X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
כבת מזל שור הינה יצירתית מאוד ויש לה נשמה של אומן היא פגיעה ורגישה, אך לא חושפת ומראה את רגשותיה בפומבי כתוצאה מהחינוך בבית
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Patrick Semansky]

מלניה טראמפ - תאריך לידה - 26.4.1970.
בימים אלה נכנס לבית הלבן הנשיא החדש דונלד טראמפ ומסקרן וחשוב מאוד להכיר גם את אישיותה של אשתו, מלניה טראמפ, שהרי מוכר לנו המשפט "מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה.
מספר הגורל שלה: 2
מספר השנה שלה: 3
מלניה טראמפ הינה בת מזל שור והאופק שלה הינו אריה על גבול הבתולה.
משמעות עובדות אלה הן כי היא מאוד יציבה, יודעת מה היא רוצה ומחושבת בדעותיה. האופק שלה מלמד כי באופן טבעי היא מקרינה מלכותיות וכשאינה לצד בעלה היא מאוד כריזמטית בעיני החברים הקרובים שלה.
ליד דונלד טראמפ היא אומנם חיוורת ונראית כהולכת לאיבוד אך בואו לא נטעה. מלניה כשלעצמה יודעת יפה מאוד מה היא רוצה. יש לה חשיבה פרקטית ומעמיקה והיא יודעת להפעיל את קסמיה כאשר היא רוצה להגיע להישגים.
הייתה לה מערכת יחסים לא קלה בבית ובגללה נדחפה לברוח מסביבת המגורים הטבעית שלה ולהגיע לארה"ב. בתוך תוכה תמיד הרגישה שנועדה לגדולות ולשם כיוונה מהלכיה ודרכיה.
יש לה יכולת להבין דברים לעומק והינה מאוד נאמנה לערכים של עצמה. למעשה עם כל הרעש שעושה הנשיא הנבחר, נראה שאשתו מלניה טראמפ היא זו אשר מהווה את הבסיס ליציבות בבית ומאפשרת לו לנוע באופן חופשי ובחירות מוחלטת, כאשר היא זו אשר דואגת ליצור את הסביבה הבטוחה לו ולמשפחה.
מבחינה רגשית היא זקוקה לריגושים אך יש לה יכולת טבעית להפריד בין עיקר לטפל ולא תבזבז אנרגיה על מה שלא ייראה לה כנכון.
כבת מזל שור הינה יצירתית מאוד ויש לה נשמה של אומן. היא פגיעה ורגישה, אך לא חושפת ומראה את רגשותיה בפומבי כתוצאה מהחינוך בבית. יהיו כאלה שיטעו ויחשבו שהיא קרה, אך הדבר לא כך בכלל. למעשה יש בה הרבה סערות פנימיות אך כלפי חוץ היא מראה פני פוקר ולא תחשוף את עצמה. כך למדה לשמור על נפשה מילדותה וגם בגלל יופייה למדה שהיא חייבת לשמור ולהגן על עצמה כפליים.
גם מספר הגורל שלה 2 מעיד על כך שנושא מערכות היחסים הינו ממש דומיננטי בחייה וייתכן שהיא נתונה למצבי רוח שונים ומשתנים.
יש לה יכולת וצורך להיות בתנועה וישיבה במקום אחד תהייה קשה לה ולכן עבודת הדוגמנות התאימה לה מאוד ולעתיד תעסוק בשיווק שיצריך ממנה ניידות מרובה.
מאחר שאינה אוהבת שינויים ויציבות מאוד חשובה לה, העדיפה בשלב הזה לא לעבור עם בעלה לבית הלבן. רק שתחוש שהקרקע בטוחה שם עבורה עובדה שתתרחש בתוך שנתיים, רק אז תסכים לעשות מהלך משמעותי מבחינתה ולעבור מקום.
