X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הסודות מאחורי המדפים

עידן הקניונים

מגמת הקניות באינטרנט לא חלפה מעינם של חברות הנדלן ולאחרונה התבשרנו לחברת ביג יצאה במיזם בתחום, מתוך הבנה שהקניות ברשת רק יתגברו
▪  ▪  ▪
עידן חולף? [צילום: משה שי/פלאש 90]

נדמה שעידן הקניונים ומרכזי הקניות מיצה את עצמו ולמרות הרווחים הגדולים ושכר הדירה המטורף אותו הם גובים, אשר מרמז לכאורה על המשך "מגמת הגרף"- בפועל ישנה מגמת בלימה ועצירה מצד בעלי העסקים, אשר חשים שהחבל לא רק מתוח מאוד אלא שהקניונים והמרכזים עברו מזמן את גבול הטעם הטוב ומתחילים לחפש חלופות לחנויות המרכזי ערים ואו במרכזים מסחריים קטנים ושפויים יותר.
ניתן לראות זו בהתנהגות רשתות חשמל כמו שקם אלקטריק, אבי סופר ורשת אופיס דיפו, אשר מעדיפות לצאת מהקניונים או לצמצם שטחים במרכזים מסחריים כדוגמת ביג ולעבור לרחוב או לאזור מסחרי שפוי יותר, בכל הקשור לגובה שכר הדירה והוצאות האחזקה הנלוות להן.
מדיניות העבר
שאר בעלי העסקים, בוחנים היטב את גודל השטחים הדרושים להם ומנסים לצמצם שטחים מיותרים, שכן שכר הדירה הגבוה מחייב אותם לייקר את המוצרים וחלקם לא אטרקטיביים בשל כך ונדמה שזה גלגל אשר מגמתו היא יציאה מהתחום והפסדים.
מנגד חברות הנד"לן הגדולות כמו מליסרון עזריאלי וביג, ממשיכות את "מדיניות העבר" לכאורה ונוהגות בקשיחות יתר וממשיכות לחלוב את הפרה עד הסוף כאילו אין מחר, אולם כפי שהן פרחו וגדלו, יכול להיות גם מצב שונה, בשל הרעה במצב המשק/מלחמה/מיתון, דבר שיניע את הלקוחות למוקדי מסחר זולים יותר.
מגמת הקניות באינטרנט לא חלפה מעינם של חברות הנדלן ולאחרונה התבשרנו לחברת ביג יצאה במיזם בתחום, מתוך הבנה שהקניות ברשת רק יתגברו, אולם גם חיבור שכזה מהדק את "הקשר/התלות" בין בעלי העסקים לחברות אלו ומוצע לבחון היטב התקשרות שכזו, על-אף הפיתוי שבכך.
טוב יעשו עסקים ויבחנו כל הזמן- חלופות נדל"ניות חלופיות תוך שימת לב למיקום ברחוב מרכזי או סמוך לו ועדיף מיקום עם חנייה נגישה אפילו של מספר קטן יחסית של כלי רכב על העדרה.

תאריך:  29/05/2016   |   עודכן:  29/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי זדה
אין דבר שהוא לא אפשרי, הכל תלוי בקו המחשבה שלך    מחשבה יוצרת מציאות, מחשבה היא חומר מופשט
ראובן לייב
במלאת עשור לפרויקט התל אביבי "בתים מבפנים", נחשפים לראשונה מקרוב לקהל הרחב סיפוריהם של בתים תל אביביים אטרקטיביים, שנושמים בין כתליהם את אבק ההיסטוריה של העיר הלבנה
אלעזר לוין
שר האוצר חתם על המינוי והעבירו בשבוע שעבר לאישור נציב שירות המדינה    המינוי הרשמי - כנראה בימים הקרובים    אחרי שש שנים ברמ"י, עומד שמרון להגיע לצמרת ענף הנדל"ן    האם פרשת חולות ראשון לציון תעכב את המינוי?
איתמר לוין
התפטרותו של אבי גבאי הייתה יכולה להיות הזדמנות טובה להיפטר מהמשרד להגנת הסביבה. יש עוד שורה ארוכה של משרדים מיותרים, שנוצרו רק מסיבות פוליטיות. כמה רחוק מחזון גטיסברג על תפקידה של הממשלה
טובה ספרא
האם קיבלנו ממשלה שתחזק את הזהות הלאומית או הלאומנית שלנו? הכל בעיני המתבונן    ההחלטה של יעלון לקבל החלטה כל כך משמעותית בימים אלה הייתה, ללא ספק, טעות    המבנה של יופיטר, סאטורן ונפטון ממשיך ברקע ומעורר את הפחדים ממה ש"יהיה או לא יהיה", בלי היגיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il