X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כל הקשור לנושאי עבודה עומד להיות מאוד משמעותי בחייכם כיוון שאתם מנסים לעשות שינויי משמעותי בצורה ובתוכן העבודה
▪  ▪  ▪

טלה - נפטון יושב אצלכם במקום מאוד מרכזי והוא בפתחו של בית תת-ההכרה שלכם. ועל כן, השנה תהיו חשופים לשינויים פנימיים, מאוד מעמיקים שתקבלו אותם בברכה.
שור - מבחינה חברתית אתם עומדים לעבור תקופה שבה לעיתים לא תדעו מיהו חבר אמת ומי אינו חבר אמת. ולכן, הרשו לעצמכם להיות יותר בררניים בבחירת חברים.
תאומים - נושאי קריירה יהיו מאוד מבולבלים עבורכם. יהיו לכם שפע של הצעות ולא תמיד תהיו בטוחים שאתם בכיוון הנכון. מומלץ לכם לקבל עצות מאנשים חיצוניים ואוביקטיבים.
סרטן - הצורך שלכם להבין את המשמעויות סביב הדברים שמתרחשים בחייכם יגבר ולא תסתפקו בתשובות סתמיות שאולי פעם הייתם מסתפקים בהם. הצורך שלכם לחיפוש האמת יגבר אצלכם.
אריה - הצורך להתחבר לאני האמיתי שלכם בכל מחיר יגבר ונראה שתהיו בשלים בתוך עצמכם לשלם את המחירים הנדרשים עבור חיים של אמת, פתיחות ומערכות יחסים משמעותיות.
בתולה - כל הקשור לנושאי זוגיות יהיו במידה מסוימת חדשים עבורכם. תפיסת העולם שלכם תשתנה ואתם תהיו מוכנים לפקוח עיניים ולראות את האנשים הקרובים שלכם מזווית חדשה וטובה יותר.
מאזניים - כל הקשור לנושאי עבודה עומד להיות מאוד משמעותי בחייכם כיוון שאתם מנסים לעשות שינויי משמעותי בצורה ובתוכן העבודה. מומלץ לכם לקבל ייעוץ מקצועי לפני שינויים קיצוניים.
עקרב - הצורך שלכם בלהפוך תחביב לעיסוק מקצועי יהיה מאוד דרסטי בחייכם כיוון שאתם מבינים את הצורך הבסיסי שלכם והוא שההצלחה יכולה להגיע רק במידה, ואתם מחוברים רגשית לעבודה שלכם.
קשת - כל הקשור לנושאי בית ומשפחה חשוב לכם מאוד כיוון שאתם מתלבטים בכל הנושא הזה. וכל זאת בגלל שינויים משמעותיים שאתם מתכוונים לעשות ושעלולים להפוך לכולם את סדרי חייהם.
גדי - יש לכם צורך משמעותי בשינוי בכל צורת החשיבה שלכם וזאת בעקבות אירועים משמעותיים שקרו בחייכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות שינויים גם בצורת המגורים, במידה ותזדקקו לכך.
דלי - מבחינה כלכלית זוהי תקופה שבה אתם חייבים לבדוק עם עצמכם את הנסיבות והאירועים ולא להוציא כספים שאינכם חייבים, אלא אם כן השתכנעתם שאתם נאלצים לעשות זאת.
דגים - הכוכב נפטון שעומד לבקר במזל שלכם ירגיש שזהו מקומו הטבעי ולכן אתם תרגישו הכי טוב מבין כל המזלות. היצירתיות שלכם תגבר ואתם תרגישו שהנה הגיע זמנכם במימוש עצמכם.

עומדים במקום אחד

טיפ לילדי מזל השבוע - כוכב התקשורת מרקורי צמוד למדי לשמש שלכם ולכן היכולת שלכם להגיע לעמק השווה בנושאים כאובים בחייכם תהייה במיטבה ותגיע השבוע לשיאה
▪  ▪  ▪

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  10/07/2016   |   עודכן:  10/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אדלינה קליין
בכתיבה שכאן לא נמצא קובלנות או כאוס כנגד היקום והקיום האפור או כנגד המציאות המרה והסדוקה. הפואטיקה באה לביטוי כמקשה אחת שבמהלכה נמצא את ההכלה הבלתי נמנעת לדברים שאין באפשרותנו לשנות
שיה מלכין
כולי מרוכזת ומצפה לראות בין אורחי המשלחת את חברתי הטובה תרצה, אלמנתו של אחד מגיבורי מבצע אנטבה, הטייס אמנון הלבני ז"ל. המצלמה עוברת על פני המכובדים, כמעט כל שרי הממשלה שם, אנשי חיל-האוויר, אני מאמצת את עיניי וכל חושיי מתחדדים, אך לשווא, תרצה איננה בין המוזמנים
יואב יצחק
איש העסקים אלי עזור הפך לטייקון תקשורת ועיתונות שידו בכל    שוויו האישי נאמד בכ-300-250 מיליון דולר - יותר משוויו של עמוס שוקן (קבוצת הארץ) ויותר מחלקו של ארנון מוזס (ידיעות אחרונות)    כפי שחשפנו ב-News1 - בינו לבין בנימין נתניהו חלה התקרבות המעלה שאלות ותזוזות במוקדי הכוח בשוק העיתונות    לכן אין אולי פלא: מוזס הכריז מלחמה על אלי עזור, במטרה לפגוע בחברת צ'רלטון - שהיא-היא התרנגולת המטילה ביצי זהב
אלעזר לוין
היזם, שאינו מוכר לרבים, מנהל את אגף ההשקעות בחברת הלמן-אלדובי, ואחראי לרכישת בנייני מגורים ונכסים במיליארדי שקלים בארצות הברית, גרמניה והולנד    "כיום לא כדאי להשקיע ברכישת נדל"ן למגורים בישראל"
איתמר לוין
בכל היבט של חיינו אנו עושים חישוב של עלות-תועלת, ומתברר שגם בחיי הכלל יש מקום לבצע אותו. הבעיה היא, שלא תמיד זה אכן מתבצע. הנה כמה דוגמאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il