דונלד טראמפ נבחר כנשיא בשנת המזל 3 של מלניה טראמפ, עובדה שמלמדת על כך שזו הולכת להיות שנה של פריצת דרך ומזל עבורה. הדלתות הפעם ייפתחו לה גם בזכות כישרונותיה האישיים ולנו נותר לחכות ולראות כיצד תמלא את תפקידה כשאשת נשיא. בהצלחה!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת עובר לבית תת המודע שלכם ולכן במהלך השבוע הקרוב מומלץ לכם לבדוק את כל ההתנהלות הרגשית שלכם על מנת שתהיו בטוחים שאתם פועלים נכון
▪  ▪  ▪

טלה – מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה שבה אתם יכולים לשדרג את מערכות היחסים שלכם. בזמן האחרון יש לכם רצון לפתוח את עצמכם למקומות שבהם יש מקום לאנשים חדשים שיעזרו לכם להתפתח ולמצוא את עצמכם במקום המתאים לכם מבחינה אישית. יש בכם צורך פנימי לכבוש עולמות חדשים ואתם נמצאים בתקופה טובה של חייכם.
שור - בית הקריירה שלכם מתעורר לחיים בשבוע הקרוב ולמעשה כך יהיה גם במשך כל החודש בגלל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת במקום שמעורר אצלכם את הצורך להתחדש מקצועית ולהוכיח את היכולות שלכם. האנשים בסביבה בה אתם חיים יהיו מוכנים לבוא לעזרתכם בכל מה שתבקשו מהם לעשות ולכן זה הזמן לעבוד עבור הכרה מקצועית טובה יותר.
תאומים - הכוכב המזוהה עם המזל שלכם מרקורי נמצא במקום שבו קשה לכם יותר לבטא את עצמכם ולכן במהלך כל החודש הקרוב אתם עשויים לחוש מתח פנימי, אם כי לא תמיד תדעו לאן לשייך מתיחות זו. מאחר שהכוכב מארס נמצא בבית החברה והחברים שלכם, עובדות אלה סותרות זו את זו. ולכן חשוב מאוד עבורכם לבדוק מהו הדבר הנכון עבורכם לעשות בפרק זמן זה.
סרטן - החודש הקרוב יהיה מאוד אינטנסיבי עבורכם ולו רק בגלל העובדה שכוכבים רבים מפעילים את בית הקריירה שלכם. נראה שתצטרכו להגיע להחלטות בנושאים מאוד חשובים ודומיננטיים בחייכם. יש לכם שאיפות כיצד להתקדם ואתם אף מתכננים ביניכם לבין עצמכם כיצד לעשות זאת והנה החיים עצמם מזמנים לכם אפשרויות חדשות.
אריה - אתם מתקרבים לתקופה שהיא בדיוק מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן אלה הם ימים של חשבונות נפש מאוד משמעותיים. אתם רוצים להרגיש שהגעתם להישגים בחיים ולכן עליכם להבין שכל יום שעדיין לא מימשתם בו את תוכניותיכם עובר ולא חוזר.. תיתכן אפשרות של נסיעה לחו"ל על-מנת להתאוורר.
בתולה - הכוכב מרקורי יימצא בבית היצירה והילדים שלכם במשך השבועיים הקרובים ולכן חשוב מאוד כי תגייסו את כל כוחות הנפש שלכם על-מנת שתוכלו להעביר זמן איכות עם הקרובים לכם ובעיקר עם צעירים מכם שמאוד זקוקים לכם. הקשרים האישיים ובעיקר הרגשיים שלכם עומדים להיות במהלך כל החודש הקרוב נעימים ופוריים.
מאזניים - כוכב העשייה המוכר גם בשמו מארס נמצא בבית השותפויות שלכם ועל כן אתם בודקים עכשיו נושא זה ומנסים להבין מיהם האנשים שאתם יכולים לעבוד איתם עם כימיה טובה ושיתוף פעולה, ומיהם האנשים שאתם יכולים לתקשר איתם, אך לפני כן עליכם לעשות שיחה של תאום ציפיות. היעזרו בחברים וקבלו עצה מהם.
עקרב - אתם רגישים ומודאגים יותר מתמיד וזאת בגלל שעכשיו הכוכב סטורן שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים. מאחר שאתם מאוד פגיעים ורגישים ממילא הרי שלא תוכלו להחזיק דברים בבטן וחשוב מאוד שתבקשו עזרה וגם שתוציאו החוצה את כל רגשותיכם ובמידת הצורך אם אתם זקוקים לשיחות מחזקות זה גם הזמן ליצור אותן.
