X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המצב הנוכחי שולל מאירופה את היכולת להילחם או להטמיע את המהגרים המוסלמים. חוסר היכולת להתמודד עם השינוי המתקרב יביא לניצחון האיסלאם
▪  ▪  ▪
מהגרים מוסלמים בדרכים לאירופה [צילום: Csaba Krizsan/MTI via AP]

העיתונאי האיטלקי ג'וליו מאוטי פירסם ב-27 לאוגוסט מאמר בכתב העת גייטסטון אינסטיטיוט שכותרתו: Europe:The Substirution of a Population.
מאוטי צופה שתוך דור אחד אירופה תשתנה לבלי הכר. ילודה נמוכה מצד אחד וקליטת מיליוני מהגרים מוסלמים מצד שני יביאו להחלפת אוכלוסיית אירופה. במקום האירופים המקומיים תהיה אוכלוסיית אירופה מורכבת ברובה ממהגרים מוסלמים מהמזרח התיכון, אפריקה ואסיה ודמותה התרבותית. הפוליטית, המדעית, הכלכלית והדתית תשתנה לבלי הכר.
התמותה באירופה עולה על הילודה. על-פי נתוני 2015 נולדו באירופה 5.100,000 תינוקות ומתו 5.200,000 מבוגרים. ב-2008 נולדו באיחוד האירופי 5,469,000 תינוקות וב-2013 הייתה ירידה של 7% בפוריות. הירידה בילודה לא אירעה רק בארצות עם בעיות כלכליות כמו יוון אלא גם בארצות בעלות מצב כלכלי טוב יותר.
אבל, מצד שני אוכלוסיית אירופה גדלה מ-508,300.000 ל-510,100.000. אוכלוסיית המהגרים גדלה בערך ב-2 מיליון תוך שנה, בעוד שמספר האירופים הוא בירידה. אירופה איבדה את הרצון לשמר או להגדיל את אוכלוסייתה והמצב הדמוגרפי של האירופים דומה למה שהיה לאחר המגיפה השחורה באירופה במאה ה-14.
הדמוגרף הבריטי דויד קולמן פרסם מחקר בשם "הגירה ושינוי אתני בארצות בעלות פוריות נמוכה: שינוי תלת דורי". קולמן הגדיר את המצב באירופה כשיעורי ילודה התאבדותיים בעוד שיעורי הילודה של המהגרים מכפילה את מספרם ומשנה את התרבות המערבית. הירידה בפוריות באירופה מלווה בהתמסדות האיסלאם וברה-איסלמיזציה של המוסלמים עצמם. לירידה בילודה יש גם השפעה כלכלית. מפעלים לייצור חיתולים ומוצרים נוספים מצמצמים את שיווקם באירופה. מסתבר שהמוסלמים משתמשים פחות במוצרים אלה.
הלורד זקס, הרב הראשי לשעבר של יהודי בריטניה, קבע שירידת שיעורי הילודה משמעותם "סופו של המערב". אירופה מזדקנת והמהגרים מהמזרח הקרוב, אפריקה ואסיה מחליפים אותם.
האירופים מתחילים להפנים שתוך דור אחד אירופה תשתנה לבלי הכר. הם חשים שהזהות של תרבותם בסכנה בשל האידיאולוגיה הליברלית שתחת מסווה של חרות שואפת לעצב מחדש את כל מערכות החיים. הם חשים שתרבותם תעלם ותוחלף בכאוס אתני ובהשתלטות דת חדשה מהמדבר.
הרבעון הוושינגטוני התייחס למפגש הגורלי בין ירידת שיעורי הלידה באירופה ועליית האיסלאם. אירופה הפכה לאינקובאטור לטרור, יצרה צורה מרעילה של אנטישמיות חדשה והביאה להתחזקות הימין הקיצוני. אירופה עוברת משבר חמור. ההתאבדות הדמוגרפית מצד אחד והשליטה הפוליטית של הבורגנות האירופית בפוליטיקה הולידו מדיניות הזונחת את הערכים היודו-נוצרים.
המצב הנוכחי שולל מאירופה את היכולת להילחם או להטמיע את המהגרים המוסלמים. חוסר היכולת להתמודד עם השינוי המתקרב יביא לניצחון האיסלאם.
לעומת המצב באירופה המערבית המצב באירופה המזרחית שונה.

תאריך:  01/09/2016   |   עודכן:  01/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוך דור תהפוך אוכלוסיית אירופה למוסלמית
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
האיסלאם מתון בהרבה מהנצרות,
נקווה, שאת צודקת.  |  1/09/16 11:35
 
- העניין הוא
באום  |  1/09/16 17:44
 
- שתרומתו לאנושות ולאמנות אפס,
שחקן עלוב ומוגבל,  |  1/09/16 21:53
 
- זה לא יקרה גברת שפק, לא יקרה !
רון ה.  |  3/09/16 10:30
 
- כן ולא.
בר ברע  |  3/09/16 21:53
 
- אתה מאתגר אותי אז קבל:
רון ה.  |  4/09/16 05:55
2
ביבי אשם ביבי אשם
שפיקי  |  1/09/16 12:05
 
- לא מניה ולא מקצתיה.
שאלתי  |  1/09/16 15:19
3
מדוע אנשים אינם מדייקים?
קורא  |  1/09/16 17:41
4
אירופה = אדמה חרוכה מגורענת
מהנדס היטק ישראלי  |  1/09/16 19:34
5
ביבי אחראי
איציק  |  19/04/24 12:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
היום נפתחת בתל אביב תערוכת הציורים "המון העם" של האמנית היהודית-משיחית מארה"ב, סטפי גייזר רובין
איציק וולף
עובדים בסניף רמי לוי בירושלים התכוונו להזמין משטרה כאשר לקוח צילם מוצרים מקולקלים    רק פנייה ישירה לבעלים מנעה את הצעד הקיצוני, שהתעלם מהזכות החוקית לצלם במקום ציבורי
הראלה ישי
ברית הנישואין יכולה להיות גם ברית גורל וגם ברית ייעוד. הכל תלוי בנו. ישנם לא מעט זוגות שבהתחלה אכן האמינו בייעוד המיוחד של ביתם, אך ככל שחלפו השנים הומרה האמונה ואת מקומה של הבערה הפנימית תפסה הציניות. אם נחשוב שהביאה בברית הנישואין היא אירוע חד-פעמי נמצא את עצמנו מהר מאוד הופכים לשותפי-גורל ותו לא, עלינו לבחור בזוגיות בכל יום מחדש
רבקה שפק ליסק
התהליך הדו-צדדי הזה הביא להתרוקנותה של איטליה מתושביה הלטינים והחלפתם בעבדים משוחררים וצאצאיהם שרובם הגיעו מהמזרח התיכון, בייחוד מהמושבה סוריה. ארץ ישראל הייתה חלק מהמושבה סוריה. הרומאים עסקו בהגלייה המונית
ראובן לייב
המלחין הישראלי צבי אבני כבש את ליבם של יהודי אמריקה בזכות עשרות שיריו מחממי הלב, שהפכו זה מכבר לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית. העיתונאי גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, מספר על מפגש עם חתן פרס ישראל למוזיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il