X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
במפת המדינה נמצא הכוכב אוראנוס במקום המייצג אותנו כעם המוכן לצאת מהשגרה, לסגור מעגל ולשבור את הדפוסים שהיו ידועים עד כה עם שכנינו הערבים וגם ביננו לבין עצמנו. יש לציין שגם הערבים חשים כמונו וגם להם יש צורך בשבירת דפוסים משכבר הימים
▪  ▪  ▪
כוכב הלכת אורנוס [צילום: נאס"א]

כוכב אוראנוס השליט הטבעי של מזל דלי המקושר עם רצון לחופש ושחרור ממסגרת, יוצא השבוע מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים ומתחיל במסעו במסלול הישר, עד שייכנס בפעם הבאה לנסיגה בחודש אוגוסט 16.
השבוע נמצא הכוכב אוראנוס המביא איתו אנרגיה של שינויים מהירים ולא צפויים בזווית מאתגרת וקשה אל פלוטו כוכב השינויים העמוקים ביותר בשמיים.
במפת המדינה נמצא הכוכב אוראנוס במקום המייצג אותנו כעם המוכן לצאת מהשגרה, לסגור מעגל ולשבור את הדפוסים שהיו ידועים עד כה עם שכנינו הערבים וגם ביננו לבין עצמנו. יש לציין שגם הערבים חשים כמונו וגם להם יש צורך בשבירת דפוסים משכבר הימים.
הזווית הקיימת בשמיים עם כוכב זה לא תסתיים במהרה ולכן אנו צפויים לעוד תקופה ארוכה של גלי התנגדות, קרי אינתיפאדה.
באופן כללי בכל השנים האחרונות, אנו עדים לכך שקיימת התעוררות ורצון לחופש ושחרור ממוסכמות ברחבי העולם בנושאים שונים, בעיקר אתניים, כשכמובן כול אחד בטוח שהוא צודק.
כל מלחמה על בסיס אתני היא מאוד אישית ועקובה מדם, מאחר שהיא נוגעת בתפיסת העולם הפרטית של הצד הנלחם וגם המעורבות בה הינה בדרך כלל מקסימלית.
ולכן, מלחמה זו תהייה קשה מהרגיל כיוון שלצד הנדחק אל הפינה יש תחושה שאין לו מה להפסיד ואז הוא פועל יותר באגרסיביות, כולל התאבדות עובדה שמסבירה את התעוררותה של ההסלמה הנוכחית.
גם ברמה האישית ירגישו בכך בעיקר ילידי המזלות שנולדו בשליש האמצעי של המזלות הבאים: טלה, מאזניים, גדי, סרטן, בתולה ועקרב. ייתכנו שינויים משמעותיים פתאומיים בחייכם, אך תקבלו אותם בברכה כיוון שעמוק בתוך עצמכם - רציתם בזאת, כך שאתם אמורים ליהנות מהתוצאות.
כל שאר ילידי המזלות שלא צוינו יזרמו עם אנרגיה זו באופן טבעי או כתוצאה מקרבה לילידי המזלות שכן ציינתי ולא יתנגדו לשינויים.
להזכירכם, השאיפה הטבעית של כוכב זה הוא להיות עצמאי, לפעול לפי אידיאלים, לא להיות חייב או מושפע מאף אחד ובנוסף, קיים רצון חזק לשמור על הטריטוריה הפרטית שתהיה כמעט בלתי חדירה לזולת, ולפחות לא עד שיעמדו בתקופת המבחן הנדרשת ליצירת אמון.
כיוון שכך ובאופן טבעי, קיימת בעיה לאנשים המושפעים מאנרגיה זו בנושאי זוגיות ושותפויות, בהם יש צורך טבעי בשיתוף הדדי.
אנשים עם רצון עז לחופש יתקשו במגע עם אוטוריטה (חוק ומסגרת) ועוד יותר יתקשו ביצירת קשרים ארוכים. כל היחסים האישיים והמקצועיים שלהם חייבים להיות בנויים על אינדיבידואל וצורכי היחיד.
כאשר מבקר כוכב זה במזלות השונים הרי שהוא גורם להם להיות מושפעים מאנרגיית הכוכב, גם אם היא נוגדת את תפיסת העולם וההתנהגות היום יומית הרגילה שלהם.
בהשפעה היותר מאתגרת של הכוכב במזלות שציינתי עלול להיווצר דחף פנימי שידחוף אתכם לשבור מסגרות שכבר לא מתאימות לכם יותר.
