריות, המוצלחות באמת, של שף הצמרת שאול בן אדרת
▪  ▪  ▪
מיסטר ומיסיס לי [צילום: צילום מסך]

אין להכחיד שבברנז'ה הקולינרית מצליח שף הצמרת, שאול בן אדרת, לתפוס מקום מכובד ביותר. עובדה ששלוש מסעדותיו הוותיקות - "קימל", "קימל בגלבוע" ו"התרנגול הכחול" - זוכות כבר שנים לביקורות אוהדות על הגסטרונומיה המוצלחת שמוגשת בהן.
אלא שלעומת רישומן המרשים של שלוש המסעדות האלה.- התגלתה לנו, לרוע המזל, מסעדתו הרביעית ובת הזקונים של השף המוביל כברווז מדדה. הדברים אמורים ב"מיסטר ומיסיס לי", מסעדתו האסיאתית, החדשה יחסית, של בן אדרת, הממוקמת בקומת הגג של המרכז המסחרי שבפארק צמרת התל אביבי, ברחוב ניסים אלוני 10.
את ההשראה לשמה של המסעדה קיבל בן אדרת מזוג מסעדנים יפאני, ששבה את ליבו במהלך ביקורו בארץ השמש העולה. מוקסם ממסעדתם הקטנה של בני הזוג - החליט בן אדרת להעתיק את סגנונה האסיאתי למסעדתו התל אביבית. כמוה ממש היא בעלת מראה מינימליסטי, של אולם קטנטן, בעל מספר מצומצם של שולחנות, שבחזיתו משתרעת מרפסת מרווחת.
הארוחה העסקית, שהלכנו עליה, הבטיחה מראש גדולות ונצורות, כשהיא כוללת חמש מנות ראשונות מוגשות לשולחן, מנה עיקרית לבחירה וקינוח. המנות הראשונות כללו סלט פאפאיה תאילנדי, סלט כרובית פריכה, אגרול צמחוני, דים-סאם של עגל, וסשימי-סלמון. הסלטים לא הלהיבו אותנו. האגרול נטף שמן כולו, ורק הדים-סאם היה המתאבן היחיד שערב לחיכנו.
במלוא כיעורם
מן המנות העיקריות בחרנו בשיפוד-בקר, עם תוספת של אורז. בלשון-המעטה לא הצטיינה המנה בטעמה. גם נודלס הבקר - בחירתה של בת הזוג - לא הצליחו להוציא אותה מגידרה. על הנייר הן אמורות היו להכיל אטריות-ביצים, קארי ירוק, בצל, פטריות שחורות וספגטי-קישואים. בפועל היה זה "מישמאש" בלתי-מזוהה. לרוויה לגמנו סודה צוננת.
מאוכזבים למדי, כבר לא ציפינו לגדולות ונצורות בקינוח. ואומנם, כקוטן הציפיה היה גם גודל האכזבה. בת הזוג הזמינה פניני-טפיוקה, מתוך היכרות עם הקינוח הזה במסעדת האחות, "התרנגול הכחול", שמעולם לא הכזיב אותה שם. אלא שמשום מה נגזר עליה הפעם לנחול אכזבה מרה. פניני הטפיוקה התגלו כאן במלוא-כיעורם. הם טבלו בעיסת-קרח גרוס ודביק, שהבליעה את טעמם החמצמץ של פירות העונה בחלב-קוקוס, ששחו בצלחת. גם האספרסו הכפול, שהוגש בצד הקינוח, לא היה במיטבו. מוצלח הרבה יותר, לעומת זאת, היה פונדנט השוקולד, שבו בחרתי אני, וטעמו היה ממש משובח.
על הארוחה הבלתי-מוצלחת הזו שילמנו 350 שקל, כולל תשר של 10% לשרות די אדיב. את "מיסטר ומיסיס לי" לא יכולנו לזכות ביותר מ-5 מתוך 10 נקודות של הסולם הקולינרי שלנו. איך אומרים בשפת בית הספר? מספיק בקושי!.

תאריך:  25/10/2015   |   עודכן:  25/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
בשנה הקרובה יימצא כוכב השפע בבית המקושר עם כל הנוגע למעמד החברתי. נראה שבני המזל מצאים בתקופה שתהיה אחת השנים היותר טובות שלהם מבחינה חברתית. זהו זמן בו הם ירגישו שהם מקבלים את התמורה המלאה להשקעה בחברים
עידן יוסף
משרד התחבורה טרם גיבש את רשימת קווי מוניות השירות שיפעלו במסגרת הרפורמה    האוצר מתנגד לסבסוד ולשילוב רב-קו    משרד התחבורה: מוניות השירות יוכלו לפעול גם בשבת    ארגון מוניות השירות: לא נהיה גוי של שבת!
אלעזר לוין
היו"ר הנבחר של קק"ל מדבר על "בניית 300 אלף דירות", דבר בלתי אפשרי, והקרקעות אינן בידו    חשיפה מלאה ראשונה של פרשת המבקרת, שעטר חויב לשלם לה 50,000 שקל בגין הוצאת דיבה    עכשיו מבטיח שיתוף פעולה עם המבקרים    עטר: "עשיתי טעויות"    מזל שגם עוזי לנדאו יהיה יו"ר
איציק וולף
לקראת היום הנחשב כיום פטירת רחל אמנו הפיצה עמותת 'רחל אמנו בארץ הקודש' עלוני פרסום רבים הקוראים להעברת תרומות תמורת הבטחה לישועות    רשם העמותות מנהל כבר שנה בדיקת עומק נגד העמותה ונגד עמותות שקשורות אליה - דוגמת עמותת אור הרשב"י ממירון בעקבות אי-סדרים והעברות כספים בין עמותות    "באפשרות התורמים הפרטיים לשקול האם לתת לעמותות תרומות לאור היעדר אישור"
טובה ספרא
אנו במלחמת התשה, ונצטרך להיות מאוחדים וחזקים כדי לעבור זמנים אלה    במהלך 2016 מדינת ישראל תציב את הגבולות, "עד כאן"    הכלכלה העולמית ממשיכה לגלוש להאטה    המשיכו לחשוב לפני שאתם מדברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il