X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
יש מגוון גדול של מנות חומוס: החל מכזה עם גרגירים, עם פטריות, חומוס מסבחה וגם חומוס עם טחינה ויש גם פלאפל
▪  ▪  ▪
[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

חומוס הלל בירושלים - רחוב הלל
הפעם הלכתי לחומוס חדש במרכז העיר. יש מגוון של חומוסיות בירושלים שממקומות במרכז העיר- "פינתי" על סניפיה השונים ברחבי העיר, חומס "בן סירא" וגם חומוס יו יו שנסגר ושהיה גם הוא במרכז העיר. בחלקן יש גם בשרים נוספים, מנות נוספות וגם תבשילים שונים.
ב"חומוס הלל" החדש שנפתח לפני כמה חודשים ברחוב הלל בעיר, יש מגוון גדול של מנות חומוס: החל מכזה עם גרגירים, עם פטריות, חומוס מסבחה וגם חומוס עם טחינה ויש גם פלאפל. הכל זה תוצרת עצמית ועבודת יד של בעל החומוס, טרי ואיכותי. מה שמעניין הוא שכל המנות הן בעלות זולה של 20 שקל.
החומוס מגיע עם 2 פיתות, חמוצים ובצל. המנה גדולה יחסית, וטעימה. השילוב בין החומוס, הגרגירים, הביצה והתבלינים יוצרים מרקם עדין שמשלב טעם נהדר. מבחינת כשרות, המקום כשר למהדרין. אני ממליץ.
סורמלו- שוק מחנה יהודה
גם בתחום הוופל הבלגי ישנם מספר מקומות ברחבי העיר שעושים בעיקר את המאכל המתוק הזה. ישנם כאלה שלצד זה עושים גם מתוקים או מנות אחרות; יש כאלה שהמבחר אצלם הוא בעיקר מרכיבים בסיסים; ויש כאלה כמו "סורמלו" שהוופל הבלגי שלהם הוא רק היצע לחגיגת טעמים.
סורמלו הוא מעין בר שמצוי בשוק מחנה יהודה. אם פעם היו בשוק בעיקר בסטות, הרי שכיום יש שם גם מסעדות, בתי קפה וברים. חדשים וגם ישנים. ביום וגם בלילה.
הוופל הבלגי של סורמלו נהדר בעיקר בגלל ההשקעה במגוון הטעמים והמרכיבים שמגיעים על הוופל שנעשה במקום. הטעם של הבצק ניכר באיכות וגם קרם הנוטלה, התאנים, המנגו, השוקולדים השונים, הסירופים והמתוקים האחרים שיש אפשרות להשים על הוופל מגוונים ויוצרים שילוב ומרקם שיוצר טעם נהדר. במקום יש גם שוקו, מה שמומלץ לשלב ביחד עם הוופל והוא מגיע עם קצפת. יש גם אפשרות להשים על הוופל שוקולד מריר, שוקולד חלב אגוזי לוז ועוד.
המקום כשר, ואם אתם בשוק, אני ממליץ.

תאריך:  29/06/2016   |   עודכן:  29/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף כהן אלרן
"להתלבש להתפשט" זהו ספר שיריה החדש והשישי של לאה טרן, משוררת ידועה ומתורגמת לשפות העולם, והשירים עוסקים הפעם בלבוש, בשינוי התדמית שהוא מעניק, אולי גם ובהכרח בשינוי של דימוי האני העצמי, מלווה בצילומים מדוגמים של עצמה בלבוש משתנה, על הדימויים ועל המשמעויות שיכולות לנבוע מכך
יובל לובנשטיין
יון ברמת החוב האישי של נוחי דנקנר מגלה שחובו האישי מגיע לכ-510 מיליון שקל ואילו הונו האישי מגיע לכ-33 מיליון שקל בלבד, דבר אשר מקומם ומכעיס
עליס בליטנטל
כשלתיאטרון הבימה יש נכס כמו השחקן גיל פרנק, אין תמה שהוא בחר להעניק לצופים ולשחקן כאחד את האפשרות להחצין את כל עוצמת היצרים המורידים את האדם לתהומות נפש שאין לאמוד את עוצמתם. זאת - במחזה "מוטרפים מאהבה" שנכתב בידי סם שפארד וזכה להצלחות על הבימות ובקולנוע, וזוכה כאן להפקה מסעירה ומרתקת במיוחד
מירב מורן
בנייה לא חוקית שמניבה ארנונה שמנה לעיריית פתח תקוה, מונעת מעשרות אלפי תושבים להגיע לתחנת הרכבת בעיר    העירייה: "זה היה כך עוד לפני שראש העיר הנוכחי נבחר"
חיים נוי
מופע מוזיקלי מרשים וענוג משירי רחל המשוררת- בית צבי    מופע מרשים, נוגע ללב שהצליח להפיק קורת רוח ובת צחוק של הנאה מהצופים באולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il