X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
משחק זיכרון דיגיטלי לילדים המתואם להמציאות העכשווית בית הקפה "הדרתא" שבשכונת נחלאות - אוכל ביתי וטרי והמלצה על הספר "תפילה" של אברהם יהושע השל -
▪  ▪  ▪

הפעם מדובר בסקירה שהיא לא רק על מוצרים חדשים אלא אף יחודיים ומעניינים.
"זיכרון דיגיטלי": משחק קופסא גרסת 2017
הראשון, משחק זיכרון דיגיטלי לילדים. מדובר מצד אחד בהתאמה של משחק הקופסא המוכר אל המציאות העכשווית ומצד שני, ישנם גם חידושים והוספות מעניינות. כמו אפליקציה מיוחדת אשר משלבת ידע ולמידה חווייתית באמצעים שונים.
על המוצר: כולנו מכירים את משחק הזיכרון הקלאסי עליו גדלנו ועליו גדלים ילדינו, משחק קלפים, משחק קופסה ועוד גרסאות שפותחו עם השנים, עכשיו מצטרפת הגרסה החדשה, פיתוח ישראלי, שמשלב מציאות מדומה, רבודה, כרטיסי משחק יחד עם אפליקציה מיוחדת שמשלבת שאלות טריוויה והיכרות עם החיות השונות.
מדובר בפיתוח של חברת BIM אשר פועלת מתוך מטרה לשנות את הראיה הסביבתית באמצעות שימוש בטכנולוגיה חכמה ולהביא את הציבור לכדי שימוש מושכל באפליקציות מדיה ייחודיות המסייעות בתחומי החיים השונים למוצר.
מומלץ בעיקר למי שכבר בגיל מוקדם מוכן לחשוף טכנולוגית ולא לשחק במשחקי הקופסא הרגילים.
קפה וקהילה: בית קפה קהילתי מעניין וייחודי
כתבתי כאן על מספר מסעדות בעבר והפעם הלכתי לבית קפה מעניין מבחינת האופי שלו: מצד אחד מדובר בבית קפה עם תפריט מגוון ומצד שני, כזה שהוא מרכז קהילתי ומעוצב בצורת מועדון שבו ישנם אירועים מגוונים, של תרבות, שירה וספרות ומפגשים שונים.
רקע על המקום: בית הקפה "הדרתא" נמצא בשכונת נחלאות ברחוב אוהל משה. מי שמכינה את האוכל היא חרדית תושבת המקום כך שמדובר באוכל ביתי וטרי. הדבר הזה נעשה מתוך רצון לשתף את תושבי השכונה בבית הקפה וליצור מקום מיוחד. לכן ישנם גם שעות פתיחה מסוימות כדי להתחשב. וכך, מדובר במקום שהוא ייחודי כי הוא מצד אחד עסק לכל דבר אך כזה שהוא גם תורם לקהילה.
התפריט חלבי וישנה גם אפשרות לקייטרינג לאירועים קטנים במקום. אני טעמתי מהמיצים הטבעיים ומהמנות השונות - פתיחה, עיקרית וקינוח ואהבתי את הסגנון המיוחד והביתי שהוא טרי וטעים. אני ממליץ על המקום גם מבחינת האוכל וישנו גם את הפן הקהילתי אשר תורם ומגבש את הקהילה ואת האנשים. כשר למהדרין.
"ויטע אברהם השל": על התפילה
לאחרונה יצא ספר חדש של הרב אברהם יהושע השל על התפילה. מדובר בהוגה דעות ייחודי בנוף היהדות מבחינות שונות.
בעבר כתבתי כאן על ספרו של אברהם יהושע השל, רב אמריקני, "א-לוהים מאמין באדם". הספר מציג את משנתו הדתית- חברתית לאור מקורות חז"ל והעולם החסידי שהתפתח במאות השנים האחרונות. השל, ראה במאבקים החברתיים ביטוי לאמונה היהודית ובספרו הוא מאיר בזוויות שונות סוגיות בעולם המחשבה היהודי.
על הספר: במשנתו של השל הוא בוחן דרכים שבהן יכול האדם למצוא את נוכחותו של אלוהים בעולם, ואת הפליאה העזה שהוא חש כשהוא פוגש אותו. השל מדגיש שגם האלוהים מבקש וצריך את האדם, שמצידו צריך רק לפתוח את הלב כדי לפגוש בו. בספר ואף במשנתו משולבים נושאים שונים כגון ציונות, אגדה והלכה שמעל הכל מרחף הצדק החברתי כפי שהשל רואה אותו.
כך למשל, הוא כותב את תפישתו על התפלה": לחיות ללא תפילה משמע לחיות ללא אלוהים ולחיות ללא נשמה. אף אדם אינו מסוגל לחשוב על אלוהים לולא למד לפני כן כיצד להתפלל אל אלוהים. זוהי הדרך שבה אדם לומד לחשוב על אלוהי אמת, על אלוהי ישראל: בתחילה הוא ער אל נוכחותו, בחלוף הזמן הוא מהרהר על מהותו. ולהתפלל משמע לחוש בנוכחותו של אלוהים". מומלץ.

[צילום: משה ניסנבוים]
סלט בבית הקפה הדרתא [צילום: משה ניסנבוים]
תאריך:  05/02/2017   |   עודכן:  05/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביקורת צרכנות: משחק דיגיטלי, מסעדה וספר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
הניסוי של "חוראמשר" מכוון לשימוש במועד שבו תחליט אירן לתקוף את ישראל בנשק גרעיני המשוגר באמצעות טילים. האם הטיל "יריחו" יכריע את האיום?
אלעזר לוין
עו"ד יגאל צמח איננו קבלן, יזם או אדריכל אך בעקבות ביקור בישראל של היזם ניקולאס ברגרואין נשאב לעולם הנדל"ן    היום הוא מדווח על מכירה של 148 דירות מתוך 151 במגדל מאייר בתל אביב
טובה ספרא
טראמפ אינו מתאים ל"קופסאות" החשיבה המקובלות. הוא מאלה שאומרים ועושים, בלי תיאוריות וציפיות אידיאולוגיות ערטילאיות כמו קודמו. השנתיים הקרובות אצלו יהיו שנים של עבודה וביצוע. שימו לב, הנטייה לגסות רוח מתחזקת בשבועיים הקרובים, נסו להיות מאופקים כדי לא להצטער אחר כך
אודי דקל, עומר עינב
ישראל ניצבת בפני סימני שאלה יותר מאשר סימני קריאה בפתחה של שנת 2017    חלקם נעוצים באי הוודאויות הקשורות בממשל החדש בוושינגטון ובהשלכות השינוי על הסביבה האסטרטגית של ישראל, אבל רבים מהם קשורים לנטייה לברוח מהחלטות ומהכרעות שעליה לקבל עבור עצמה
אלי אלון
ב-12 בספטמבר 1949, במהלך דיון באולם הכנסת הראשונה ששכנה בקולנוע "קסם" בתל אביב, שלף צעיר שישב ביציע הקהל, בשם אברהם צפתי מקלע "סטן" וכיוונו לעבר היושבים במליאת הכנסת ובהם, דוד בן-גוריון. סיפורה של הפרשה וסיפור חייו של אברהם צפתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il