X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
הסודות מאחורי המדפים

המרוץ לגמר רבעון 2

הציבור מתחיל להפנים את תופעת הבריאות ומדיר מעגלת הקניות מוצרים עם צבעי מאכל, מלח שומן ומוצרים מעובדים כמו בשר, סוגי גבינות, סלטים מוכנים ומשקאות מוגזים
▪  ▪  ▪
תחושה של מקום זול [צילום: אביר סולטן/פלאש 90]

עוד כשבוע יסתיים הרבעון השני לשנת 2016 ונראה שרשתות השיווק יציגו נתונים לא גרועים על-אף הירידה המתמשכת בביקושים וירידה בצריכה, וזאת, בהסתמך על מחירי הצרכן הגבוהים ברשתות ואשר מתוחים מעלה מדי שבוע ועוד פעם מעלה עד הקצה שבקצה.
חדשים לבקרים רואים עיגולי מחיר ומתיחה של המחיר בעוד עשרות אגורות/שקל ואף למעלה מזה וכל זה לצד צמצום דרסטי בכמות המבצעים ובאטרקטיביות שלהם.
שלא יבלבלו אתכם מחיר המלפפון הכרוב הבצל והעגבנייה, שהרי הם מוטים בכוונה כלפי מטה, על-מנת ליצור תחושה של מקום זול ואטרקטיבי וחלילה שלא יטעו אתכם הנחות המועדון, אשר נגזרות ממחיר צרכן גבוה/מופקע.
קריסת רשת מגה מחד-גיסא ומאידך ההשקעות העצומות של הרשתות העצמאיות ברכישת חנויות חדשות, יצרו מצב של מחסור במזומנים רבים בתזרים, דבר שבא מיידית בעליית מחירים לצרכן כאשר לצידן ישנה ירידה מתמשכת בביקושים והקטנת סל.
צמצום הקניות
נראה שזיכרון המחאה החברתית נמוג ונראה שרשתות השיווק חזרו לימים שהמרחק בינם לבין הצרכן הולך ומתרחק והאחרון מתחיל להבין שישנם עוד ערוצים לביצוע הקניות בעיקר של המוצרים הטריים, בעיקר בשווקי האוכל וישירות מהמגדלים.
הציבור מתחיל להפנים את תופעת הבריאות ומדיר מעגלת הקניות מוצרים עם צבעי מאכל, מלח שומן ומוצרים מעובדים כמו בשר, סוגי גבינות, סלטים מוכנים ומשקאות מוגזים, דבר שגורם לירידה בסל לצד צמצום הקניות למלאי ולמזווה, שכן גם מחר יהיה עוד מבצע...
הטחינה הגולמית הפכה להיות בחודשים האחרונים לחביבת הלקוחות והרשתות מתחרות בניהן מי מוכר אותן במחיר הכי טוב.
מנגד נראה שדווקא רשתות האופנה, סובלות מעודף היצע, מתחרות רבה ומקניות רבות של הציבור מערוצי הקנייה הישירה מחו"ל. חולשה זו ניכרת בעיקר במבצעים הגורפים של הרשתות ובולט דווקא המבצע האחרון של רשת h&o אשר יצאה במבצע גורף של קנה ב-300 שקל שלם רק 150 שקל.
נכון זה מבצע אשר מתאים לרשתות אשר המרווח הגולמי שלהן גבוה יחסית ומאפשר להן לבצע מהלך שכזה, אולם h&o מאופיינת בדרך כלל במחירים זולים יחסית עם הרבה הנחות לכוחות הביטחון ולמשטרה, כך שמבצע שכזה מצcיע אולי על קושי ועל ירידה חדה בהיקף המכירות שם ובעקיפין גם אצל האחרות' כמו גולף שיצאה ב-40% הנחה גורפת וממשיכה לדשדש תוך חיפוש אחרי המשך דרכה, בשוק הישראלי.

תאריך:  22/06/2016   |   עודכן:  22/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דקל
היא סיפרה לנו שהייתה פעמים אחדות בתל אביב והיא אוהבת את העיר הזאת ואת מזג האוויר והשמש הנהדר
משה ניסנבוים
המקום כפי שאני חוויתי אותו, עם הבר ובו משקאות ואוכל טעימים שפועל במקום, והפרחים שמסביב ופינות הישיבה, הוא פשוט נהדר ומספק חוויה מיוחדת. מומלץ
הרצל חקק
שירה שנובעת מתוך יסודות השפה    על ספרו של שיימוס היני, "הפסקת אש" וכמה מילים על הקשר בין שירה זו לספרו של מאיר ויזלטיר "מכלול שירים", הוצאת הקיבוץ המאוחד, 2016, 250 עמודים.
איתמר לוין
הרכבנו רשימה של פסקי דין, דוחות ביקורת, אישומים, המלצות, חשדות ומידעים. גם הרשימה שלנו הולכת שנתיים אחורה, אבל היא לא כוללת חברי כנסת אלא קציני משטרה בכירים. זה לא שאנחנו אומרים שהם אשמים; אנחנו רק רוצים שהמידע לא ילך לאיבוד
שיה מלכין
"האמנות שלי היא תוצר של חיי, הרפתקאותיי, חוויותיי, חלומותיי, ובכולם כחוט השני עובר המוטו המביע את הקונפליקט הגדול שליווה אותי במשך שנים של נוקשות מול החופש"    על מגי רום, שנולדה עם מכחול בידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il