X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
גם חילופי הבעלים במסעדת "דרבי בר" הוותיקה של הרצליה, לא פגמו במאום ביד הנדיבה שממשיכים לתת בה לאורחיהם הסועדים, הנהנים משלל של סלטים טריים, ללא הזמנה וללא הגבלה, לצידה של הארוחה המוזמנת
▪  ▪  ▪

עוולות-צרכנות הפכו זה מכבר למכת-מדינה מבישה וכואבת. אזרחים נדפקים על ימין ועל שמאל, ונופלים מדי יום כקורבן למירמה. דווקא בשל כך יש לנו הפעם עניין לספר על מי שבכל זאת עדיין שומר על כללי השרות הנאות, ואפילו הרבה עוד מעבר לכך.
הדברים אמורים באחד ששמו רמי וב-12 מבני-משפחתו, שהזמינו יום אחד מקום במסעדת "דרבי בר", הממוקמת בטיילת שבמרינה של הרצליה. כשהגיעו בני המשפחה למסעדה, הם הופתעו לגלות שהשולחן הספציפי, שהזמינו בתוך המסעדה, עדיין תפוס.
בעל המסעדה נקלע בשל כך לדילמה קשה, כיצד יש לנהוג במקרה שכזה, ובסופו של דבר התקשה להחליט. בני המשפחה, שתפסו עצבים, גמרו אומר לנטוש למסעדה שממול, בה הם השיגו מקום ללא מאמץ.
לקראת סיום ארוחתם, בעוד בני המשפחה הגדולה מתלבטים אם להזמין מנות אחרונות - הם הופתעו לקבלן על חשבון הבית. "חשבתי שצ'יפרו אותנו בגלל שעשינו הזמנה גדולה, ועדיין לא ידענו איזו הפתעה נוספת מצפה לנו" - התוודה רמי.
בסופו של דבר, כאשר בני המשפחה הזמינו את החשבון, הם הופתעו לגלות מפי המלצרית התורנית שהחשבון כבר שולם במלואו. מהר מאוד הסתבר להם שהבעלים של "דרבי בר" הסמוכה הוא זה שדאג לפרוע את החשבון, ללא שום אומר ודברים..
ריצוי סועדים
האמת ניתנת להיאמר שלסיפור הזה יש כבר בעצם זקן די ארוך, אבל הוא עדיין נותר אקטואלי. בעל "דרבי בר" ומייסדה, חזי מגן, ששילם את החשבון, כבר איננו בין החיים, אלא שגם הבעלים החדשים, שאין להם כל קשר אליו, משתדלים גם כיום לרצות סועדים בצ'ופר שניתן "על חשבון הברון".
נוכחנו בכך לעת צהריים, בארוחה מפתה שהוצעה בתפריט. על השולחן הועמסו כפתיח, בלא שביקשנו, 30(!) צלוחיות של סלטים טריים עם פוקצ'ת הבית וסודה צוננת. "אם תרצו עוד, אנא אל תתביישו, כי תוכלו לקבל ללא שום הגבלה" - מיהרה להכריז מלצרית אדיבה.
לזכות הסלטים ייאמר בהחלט שהכילו את כל ירקות העונה, ואלה השביעו אותנו ממש, עוד בטרם הזמנו את מה שרצינו. על בטן שהייתה כבר כמעט מלאה, הזמנו מרק-בויאבז מהביל ושיפודי-פרגית עם תפוחי-אדמה. המרק, על מצע של חיטה, היה עשיר בתוכנו, והכיל שרימפס, קלמרי ומולים, כמיטב מרקי הדגים במרסיי. גם השיפודים, י/ש לומר, לא הכזיבו.
קינחנו בעוגת-תפוחים פריכה, עשויה כראוי, עם קפה מהביל. החשבון הסתכם ב-229 שקל והוספנו עליו תשר של 15% לשרות שהיה יוצא מן הכלל. את דרבי בר" זיכנו ב-+8 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו.

תאריך:  31/01/2017   |   עודכן:  31/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דקל
בטקס, התותחים ירו, הקהל הגיב. שמעתי את היריות של ה-155 מ"מ וזכרתי שהם נכנסו לצה"ל באמצע השירות שלי. היריות לא הרשימו אותי. הטקס - דווקא כן
אלי אלון
סיפורה ומכתבה המרגש של תרצה זרחי בת עתלית שנהרגה בהתקפת הפדאיון על אוטובוס אגד באזור באר מנוחה בשנת 1956 בדרך לאילת וסיפורו של פיגוע אוטובוס זה שנשכח עם השנים ולא ידוע לרבים
רבקה שפק ליסק
בתקופה הנוצרית-ביזאנטית עולה חשיבותו של הגליל בשל הפיכת הנצרות לדת המדינה. המקומות הקדושים לנצרות מושכים לא רק עולי רגל אלא גם מתיישבים נוצרים מאירופה וביצנץ
עליס בליטנטל
תיאטרון "נוצר" בבת ים המתאפיין בהעלאת מחזות קלאסיים-יווניים, בצד מחזות ישראלים חדשים, מעלה לעוד 4 הופעות את מחזהו של אייסכלוס "האורסטיאה". הצגה המורכבת משני חלקים: אגממנון ו-נושאות הנסכים (אלקטרה)
ראובן לייב
סניף הרשת הקולינרית שבהרצליה פיתוח רחוק מן הסתם מלהצדיק את שמו הכל-כך יומרני, וחשנו את זאת ממש על בשרנו במנות השונות שבאו אל פינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il