X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: כפיר בולוטין]
להיכנס לארון
היא פנינה קומית, מצחיקה עד דמעות עם מטר חצים על הומופוביה - תיאטרון בית ליסין
[צילום: כפיר בולוטין]

"לצאת מהארון" העולה בתיאטרון בית ליסין היא פנינה קומית, מצחיקה עד דמעות ועם זאת משגרת חיצים חדים לעבר ההומופוביה ודעת הקהל על מה שמכונה חריגה מינית. ההצגה היא קולחת, מבוצעת במקצועיות רבה ומענגת ועם זאת מחדדת את דעת הקהל על הומופוביה והיחס כלפי הומוסקסואלים.
המחזאי הצרפתי פרנסיס ובר משגר עוד מחזה נוטף צחוקים ומבדר מאוד. העלילה עוסקת בפיניון, חשב כספים במפעל לייצור קונדומים העומד בפני פיטורין בשל צמצומים בכוח האדם. שכנו, בלון, גיי שהגיע זה עתה לבית המגורים, מייעץ לו להדליף כי הוא בעצם הומוסקסואל וכך יימנע המנהל לפטר אותו מחשש לתגובות זועמות מצד המגדר שעלול לצאת בהפגנות נגד המפעל. פיניון שהוא סטרייט לחלוטין, נאלץ להסכים לפרסום תמונה כוזבת שלו שבה הוא מתעלס עם גבר בלבוש מינימאלי.
העצה הועילה, אלא שמכאן ואילך מקבלת העלילה סחרור ויחד עם כל הדמויות הפועלות, לוקה הקהל בהתקפת צחוק בלתי פוסקת. הגדיל לעשות אחד מהצופים בשורה לידי שגעה בקול צחוק פרוע וצווחני, מדביק את שאר הצופים שבקושי עצרו נהירה המונית לחדרי השירותים.
הבמאי אופיר אלון, רב אמן במלאכת הלהטוט של הצגות כאלה, הצליח להפיק מחזה קולח, ביצוע משכנע ויכולות קומיות מופלאות מלהקת השחקנים, מבלי לגלוש למדרונות בשל אופי ההצגה ותוכנה.
יניב ביטון מגלם את פיניון באורח משובח ואמין. הוא מצליח להתפרע על הבמה בעיקר בזכות יכולת האיפוק שלו והרצינות לכאורה.
דב נבון הוא השכן, בלון, יועץ הסתרים של פיניון שבזכותו נמנעים הפיטורים, אך המפעל ועובדיו נכנסים לסחרחורת קומית. דב נבון הוא שחקן מקסים, מוכשר ומקצועי שמבצע את התפקיד באורח נהדר.
חי מאור, סנטיני, מנהל כוח האדם, גונב את ההצגה בדמות האיש שמתעב הומוסקסואלים והופך שומו שמיים לדמות שכלל לא חלם עליה. חי מגיש משחק נפלא.
מאיה בכובסקי הנהדרת מגלמת את אריאן חשבת כספים זוטרה ואת אשתו של סנטיני. מאיה מפליאה לגלם את הדמויות ומצטיינת בתפקידים השונים במהותם זה מזה .
מיכל שטמלר משובחת כורוניק מנהלת הכספים שעומדת על האמת בפרשה ומשחקה הוא נעים, מקסים ומקצועי.
עמי ויינברג מגלם את המנהל שחרד לגורל המפעל, משנה דעות והתנהגויות ומשחקו מוצלח מאוד.
רועי ויינברג מגלם את גיום, מנהל השיווק והוא מגיש משחק מוקפד, בהיר וברור ויש לו יכולת מקצועית וכישרון משחק מעולה.
דימה שבצ'נקו, אלוף אירופה בהתעמלות על עמוד, מגלם באורח מצוין שלל תפקידים . הוא מרגש במיוחד כאח במחלקה סגורה.
אלי ביז'אווי אחראי לתרגום קולח ומבריק.
אורנה סמורגונסקי עצבה את התפאורה המאוירת והמקסימה ואת התלבושות היפות והייחודיות, לרבות כובע הכובעון.
אביב קורן אחראי למוזיקה הענוגה והמקפיצה. קרן גרנק עצבה את התאורה הראויה.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  31/07/2016   |   עודכן:  31/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
הקומדיה של פרנסיס ובר "לצאת מהארון" שעולה בבית לסין, אינה סתם עוד קומדיה. מנת התיחכום שהמחזאי המצליח שתל בה, כשאת התיבלון למילים עשה אלי ביז'אווי בתרגומו הכה עכשווי, עם בימויו הכה מרענן, מקצועי ומדגדג של אלון אופיר אלה עושים בעזרת צוות השחקנים מעדן תיאטרלי ברמה פאר אכסלנס
הרצל חקק
לפנינו קובץ שהוא אוסף שירים, מקבץ של יוצרים, "במעגלי אור" - והתשלובת של הקווים והמעגלים כולם היא היד המחברת. הכול מוביל לעורכת, המשוררת יהודית מליק שירן
חנינא פורת
בהיותי ילד, קראתי בעיתון "דבר לילדים" רשימת הספד על יצחק יציב ז"ל. הקוראים הצעירים התבקשו לשלוח את תגובתם ואף אני כתבתי והמערכת פרסמה זאת. לא היה גבול לגאוותי ומבוגרים שפגשוני אמרו: "אתה תהיה פעם סופר גדול". בעת שירותי הצבאי, לאחר שנים, בעת שירות מילואים בגדוד השריון, הגענו לאכסניית בית יציב למקלחת חמה, ארוחה חמה ומיטה לכמה שעות. סיירתי בחשאי במקום וראיתי כי מריף בודד וכמה אוהלים הפך המקום "לקמפוס"
יואב יצחק
טוב יעשו שופטי בית המשפט העליון אם יפעלו לעשיית צדק ויתכבדו לכתוב פסק דין מנומק בערעורים שהגישו בן-זקן ואלדר    נכון יעשו השופטים הנכבדים אם יעמדו בפסק דינם על מעללי הפרקליטות - שכללו הסתרת מידע מבית המשפט ושיבוש הליכי חקירה ומשפט, שהגישה אישום סרק וניהלה הליך ממושך תוך עינוי דין לנאשמים, ממנו נאלצה לחזור ברגע האחרון רק לאחר שקלונה נחשף ב-News1
אלעזר לוין
מ-44 יוצא אחד - 34,137 מתמודדים על 776 דירות    הקבלנים שיבנו    רבבות מסתערים על 396 דירות בראשל"צ    300 רווקים קשישים רוצים דירה    גלנט מתגאה ב-2,060 דירות, אך כ-740 מהן נמכרו בתוכנית של השר הקודם אוריאל, שאינו מוזכר    יחכו עד 2038
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il