ולסיכום, אולי תקל על כולנו הידיעה שכוכב אוראנוס בתפקידו הבסיסי נועד בעצם לנפץ את כבלי העבר כדי להוביל לקדמה. נכון שדרכו מהירה וחסרת סבלנות, אך אלה שיסכימו איתו ייהנו ממנו יותר לעומת המתנגדים לו. למעשה, השינוי יתקיים בכל מקרה, השאלה היא רק איזה מחיר נשלם עבורו.

והרי התחזית..

טיפ לילידי מזל השבוע - ילידי יום ההולדת מתחילים את שנת יום ההולדת בעייפות פיסית ונפשית שהיא גם תסמונת טרום יום ההולדת, אך גם השפעת הכוכב סטורן שגורם לתחושת כבדות.
טלה - אתם מוכנים לקחת לתשומת לבכם את ההתפתחויות החדשות שאתם צריכים ללמוד ושישאירו אתכם במקום בטוח, ייחודי וחדשני בכל הקשור לקידום המקצועי שלכם. מאחר שיש לכם צורך לחופש ממסגרות מחייבות בתקופה זו של חייכם, חשוב מאוד כי תהיו מאוחדים בדעותיכם עם המקורבים לכם, כיוון שבהמשך תצטרכו את התמיכה שלהם בכל פעם שתרצו לפרוץ את גבולות המסגרת שלכם.
שור - אתם עדיין עסוקים עם אנשים קרובים שצריכים לחזור אל חייכם ולהחזיר לכם במקצת מההשקעה שלכם בהם. ייתכן שתוכלו למצוא שותפים לכם לרצון לעבוד במסגרת שתהייה חברית ולא ממוסדת מדי והפעם נראה שתמצאו את האנשים המתאימים לחוויה זו. תקבלו עזרה ותמיכה מהצעירים מכם במשפחה ונראה שתוכלו ליהנות משיתופי פעולה שבעבר לא היו בטוחים עבורכם.
תאומים - בשלב זה של חייכם נראה שאתם צריכים להיות קשובים לאנשים חדשים ובמיוחד כאלה שיש לכם איתם שותפות אישית וחברתית. ייתכן שהדרישות שלכם מהחיים והציפיות שלכם מאנשים קרובים לא תמיד עולים בקנה אחד עם נסיבות חייכם שלאחרונה משתנות מעת לעת. זה הזמן לקחת פסק זמן מהמחויבות היום יומית ולבדוק עם עצמכם מהו סדר העדיפויות הנכון לכם.
סרטן - מארס שהוא כוכב העשייה והאנרגיה נמצא עכשיו בבית המשפחה והמעגל הראשון של חייכם ונראה שאתם מונעים בכוח האנרצייה ומקבלים כוחות חדשים מהיקום שעד לאחרונה לא הייתם כלל מודעים לקיומם וליכולת שלכם לפעול בכוחות מוגברים. מומלץ לכם לפעול בשותפויות וביישוב הדעת ולא להחליט לבד החלטות. אתם נוחים להתרגז ולהיות אימפולסיביים ואת זה כדאי למתן בשלב זה.
אריה - כוכב השפע נמצא אצלכם בבית הכספים ולכן בתקופה זו של חייכם אתם מרגישים ברווחה כלכלית שעד היום הייתה רחוקה מכם. זה בדיוק הזמן שבו חשוב מאוד שתצליחו ליישב סכסוכים עם אנשים שיכולים להועיל לכם וזה גם הזמן להגיע לפתרון עם אנשים נוספים שהגעתם איתם למצבים של אי-הסכמה על-רקע תפיסת עולם שונה. זה הזמן שלכם לפעול לשיתוף פעולה ממקום אמיתי וכנה.
בתולה - כוכב השפע שמבקר במזל שלכם מעניק לכם יכולת להתחלות חדשות ואתם שמחים על כך. עובדה זו משמחת מאוד כיוון שלאחר תקופה כל כך קשה שעברתם נראה שיש לכם יכולת ללמוד משגיאות העבר ולבנות את עתידכם בצורה מסודרת ונכונה. ייתכן שהחודש תאלצו להגיע להחלטות די משמעותיות ולעשות סדרי עדיפויות חדשים בחייכם על-מנת שתוכלו להשקיע בקיים במקסימום היכולת.
מאזניים - הכוכב מארס נמצא במזל שלכם וזוהי תקופה מצוינת עבורכם כיוון שכוכב זה הוא אשר נותן את הכוח לאנשים לפעול ולהוציא תוכניות לפועל, וזאת מאחר שמזל מאזניים ידוע כמזל שהכי קשה לו לנקוט בהחלטות משמעותיות ולפעול בצורה ישירה ועניינית בגלל הצורך שלו להיות בסדר עם כולם. והנה כוכב זה יאפשר לכם הפעם לקבל את הכוחות המתאימים הדרושים לביצוע פעולות שהתעכבו מזה זמן רב.