קשת - כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם בבית הכספים ואתם דואגים מאוד שמא לא תוכלו להתמודד עם הקשיים שעכשיו נכנסים לחייכם בגלל נסיבות חייכם החדשות. ולכן נראה שבמהלך כל התקופה הקרובה אתם צפויים לעימותים על-רקע תפיסת עולם שונה משלכם של אנשים קרובים אליכם במעגל הראשון של חייכם.
גדי - בשבוע הקרוב עדיין ימשיך להיות הכוכב מרקורי שאחראי לתקשורת טובה במזל שלכם ולכם מומלץ לנצל כל חלקה טובה ממנו כדי לנסות ולקדם מערכות יחסים שלעיתים חשבתם שגוועו להם, אך אתם מוצאים עצמכם מתגעגעים לקשרים שהיו ואף מוכנים להתפשר עבורם. שינויים מאוד משמעותיים עוד מצפים לכם במידה ואתם רוצים לחדש קשרים.
דלי - אתם ילידי המזל עלולים למצוא את עצמכם במרכז העניינים ולעיתים אף מבלי שהתכוונתם לכך. ראשית, תקופת יום הולדת היא כל כך משמעותית עד אשר מומלץ לכם בשלב הזה לדחוק נושאים שאינם רלוונטיים ואינם עומדים ראשונים על הפרק. ייתכן שתאלצו להראות שאתם מתכוונים בכל מאודכם לשנות ולהשתנות וזאת על-מנת לגרום לאחרים לתת בכם יותר אמון.
דגים - כוכב התקשורת נמצא כיום בבית המוכר עם כל נושאי הקשרים החברתיים שלכם ולכן זה הזמן שלכם לבדוק מהם הגבולות שלכם כאשר אתם מספרים מעצמכם לאנשים קרובים ולעיתים אף רחוקים. ייתכן שבפרק הזמן של החודש הקרוב יעלו אצלכם תחומים רבים מנבכי תת-ההכרה ואתם תאלצו להתמודד עם מה שאתם חווים מבלי ליפות את הדברים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  31/01/2017   |   עודכן:  31/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלניה טראמפ – אשת נשיא ארצות הברית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יפה, הדורה, סופר-מודל - בהחלט
שינוי חיובי  |  1/02/17 08:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חניאל פרבר
בדורות האחרונים הפך היום לחגיגי - נטיעות, עריכת סדר ט"ו בשבט בשלל פירות הארץ ופעילויות נוספות    מסתבר שלצביון זה תרמה השיבה לארץ ישראל והתכנים הציוניים - חינוכיים של חיבור והשתרשות בקרקע באמצעות עולם הצומח והחקלאות
יהודה קונפורטס
הצעות חוק ודיבורים על המצב הלוקה בחסר של השמירה על הפרטיות הם דבר טוב, אבל הם לא שווים הרבה בלי אכיפה אגרסיבית על חברות, כמו גם על גורמים לא חוקיים, שאוספים עלינו מידע רב
אלי אלון
איש הרדיו והטלוויזיה אלימלך רם, נפטר לפני כשנתיים . מה הביא את עיריית תל אביב לפרסם אתמול(30.1.17) בעיתונות שנתיים לאחר מותו מודעת אבל חתומה על-ידי ראש העיר בזו הלשון "העיר תל אביב אבלה על מותו של אלימלך רם יקיר"
ד"ר אורי מילשטיין
ממצאי מבקר המדינה בעניין התפקוד הלקוי של קבינט הביטחון במבצע צוק איתן לא היו צריכים להפליא איש, שכן מדובר בתרבות שאותה עיצב האב המייסד של מדינת ישראל, דוד בן-גוריון, שהיו לה תוצאות חמורות יותר במלחמת העצמאות
יואל גוז'נסקי
היחסים בין ערב הסעודית וסין מתנהלים תוך תמרון מרשים בין נושאי מחלוקת ומציאת נקודות איזון עדינות ליישוב המתחים האפשריים ביניהן    במידה רבה מוכתר תמרון זה בהצלחה על-ידי הימנעות סינית עקבית מהצהרה על מדיניות אזורית מפורשת ומנקיטת עמדות ברורות בסוגיות מחלוקת, מצידוד מפורש בצדדים לסכסוכים, ומהתנצחויות פומביות, המתקיימים בעמימות ובערפול זה לצד זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il