X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
רכישה באינטרנט - הפעם של מוצרי ילדים ותיקים לביה"ס - מהווה צרכנות נבונה ואלטרנטיבה שפויה למחירים בישראל
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Richard Vogel]

לאחרונה נתקלתי במספר מוצרים מעניינים ועם מחירים נחמדים שכולם הם מתחום עולם הילדים והקנייה מבוצעת באמצעות האינטרנט באתרים חדשניים ונוחים בעלי ממשק ידידותי:
הראשון הוא אתר בשם טויז שיש בו מוצרים מתחומים שונים לתינוקות וגם לילדים: מכוניות על שלט, מולטימדיה, צעצועים, משחקי קופסה ועוד. האתר נגיש ונח ויש בו שפע של מוצרים שווים במחירים נוחים. כך למשל, מכונית עם שלט יכולה לעלות רק כ100 שקל ויש כמובן גם דגמים יקרים יותר.
אייל בר עוז ושלום מיכאלשווילי שהקימו את האתר אומרים כי לפני שנתיים הם הבינו שמכירה מקוונת זו צרכנות העתיד, יש לנו את היכולת להוזיל את מחיר המוצר ולהקל בכך על הצרכן לרכוש צעצוע.
"מבחינתנו חשוב לנו להוות אטרקטיביות עבור כל אחד שרוצה לרכוש צעצוע. אנחנו מקפידים על סטנדרט גבוה הכולל שירות אדיב ומהיר, כתובת לבעיות ולאי שביעות רצון שתטופל מידית, מוצר איכותי בתקנים הכי גבוהים וסטנדרטים הכי גבוהים וכמובן מחיר ראוי."
ממליץ.
מוצר מעניין וחדש נוסף הוא תיק גב לבית הספר אורטופדי. הוא נח עם תאים רבים ומיוחדים וגם הרצועות מתכווננות ולכן זה מתאים ונח. המוצר נמכר באתר עם עוד הרבה תיקים בדגש על איכות ומחיר זול. האתר הוקם מיוזמה בה נוקט היזם החברתי עוזי ריעני, מפעיל אתר האינטרנט "קבוצתית".
מדובר בעשרים וחמישה דגמים שונים לבנים לבנות, בהם הלו קייטי, ניקי הכבשה, מותגי דיסני וספורט בדגמים אורטופדיים ובדגמי סמארט טרול (טרולי). את התיקים ניתן להזמין באתר האינטרנט קבוצתית.
עוזי ריעני אומר כי "אין שום סיבה שבעולם שאנחנו ההורים נשלם על תיקי תלמיד, שהם מוצר בסיסי ונחוץ לכל ילד, מחירים כל כך גבוהים הנהוגים בשוק. היה לי חשוב להוכיח שאפשר להשיג ולמכור תיקים איכותיים וממותגים במחירים שפויים בלי לגרום להורים לחור בכיס ולא על חשבון האיכות. אין כאן שום טריק, יש כאן כוח קניה מצד אחד ונכונות להרוויח פחות מצד שני".
התיק מעוצב וגם המחיר נח. ממליץ.

תאריך:  19/03/2017   |   עודכן:  19/03/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צרכנות באינטרנט: מוצרי ילדים ולבית הספר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק ליסק
מספר היהודים בעולם על-פי האתר תולדות עם ישראל על ציר הזמן -700 לפנה"ס היה 800,000 ומתוכם בא"י 640,000. לאחר חורבן הבית הראשון ב-586 לפנה"ס נותרו בארץ 200,000 ומספר היהודים ירד בעולם בשל ההרוגים ל-400,000
איתמר לוין
שלמה רז, בעל דירה בחולון, הפך את חייהם של שכניו לגיהנום. הליך פלילי ופסקי דין במאות אלפי שקלים לא בולמים אותו. נותרו שני צעדים שיכולים וצריכים בתי המשפט לעשות
יהודה קונפורטס
הרכישה של מובילאיי על-ידי אינטל היא הרבה יותר מעוד אקזיט, אלא עסקה שתשפיע רבות על ענף ההיי-טק בישראל ועל עולם הרכב האוטונומי    וגם: על שני צעדים טכנולוגיים ברוכים במערכת הבנקאית
אלעזר לוין
אחרי שורת עסקות נדל"ן פרטיות, רשם איש העסקים הישראלי-צרפתי בבורסה את חברת ווי-בוקס    התוכניות: בנייני תמ"א 38, שכונת דירות בחדרה, מגדלי משרדים ומגורים    התוכנית: להכניס שותפים    "האווירה העסקית טובה, אך לא תהיה עלייה המונית מצרפת"
טובה ספרא
פני האיחוד הם פניה של אירופה, ומצבה הכלכלי. סימן שאלה לכדאיות הרכישה שאינטל עשתה השבוע. ימים של מניפולציות תקשורתית גם ברמה הבינאישית. אולי תנסו להשתמש ביכולת להתבונן לעומק כדי להבין את האירועים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il