עקרב - הכוכב ונוס שאחראי למערכות יחסים עומד להיכנס השבוע למזל שלכם ומאחר שתהליך זה מתרחש אחת לשנה וחצי הרי שזוהי תקופה מצוינת עבורכם לחדש ולאוורר את מערכות היחסים שלכם. נראה שתקבלו עזרה ממקומות בלתי צפויים ובמיוחד על-רקע עבודה ולכן חשוב מאוד שבשלב זה של חייכם לא תוציאו כספים מיותרים, אלא תפעלו בשיקול דעת ובשיתוף פעולה מושלם.
קשת - למרות שאתם חווים בצורה יותר דרסטית את האובדן האנרגטי של תקופת טרום יום ההולדת הרי שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם להגיד את כל מה שחשוב לכם לאנשים שעדיין לא סגרתם איתם מעגלים. נראה שהפעם תוכלו לעשות זאת בצורה מסודרת ולא תחששו מתגובות העתיד. את הרגשות האמיתיים שלכם עדיין כדאי לכם להגיד בצורה מאוד זהירה ולא לפעול בצורה אימפולסיבית.
גדי - מאחר שמרבית הכוכבים נמצאים עבורכם כרגע בבית של תת מודע, הרי שמצד אחד אתם מאוד מופעלים על-ידי אותו כוח סמוי שגורם לכל דפוסי ההתנהגות לצאת לעיתים בגדול ולעיתים יותר בקטן. זה הזמן שהאינטואיציה שלכם תהייה הרבה יותר טובה ומעמיקה וכדאי לכם מאוד להקשיב לה בכל פעם שאתם לא בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. הרשו לספונטניות להפעיל אתכם.
דלי - השבוע זהו זמן מצוין על-מנת להיראות יותר בחוגים חברתיים שחדשים לכם ולכן חשוב שתרשו לעצמכם לקחת חופשה קצרה ונעימה כדי שתוכלו להיטען מחדש אנרגטית. שיחות נעימות עם אנשים חדשים שתכירו יגרמו לכם להרגיש שהנה יש לכם יכולת לפתוח דף חדש בחייכם. הכוכבים בשבוע זה פועלים לטובתכם, וחשוב שתלמדו לאחוז בהזדמנויות.
דגים - חשוב מאוד בשבוע זה ללמוד להקשיב לגוף הפיסי שלכם שמבקש מכם לנוח ולא להעמיס על עצמכם יתר על המידה מטלות והתחייבויות. נראה שתהיו בלבטים של מה נכון לכם לעשות ולפי הנתונים בשטח לא בהכרח נראה שתעשו את הבחירות הנכונות והן לשים את הטובה העצמית שלכם לפני טובתם של האחרים. כיוון שכך, יש לכם יכולת להרגיש עייפות ומותשות פיזית גבוהה מהרגיל.

תאריך:  29/11/2015   |   עודכן:  29/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם דורי
ערב מוסיקלי מרכש לזכרו של אינשטיין הזכיר לי נשכחות של מפגשים שונים בין אריק לביני מאז ילדותי התל אביבית
עליס בליטנטל
סיפורו של פול אוסטר "מר ורטיגו" קורם עור וגידים בהצגת תיאטרון גשר המהפנטת. בימוי המבריק של עירד רובינשטיין עושה מצוות השחקנים המבריק והטקסט שהוא עיבד וכתב יחד עם יואב שוטן-גושן מעדן תיאטרלי חוויתי בעוצמה
אלעזר לוין
החרדית בת ה-31 שגדלה בבני ברק נכנסה בתנופה לנדל"ן    קנתה, השביחה ומכרה דירות    הקימה עם שותף חברת שיווק, ומוכרת מאות דירות לציבור הדתי-לאומי בפ"ת ועוד מעט ברחובות    בדרך: שיווק פינוי-בינוי בקריית ים
טובה ספרא
שינוי האסטרטגיה של אלה הקובעים מדיניות מתקרב גם אם תדרוש התמודדות מול "יפי הנפש" ברחבי העולם    אנו מאמינים שיש לנו יכולת להתמודד ולפתור את הבעיה    מלחמת הדת ברחבי העולם תימשך; צפויות התפתחויות נוספות    הגענו למקום ברמה האישית בו עלינו ללמוד לאזן בין תחושת הקורבן והמקום הריאלי שלנו בחיים; לרדת לקרקע; זה נכון גם במישורים בינלאומיים
איציק וולף
הגזבר של המועצה המקומית חריש, גיל סער, קיבל שכר בכירים למרות שלא ניתן לכך אישור של משרד הפנים    מסמך רשמי קבע: אם לא יתקבל אישור בדיעבד - עליו להחזיר את הכסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il