X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ארגון צוות גמלאי צה"ל מבוסס כל כולו על התנדבות של אנשים מכל הרמות, שלא שוכחים את חבריהם לנשק, ומנסים לשפר את תרבות הפנאי שלהם
▪  ▪  ▪
בלי תקריות [צילום: פלאש 90]

ארגון צוות של גימלאי צה"ל הוא אחד הארגונים הגדולים במדינה. הוא אינו מספיק סוציאלי לטעמי אך יש לו מקום של כבוד בין הארגונים האחרים במדינה. הארגון מבוסס כל כולו על התנדבות של אנשים מכל הרמות, שלא שוכחים את חבריהם לנשק, ומנסים לשפר את תרבות הפנאי שלהם ולענות על צרכים חומריים אחרים. בתוקף זה הם גם "מיצאים" התנדבות למגזרים אחרים כגון בתי חולים, מערכת החינוך ועוד.
אחת לארבע שנים נערכות בחירות לארגון ולראשיו, כאשר הן נערכות במספר שלבים. בשלב הראשון בוחרים כל החברים - כ-38,000 חברים - את ראשי הסניפים (42 במספר), את חברי הנהלות הסניפים וכן את חברי המועצה הארצית (מועצת הנבחרים) של הארגון.
ההצבעה נערכת הן באמצעות האינטרנט והן באמצעות הדואר. השנה כ-40% ממשו את זכות הבחירה שלהם בכל הארץ, מאילת בדרום ועד מטולה בצפון. יום הבוחר נגמר באשקלון, שם ביצעה חברת אלדור את סריקת הטפסים ופרסמה את התוצאות.
בשלב הבא נאספו הנהלות הסניפים וחברי מועצת המחוז לבחור את יו"ר המחוז, ועדת הבקורת המחוזית, נציגי המחוז להנהלה הארצית, ונציגי המועצה לוועד המנהל של המחוז. כל מחוז בפני עצמו כמובן בפיקוח הדוק של ועדת הבחירות המרכזית.
שקט מופתי
בשלב האחרון נאספו הנציגים ביום בחירות מיוחד במרכז הירידים לבחור את יו"ר הצוות, ועדת הבקורת הארצית וחבר השופטים הארצי. ביום הזה נפגשו חברים מכל קצוות הארץ, והיה זה מפגש מרגש של חברים שלא ראו זה את זה לפעמים עשור ויותר, החליפו חוויות ועשו את המוטל עליהם.
הבחירות התנהלו בשקט מופתי, בלי תקריות, בלי אירועים מיוחדים, הכל ממוחשב, כאשר היו 10 עמדות ממוחשבות וכל אחד מאחרי הפרגוד סימן על-ידי נגיעה במסך המחשב את נבחריו כפי שהופיעו על המסך. כתוצאה מכך בכל רגע נתון ניתן היה לראות את מספר המצביעים ואת אחוז ההצבעה, שהגיע בסיומו של יום לכ-85%. עם סיום ההצבעה אחרי כרבע שעה ניתן היה לדעת את התוצאות.
עם סיום ההצבעה התכנסו כל הנציגים ולשבחם יאמר כי נשארו יום שלם במקום על-מנת לכבד את המעמד, ולשמוע על הנבחרים שהופיעו גם על האקרן, וגם יו"ר ועדת הבחירות עו"ד שמוליק אמויאל שנווט את תהליך הבחירות במשך כחצי שנה בשום שכל וביד נאמנה. לידו עזר סמנכ"ל צוות אבי לחיאני, שעשה זאת במקצועיות ובאהבה כפי שנדרש, וכמובן שהמנווטים הראשיים היו יו"ר הצוות היוצא ברוך לוי ודן נדיב מנכ"ל הצוות.
כנהוג בצבא, עם סיום תרועת הפסטיבל תתכנסה ועדת הבחירות הארצית להפיק לקחים ולישמם בבחירות הבאות שיערכו בעוד ארבע שנים. כל הכבוד לארגון שיודע להפיק חגיגה דמוקרטית כזאת וכל הכבוד לאנשים שנטלו בכך חלק, הזוכים והמפסידים כאחד. ליו"ר הארגון החדש נבחר מר מוטי בר דגן שימשיך ויוביל את הארגון להישגים חדשים. ונאמר אמן.

תאריך:  21/03/2016   |   עודכן:  21/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי לחיאני
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
לא יכול להיות מקום מתאים יותר מתיאטרון הבימה לתערוכת 50 הצילומים "פנטזיה לובשת אישה" שצילם יונתן זק את רעייתו עדי עציון-זק, שחקנית, בימאית ובעיקר זמרת אופרה. הצילומים מהווים סיכום ביניים של הקריירה העשירה של האמנית הוותיקה הרב-תחומית הזו
צילה שיר-אל
עליהם נאמר המשפט "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת"... והדבר מתאים לגברים ונשים כאחד
איציק וולף
ראש המוסד לשעבר, שנפטר בשבוע שעבר, סיפר כי פנה למפקד מחוז תל אביב במשטרה בבקשה שיחקור את הצתת גן יצחק שדה וכי הובטח לו שיתבצעו כל החקירות הנדרשות - כולל באמצעים טכנולוגיים - אך הבדיקות לא נערכו והתיק נסגר
עילי צוף
איך תפקדתי בשעת חרום כשהתכוננתי לשובה הביתה של החברה שלי
יואב יצחק
הנאמן בתיק מילומור ובא-כוחו עו"ד שולי גולדבלט מסתירים מידע מהנושים    בפועל הם סייעו לאיש העסקים פרדי רובינסון להמשיך במעלליו ואף שיתפו פעולה באופן מפוקפק עם איש השוק האפור שלי נרקיס    למרות החובות הגדולים, ממשיך רובינסון להתגורר בבית מידות בתל ברוך ששוויו נאמד בכ-15 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il