X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
מסעדת ה"קיטשן מארקט", שבנמל תל אביב, רחוקה מלהצדיק את השבחים הרבים שמעטירים עליה בזמן האחרון בברנז'ה הקולינרית
▪  ▪  ▪

בברנז'ה הקולינרית מרבים באחרונה לדבר בשבחה של ה"קיטשן מארקט" התל אביבית כמסעדה המיטיבה להפיק את המקסימום מן הפרודוקטים שלה. אלא שהמציאות נראית קצת אחרת ומוכיחה, משום מה, שיש לא מעט הגזמה בדברים.
"קיטשן מארקט" ממוקמת בקומתו השנייה של שוק הנמל התל אביבי, שבמרכזו של האנגר 12, כשמצידה האחד נשקף רק הים, ומצידה השני בולט שוק צבעוני.יתרונה הגדול הוא בכך שלרשות בעליה, השף יוסי שטרית, עומדת מדי יום תוצרת טרייה, שממנה הוא מפיק את מאכליו.
הסבנו בשניים, לעת צהריים, מול תפריט שהבטיח גדולות ונצורות. כמנה ראשונה בחרנו בסלט-עגבניות עם מוצרלה ולבנה-נענע. ראוי להודות שזה שיא הבריאות, אבל מלבד זה מרקיז - אין בזה כלום. טעמם של הפרודוקטים היה תפל למדי ולא גילינו בהם משהו מלהיב.
גם מנתה של בת הזוג לא הצליחה לעמוד על הגובה. היה זה סלט של סלק קצוץ, עם קשיו קלוי וסשימי אנטיאס. הדעת נותנת שניתן היה לפחות להפיק מן המנה הזו משהו פיקנטי יותר, וצריך רק להצר על הפספוס שנגרם.
לא מסעיר
מן המנות העיקריות נפל הפור שלנו על סטייק-סינטה בגריל, עם תפוח-אדמה מיקרוקוסקופי, כרובית, ברוקולי, בצלים שרופים וחסה צלויה. הבשר, במידת-עשייה של מדיום ממש, התגלה כקשה מדי, עד כדי כך שנאלצנו להיאבק עם הסכין החדה, שהתקשתה למלא את יעדה. ואשר לירקות - טעמם היה של "פרווה" בלבד.
ניוקי הפטריות של בת-הזוג היה גם הוא רחוק מלהסעיר - אם להשתמש בלשון-המעטה. עדות נאמנה לכך היא חצי המנה, שנותרה בסופו של דבר בצלחת.
בכל זאת החלטנו לקחת קינוח. אבל גם מוס השוקולד, שהוגש לנו, לא הצליח לרגש אותנו. הוא פשוט שחה בעיסה דביקה של טעם מלוח-מתוק לא ברור. אולי, מן הסתם, הדברים אמורים בניסוי מולקולרי. לפחות הקפה, שהוגש בצידו, היה פחות או יותר לעניין.
החשבון הסתכם ב-260 שקל. הוספנו עליו תשר של 15% לשרות מעולה של מלצרית חביבה ומשתדלת מאוד, שבוודאי לא צריכה לשאת באחריות לאכזבה הקולינרית שנחלנו הפעם. הציון הסופי: 6 בסולם של 10.

תאריך:  15/05/2016   |   עודכן:  15/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יוסי שטרית
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מבקר המדינה ביקש מהיועמ"ש לבדוק מי הדליף לכלי התקשורת טיוטת דוח בנושא המנהרות, במקום לדרוש: להעמיד לדין עיתונאים וכלי תקשורת שפרסמו בניגוד לחוק    עיתון הארץ ובעליו עמוס שוקן מצפצפים על החוק, ומתנהלים באופן מופקר הנוגד את האינטרס הציבורי והביטחוני
יואב יצחק
אריה אבנרי, יו"ר אומץ, פרסם במשך כ-16 שנים את רשימותיו ב-News1    פטירתו הותירה חלל גדול    אריה חסר כאיש משפחה, חבר, לוחם, עיתונאי וסופר    ביום שני אזכרה לזכרו בבית עלמין ירקון בפתח תקוה
אלעזר לוין
הבעלים החדש של קבוצת דורי חושף את תוכניות החברה ומבטיח לפרוע את כל החובות, 467 מיליון שקל, מבלי לבקש הסדר חוב    תחנת הכוח דוראד תוכפל    "כך קניתי את השליטה בחמש שעות"    "אני עובד ללא שכר"    תומך ב-1,200 ילדים
איתמר לוין
מאמרו של צבי בראל בהארץ, הקורא לצה"ל לחולל הפיכה צבאית, מהווה עבירה פלילית ברורה. אלא שנסיון העבר מוביל למסקנה, כי קרוב לוודאי שגם הפעם כנופיית שוקן לא תידרש לתת את הדין על מעשיה
איתמר לוין
לצד ה"יהיה בסדר", מאפיין מרכזי של הבלגן הישראלי הוא "שיטת מצליח": ננסה, מקסימום ניכשל. זה יכול להיות משעשע, עד שמתברר שגם עורכי דין ואפילו רשויות שלטוניות משתמשים בה, כולל בנסיונות סחיטה ובמהלכים שנועדו לשבש משפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il