X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: יוסי צבקר]
חמש שרות חוה
מופע מוזיקלי מענג משיריה של חוה אלברשטיין, שהפכו כבר מזמן לנכס צאן ברזל בהווי המוזיקלי שלנו - ת. הספרייה

"הלילה הוא שירים" הוא מופע מוזיקלי מענג, המתבסס על שיריה של חוה אלברשטיין והעולה בתיאטרון הספרייה (מיסודו של בית צבי) ברמת גן. חמש שחקניות-זמרות, מצליחות להפיח רוח מוזיקלית חדשה בשירים המוכרים והערב הופך קסום ומיוחד,חוויה מוזיקלית.
הבמאי שוקי וגנר ערך אשתקד מופע דומה בבית צבי והפעם המופע עולה עם שירים חדשים וזמרות בוגרות בית צבי, בתיאטרון הספרייה ברמת גן. וגנר הצליח לשזור בערב המוזיקלי מעין תמונות ומערכונים קטנים, כמבוא לכל שיר והתוצאה היא מרנינה והצופים חווים מופע מרגש ומוצלח.
הערב המוזיקלי שזור בעשרים שירים, מוכרים וידועים, שהפכו כבר מזמן לנכס צאן ברזל בהווי המוזיקלי שלנו. אין זו בבואה של חוה אלברשטיין, העומדת בפרוס חגיגות יום הולדתה השבעים, והשירים קולחים בעיבודים מיוחדים, חלקם קצביים יותר וחלקם רועמים יותר וצלולים. העמדת השירים היא שירה בפני עצמה. שוקי וגנר הצליח להפיח רוח רעננה בשירים. הוא לא פגע ברוח שלהם ובמסר. להפך, הוא השקיע בהגשה ובתצורה החיצונית ואפה לצופים טורט קצפת עם מופע תיאטרלי בכל שיר ושיר.
כל המשתתפות הן בוגרות בית צבי, כישרוניות ויודעות להגיש שירים. בתוכנית מבוצעים שירים קסומים כמו את תלכי בשדה, כל יום אני מאבדת בחור יפה ברחוב, אהבה בת עשרים, מכתב מאימא, מקהלה עליזה, כמו צמח בר, לונדון ועוד.
טירל יגוני היא זמרת מעולה ופרפורמרית, היודעת להגיש סיפור ושיר, בחן ובמקצועיות. הביצוע שלה לשיר ארץ של נתן יונתן וסשה ארגוב, הוא מוקפד ומענג.
שירה גבעון בעלת קול צלול ונעים ומגישה שירים בנועם. הביצוע שלה לתפילת יום הולדת הוא מוצלח ומרגש.
נעמה פרידמן נחנה בקול אופראי ומוצלח והשירים בביצועה נוטפים ערך מוסף של חוויה מוזיקלית.
גל שדה היא מוצלחת, נעימה ומוכשרת מאוד. החיוך לא סר מעל פניה והביצועים שלה יפים ונהדרים.
הילה זיתון, כוכבת מחזות זמר וזמרת מקצועית, מפגינה יכולת משובחת ומרטיטה לבבות בביצוע שלה לפרח הלילך ואהבה בת עשרים.
סלבה מלצב עיצב את התפאורה המינימאלית מההפקה הקודמת של תמונת ענק ובה צעירה אוחזת מזוודה ולמרגלותיה נפרש מעין בד צבעוני עטור פרחים. אורי מורג עיצב תאורה נאותה . דוקי עצמון אחראית להדרכה הקולית המוצלחת.
מיכל סולומון אחראית לניהול המוזיקלי, לעיבודים ולנגינה בפסנתר, היפים והמשובחים. דפנה פרץ עיצבה את התלבושות היפות והססגוניות. אלעד דדון עיצב את הסאונד המעולה והמקצועי.
אין ספק שמדובר בערב מוזיקלי, מרגש, מעניין, שילווה את הצופים גם זמן רב לאחר המופע.

[צילום: יוסי צבקר]
[צילום: יוסי צבקר]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  15/01/2017   |   עודכן:  15/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
תלמידי ישיבה-תיכונית עבדו חודשים על סרטוני פרסומת לסינון תכנים באינטרנט ששולבו גם במסר חינוכי    בתפקיד השופט הקשוח: מתן צור מאנדרדוס
יואב יצחק
הרב יאשיהו פינטו עומד להשתחרר ממאסרו כשהוא מפויס    פניו קדימה - לשנים טובות של עשייה    הרב ניצל את שנת המאסר להתחזקות, לימוד וכתיבת ספרים וגם לחשבון-נפש אמיתי    הקהילה התעצמה כלכלית ורוחנית והגבירה את הסיוע לנזקקים    במקביל הורחקו מחצרו של הרב עסקנים וספסרי מידע
רבקה שפק ליסק
עכו כיום היא עיר מעורבת. כ-25% מתוך 46,000 תושביה הם ערבים, רובם מוסלמים ומיעוטם נוצרים. עכו היא אחת הערים העתיקות, ובה אחד הנמלים העתיקים בעולם
יואב יצחק
נתניהו ומוזס יוכלו להיחלץ מכתב אישום אם יוכיחו כי לא הייתה להם כוונה פלילית    נתניהו טען בחקירתו כי פעל באופן לגיטימי כדי להגן על עצמו מפרסומים כוזבים ומגמתיים    מוזס טען כי פעל באופן לגיטימי כדי לגונן על קבוצת ידיעות אחרונות מפני מתחרה המחלק עיתונים בתנאי "היצף"    עמוס שוקן מתנהל בצביעות ובהתחסדות. כרגיל. דרושה חקירה גם נגדו בחשד להפעלת אמצעי סחיטה ואיומים
ארי בוסל
לעומת הפיהררמוזאון, מוזאון פלשתין ריק מתוכן. במה ימלאו אותו? בסרטים ובמוזיקה בעזרתם שטפו מוחות דור שלם? בספרי הלימוד? בכרזות של השהידים? בחגורות נפץ עם ברגים ושאר חלקי מתכת או דם-נגוע-איידס?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il