X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כסטודנט עני שגר בדירת שותפים ואזרח בישראל שסובל מיוקר המחיה כאן, קיימת נקודת אור אחת - השמיים הפתוחים. או בקיצור: הרבה טיסות זולות. טיפים להזמנת טיסות במחיר הכי טוב שיש
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
סקיי סקנר - התחלה טובה [צילום: צילום מסך]

אם בעבר היינו צריכים לפרוס לתשלומים רבים או לחסוך במשך זמן רב כדי לצאת לחופשה בחו"ל, היום זה הפך להיות זול, קל ונגיש באמצעות טיסות החסך שמציעות חברות בינלאומיות רבות שפועלות מנתב"ג, עובדה וחיפה. קבלו את המדריך המלא - כך תארגנו חופשה מבלי להיכנס למינוס.
כסטודנט עני שגר בדירת שותפים ואזרח בישראל שסובל מיוקר המחיה כאן, קיימת נקודת אור אחת - השמיים הפתוחים. או בקיצור: הרבה טיסות זולות!
ולכן החלטתי להכין רשימת טיפים למי שרוצה לדעת איך להזמין טיסה במחיר הכי טוב שיש.
  • להתחיל ב-sky scanner - האתר המדהים הזה מציע חיפוש כללי לכל העולם ואפילו מציע לך איפה החודש והיום הכי זולים להזמנת הטיסה. פה אוסיף עוד טיפ קטן: אל תזמינו ישירות מהאתר אלא נסו קודם להיכנס לאתר של חברת התעופה שם תגלו שהמחיר זול בהרבה.
  • עקבו אחרי פרסומים באתרים - בכל יום מתפרסמות להן כתבות על האתרים הגדולים, יעדי נופש וחברות תעופה חדשות שנכנסות. במקרה כזה, לא לחכות אפילו עשר דקות אלא ישר להיכנס לאתר של חברת התעופה כי בדרך כלל יש מבצעים שמסתיימים מהר מאוד! לדוגמה השבוע הזמנתי טיסה לפאפוס שבקפריסין בסוף אפריל רק ב-180 שקלים לשני הכיוונים.
  • לא להתקבע על יעד - אם הייתם שואלים אותי לפני חצי שנה אם אטוס ללטביה הייתי צוחק לכם בפנים אבל כאשר מוצעים כרטיסי טיסה ב400 שקלים (אחר כך ירד ל250) באמת שאין סיבה שלא לסגור .
  • תאריכים גמישים - ככל האפשר, תנו לחברת התעופה להחליט עבורכם. באוקטובר האחרון את ראש השנה חגגתי בברלין עם כרטיס הטיסה היקר ביותר שרכשתי בעלות של 650 שקלים.
  • הדבר האחרון שצריך להדאיג אתכם: שירות לקוחות של חברות התעופה הזרות - בקיץ האחרון הייתי עם משפחתי באילת והגענו שלושה אנשים במטוס ושלושה אנשים ברכב וכאשר רצינו לשנות את אחד השמות בכרטיסי טיסה בחזור נתקלנו בשירות לקוחות של חברה ישראלית שהיה אטום ודרש מאתנו לבטל את הכרטיס בעלות מלאה ולקנות חדש. לעומת זאת חברות התעופה הזרות מציעות החלפת שמות במחירים סבירים, שירות נהדר ומענה טלפוני במספר ישראלי שעובר למוקד שלהם בחו"ל.
  • להסתפק במזוודה אחת (אם בכלל) - אגלה לכם סוד, אפשר ללבוש את אותו מכנס יום אחרי יום. בדרך כלל טיסות הלואו קוסט מאפשרות לקחת רק מזוודת טרולי ותיק יד למטוס, לכן במקרה ויש לכם כסף מיותר לשופינג, אני ממליץ להוסיף מזוודה אחת גדולה לכל זוג.
  • Airbnb אאוט - טריואגו אין - כל עניין השכרת דירה זה עסק מאוד מסורבל ועלול אפילו לעלות כבר כמו מלון, אולי למשפחות זה עדיין כדאי אבל אני ממליץ בחום על חיפוש בטריוואגו, גם בארץ וגם בחו"ל הוא מעולם לא אכזב אותי ומציע מלונות למגוון צרכים.
לסיכום, כיום כולנו יכולים ליהנות מטיסות להמון יעדים מגניבים ומפתיעים, רק צריך לחשוב מחוץ לקופסא ולהבין שנגמרה התקופה שבה החברות הישראליות עשו בנו מה שבא להן עם מחירים מוגזמים ושירות גרוע והגיע הזמן שיישרו קו עם העולם. ובמידה ולא - תמיד תוכלו לאחר האתרים של טיסות החסך ולהזמין את החופשה הבאה שלכם.
טיסה נעימה, ותביאו סנדוויצ'ים מהבית

מעקב אחר יעדים חדשים [צילום: צילום מסך]
תאריך:  05/02/2017   |   עודכן:  06/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדריך המלא לחופשה הזולה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אתה עני ? רעב?...נוסע לחו"ל ?
אזרח קטן  |  5/02/17 11:45
2
המון זמן לבדיקות,הפסד לדיוטי פ
רמ46 מולדובה  |  8/02/17 19:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
מעבר להיות המחזה "אבודים ביונקרס" האהוב ביותר על מחברו, ניל סיימון, הרי בחירת תיאטרון באר שבע בקאסט הכה מתאים ומוצלח היא הסיבה העיקרית להעלאתו
רבקה שפק ליסק
הגליל המזרחי, מרכז היישוב היהודי מאז חורבן בית שני עדיין היה מרכז החיים היהודיים בתקופה הצלבנית. הצלבנים טבחו ביהודים בערים, בעת הכיבוש. היהודים בכפרי הגליל לא נפגעו במיוחד
משה ניסנבוים
משחק זיכרון דיגיטלי לילדים המתואם להמציאות העכשווית    בית הקפה "הדרתא" שבשכונת נחלאות - אוכל ביתי וטרי    והמלצה על הספר "תפילה" של אברהם יהושע השל -
עמי דור-און
הניסוי של "חוראמשר" מכוון לשימוש במועד שבו תחליט אירן לתקוף את ישראל בנשק גרעיני המשוגר באמצעות טילים. האם הטיל "יריחו" יכריע את האיום?
אלעזר לוין
עו"ד יגאל צמח איננו קבלן, יזם או אדריכל אך בעקבות ביקור בישראל של היזם ניקולאס ברגרואין נשאב לעולם הנדל"ן    היום הוא מדווח על מכירה של 148 דירות מתוך 151 במגדל מאייר בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il