X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
שרה אהרונוביץ קרפנוס דוברת לשעבר אגודת הסופרים העברים
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
"זכרונה החל בטיסה במנהרת הזמן, זכרה שאותו פלוני שהכירה זה עשרות בשנים, הזכיר את שמו של הגבר לא פעם בהקשרים שונים, ידעה שפגשה בו בחתונת בתו של פלוני, ידעה שראה אותה בהלווית בעלה, הבינה שבעצם ליווה אותה לאורך רוב חייה, מבלי שידעו זה מזו ונזכרה במילים שאמר לה במסעדה שהותירו בה חותם בל ימחה"
▪  ▪  ▪
מכנים משותפים [צילום: פלאש 90]

הכירו באתר היכרויות. עבורה היה אחד מני רבים, עבורו, הראשונה שנתפסה בה עינו. כשהחלו להתכתב, ראתה את שמו הפרטי וליבה החסיר מספר פעימות. רצתה להניח לו ולא יכלה, הסקרנות הדריכה אותה. מילה נוספה לאחותה, משפט חבר לרעהו ופשטו כאש בשדה קוצים. והיא אהבה להביע במילים כתובות את מחשבותיה, רצונותיה, את עצמה. גם הוא. מאד. דייק בלשונו הרהוטה.
והחלו לשוחח, והשיחות נסבו על הא ועל דא ונמשכו אל תוך לילות גשומים ואפלים, חשפו את לבם זה בפני זו, מצאו נושאים רבים לשיחה, גילו מכנים משותפים כה רבים, עד כי חשבו שמישהו מעל מהתל בהם. אפילו ספרות תאריכי לידתם היו זהות!
אהבו אותם מאכלים, והגיעו למסקנה שהגיע הזמן להפגש. המועד הראשון לא יצא לפועל, השני, העביר אליה את הדגל לבחירת המקום. המפגש היה נינוח, השיחה קלחה, המאכלים שהזמינו היו ערבים לחיך והיין הוסיף טעם ואווירה ואף המלצרים שמו לב שקרובים המה והציעו להם שולחן פינתי על כורסאות נוחות ורכות. הזמן חלף ביעף ונדהמו לגלות ששלוש שעות נעלמו כלא היו.
ליד ביתה חובקה בפעם השנייה. חיבוק ארוך, מצמיד, חם ונפלא. לא ניסה לנשקה ולא הבינה מדוע. ידעה במחשכי בטנה, אך התעלמה ממה שידעה כבר.
אני מקשיבה
והמשיכו לשוחח ולהתכתב על הכיף שחוו יחדיו ותכננו את המפגש הבא שגם לא יצא אל הפועל ואז הגיעה השיחה הבלתי נמנעת. איני בטוח שמצאתי את שאני רוצה, אני עדיין במסע חיפוש עצמי, נימק בקול רך. ארצה שנשאר ידידים. החומה, הו החומה ידידתה באה לעזרתה והצביטה המוכרת הייתה מזערית. למחרת הוציאה אותו ממחשבותיה. הלאה, דרבנה את עצמה, לכי הלאה.
כשבוע לאחר אותה שיחה, התקשר. סיפר: הייתי אתמול במפגש חברים מבית הספר העממי, את יושבת? שאל. נו, חשבה לעצמה, מה כבר יוכל לספר לה שתזדקק לכסא. אני מקשיבה השיבה ודמיונה החל נוסק כהרגלו.
ישבתי ליד החבר הטוב ביותר שלי מילדות וסיפרתי לו שפגשתי מישהי - ציינתי את שמך - שהקשר אתה נפלא והוא על בסיס אינטלקטואלי, בדיוק כפי שאני מחפש כיום. יש לך מושג עם מי דיברתי? עצר דבריו כדי להגביר את המתח. מחשבותיה עשו מעגל והדבר הראשון שצץ בראשה היה, כנראה דיבר כעם מישהו שנפגשה אתו.
דיברתי עם פלוני, אמר וציין שם שכוח אל. עדיין לא צלצל אף פעמון אזעקה במוחה. ישבתי ליד פלוני בן אלמוני, חזר ואמר בנימה מנצחת והפעם, אכן, נאלצה להאחז בכסא הקרוב. לעולם לא הייתה מנחשת שדוקא האדם הזה הוא חברו הטוב. ואז הופל עליה מידע נוסף, אני גם ידידו הקרוב של אביו של פלוני, אני מכיר גם את אשתו של חברי מאז חתונתם והייתי בהלוויתו של בעלך המנוח.
לא, היא לא התעלפה, גם לא שמטה מידיה דבר, האזינה והדמעות החלו חונקות את גרונה. זכרונה החל בטיסה במנהרת הזמן, זכרה שאותו פלוני שהכירה זה עשרות בשנים, הזכיר את שמו של הגבר לא פעם בהקשרים שונים, ידעה שפגשה בו בחתונת בתו של פלוני, ידעה שראה אותה בהלווית בעלה, הבינה שבעצם ליווה אותה לאורך רוב חייה, מבלי שידעו זה מזו ונזכרה במילים שאמר לה במסעדה שהותירו בה חותם בל ימחה: בעלך המנוח שלח אותי להמשיך אותו, הקשר הזה בינינו מלא במיסטיקה, לא בכדי לשנינו שם זהה.

תאריך:  02/01/2017   |   עודכן:  02/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק ליסק
תחת השלטון הערבי והממלוכי נצרת הייתה כפר מוסלמי קטן. תחת השלטון הצלבני והעות'מאני היא הייתה עיר בעלת רוב נוצרי. ב-1978 חיו בנצרת 40,000 תושבים ו-52% מהם היו נוצרים. אבל, ב-1980 הפכו המוסלמים לרוב בעיר
יצחק מאיר
לזכרו של עילוי נאמן יצחק מאיר    כיבדתיו כבוד גדול אף על-פי שמשנתו הציונית הדתית הייתה שונה ממשנתי הציונית הדתית שלי
אורנה ליברמן
רבים משירי הקובץ "נצח יחסי" חוגגים את מחול הזוגיות המנצח שהפך את חיי המשוררת על פיהם והקנה להם "נצח יחסי"
אלון חן, שמעיה אליהו
אנו קוראים מכאן לכבוד הרבנים הראשיים לכנס את מועצת הרבנות הראשית, ואת בית הדין הגדול, על-מנת שיוציאו פסק ו/או יתקנו תקנה, ולו כהוראת שעה, שבמקרים קשים במיוחד של עיגון מצד הבעל, בית הדין ייתן את הגט מטעמו. מעבר לשחרור האישה מכבלי שביה, הדבר יגשים תכליות נוספות ומגוונות, לרבות: לאפרושי מאיסורא, הפחתת ממזרים, מניעת חילול השם והסרת הרתיעה מנישואין כדת משה וישראל
אלי אלון
לא רבים יודעים כי ראול ולנברג הדיפלומט השוודי הידוע שהציל רבבות יהודים התגורר בשנות ה-30 בחיפה ועבד ב"בנק הולנד" ששכן בעיר התחתית    ליד שני מקומות אלה, הוצבו שלטי הנצחה לזכרו של ולנברג ולציון פעלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il