X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
"טוטו" התל אביבית ירדה מגדולתה ואיננה עוד מסעדה מובילה, כפי שהייתה בימי תפארתה. לכן אין צידוק למחיר המוגזם שגובים בעליה לארוחה בעלת רמה בינונית וחסרת כל מעוף
▪  ▪  ▪
מסעדת טוטו [צילום: יח"צ]

הטלטלה הקשה, הפוקדת באחרונה את ענף המסעדנות הישראלי, אינה פוסחת גם על מסעדות-צמרת ששמן הולך זה מכבר לפניהן. רבות מהן מסתבכות עם עצמן, וגם לאחר מאבק-הישרדות ממושך - בסופו של דבר הן נופלות עם הזמן...
זה בדיוק מה שקרה באחרונה למסעדת העילית "רפאל", שפשטה בסופו של דבר את הרגל, וזה היה גם גורלה של מסעדת "מול ים", אם כי בנסיבות שונות בתכלית. ומלבד שתיהן - יש, מן הסתם, מסעדות נוספות שנאבקות מדי יום על שרידותן.
אחת ממסעדות הצמרת, שעדיין עומדת בפרץ הזה, היא "טוטו" הוותיקה (רחוב ברקוביץ 4), הסמוכה לבתי המשפט ולמרכז העסקים של העיר תל אביב. עם זאת לא הצליחה גם "טוטו" להימלט מאימת הטלטלות של צוק העיתים, ומעת לעת נסגרו דלתותיה, אף כי רק באורח זמני, בשל מריבות פנימיות שנתגלעו בקירבה.
רעש נורא
עכשיו, עם השף המוביל שלה,ירון שלו, דומה שהיא ניצבת שוב על רגליים איתנות, כבזמנים הטובים שלה בעבר, אלא שהיא עדיין רחוקה מלשחזר את שנות התפארת הראשונות שלה, שהיו בלי ספק תור הזהב עבורה.
"טוטו" היא מסעדה מפוארת ומעוצבת היטב, הנהנית כל העת מתפוסה מלאה, בזכות מיקומה בליבה של העיר, ובזכות עברה שהולך לפניה. כשפקדנו אותה הפעם, לעת צהריים, יכולנו לעמוד על התמורות הרבות שפקדו אותה בינתיים.
שלא לזכותה של "טוטו" ייאמר שהיא מסעדה רועשת מאוד, ואם ברצון הסועד להשחיל בה מלה - מוטב שישכח ממימוש הרצון. גם השרות הוא איטי עד למאוד, ומה שהרתיח אותנו מכל - הוא המחיר המוגזם שנגבה מאיתנו תמורת ארוחה בינונית למדי.
מטרד העלים
על השולחן הוגשו, "און דה האוס", לחם הבית (טעים בהחלט), זיתים ומחמצת (אף הם טעימים). מן המנות הראשונות בחרנו בחציל שרוף, עם גבינה לבנה, על צלחת גדושה בעלים לקישוט, שרק הפריעו להגיע לאוכל עצמו. בת הזוג, לעומת זאת, ניצלה מן הטרחה המיותרת הזו, עם סלט קלמארי (נטו)..
מבין המנות העיקריות הוגשה לי פסטה של ראגו- בשר ביין אדום, עם ירקות-שורש, ופפרדלה. המנה גדשה את הצלחת עד כדי כך שנאלצתי לבקש לארוז את חצייה. בת הזוג, שהלכה גם על פסטה,, בחרה בקנלוני בציר-עגל, עם ירקות ומחית-סלרי - מנה שלא הוציאה אותה מגידרה.
לקינוח הזמנו פבלובה לשניים, שהייתה גדושה בתותים וגלידה - מנה שהייתה בהחלט לעניין, עם אספרסו כפול, מהביל וניחוח. החשבון הסתכם ב-378 שקל - מחיר די מוגזם לארוחת "ככה-ככה", חסר כל צידוק בנסיבות שהיו. את "טוטו" זיכינו ב-7 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו, ואף זה, באמת, רק בחסד.

תאריך:  21/05/2017   |   עודכן:  21/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרגלית מולנר גויטיין
מזג האוויר מאיר פניו לבאי הפסטיבל שמתרווחים על החוף וצופים בליל בסרטים המוקרנים על מסכי ענק בחוף. הנאה מובטחת
עידן יוסף
מי צריך להכריע סוגיות דת ומדינה – הכנסת או העירייה? מה יקרה אם הסמכות תבוזר לרשות המקומית? האם אמנת גביזון-מדן היא מתווה שיפתור את הבעיה או דווקא יחריף אותה, והאם מתפקידם של בתי המשפט להכריע
אלעזר לוין
לא רק חוק מס דירות: גמלאי בן 73 גבר על הקרנות, על פרקליט המדינה ועל ראש רשות הביטוח, הביא לפסילת חוק של הכנסת וכפה על הרשויות לשלם לו פנסיה במאות אלפי שקלים    תביעות בדרך?
טובה ספרא
שלא יהיו ציפיות לכאן או לכאן מביקור טראמפ. אין הפתעות עם מתקפת וירוסים, הנושא חי קיים ותוסס מאז 2010. מבנה הכוכבים המתפתח עלול לגרור רצון לשלוט על חופש המידע באינטרנט. תקופה נעימה, הזדמנות לבנות גשרים במישורים פוליטיים בינלאומיים ואישיים
איתמר לוין
המאבק כאן הוא לא על השטחים    מדינות ערב רוצות שההסכם הבא יבוסס על הפרות ההסכם הקודם    לעשות צדק עם לוי אשכול ומשה דיין    העובדות על חיי הפלשתינים תחת שלטון ישראל    אמת היסטורית ועובדות משפטיות    מהו הפתרון האפשרי לסכסוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il