X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בבית האמנים שבתל אביב נפתחה תערוכת צילומיה המרהיבים של יעל יוהס, המתמקדת בהתנסותה המקצועית בשני כובעיה, והכוללים: את סביבתה הקרובה, אתרי-תעשיה, שילובי נוף אורבני ועדים רחוקים שמעבר לים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]
[צילום: יח"צ]

אתרים ונופים מסביבתה הטבעית הם נושאי תערוכת-צילומיה של יעל יוהס, המתקיימת בימים אלה בבית האמנים על שם זריצקי שבתל אביב. מסתבר כי סביבתה הטבעית של יוהס מגוונת מאוד, והיא מתמקדת במעבדות-מחקר עתירות-טכנולוגיה, בנוף מקומי, ובאתרים רחוקים, שבהם נוהגת יוהס לבקר.
בתערוכתה, "הר זהב, ים שחור" - שהאוצר שלה הוא גלעד אופיר, מרצה בכיר לצילום ואמנות - מוצגות עבודות-צילום, פרי-ידה, שאותן היא יוצרת במקומות שונים בארץ ומעבר לים. מקומות אלה הם, למעשה, סביבות מקומיות, אתרי-תעשיה, שילובי נוף אורבני, ויעדים רחוקים שאותם היא פוקדת.
הנוף המקומי שאליו נמשכת יוהס, ושבו היא עוסקת למעשה בתערוכתה, ממוקם בין שולי נוף עירוני, מפעלים, איזורי-תעשיה והעיר עצמה. בנסיעותיה בעולם היא מתמקדת בחללים של מבנים שונים, בהם וילות אירופיות הדורות, אולמי-קונצרטים, שדות-תעופה, אתרי-קניות וארכיטקטורות חדשניות ואוטופיות.
שילוב מרתק
בתערוכה זו משלבת יוהס את התנסותה המקצועית, הכוללת מדע, מחקר וטכנולוגיה מתקדמת, בהם היא פועלת כמדענית . שילוב זה מקנה לתערוכה מרחב חזותי אניגמטי ומסתורי.
יוהס, מדענית במקצועה, מביאה בתערוכתה את שילובו המרתק של המבט החוקר, עם זה של הצלמת, הבא לידי ביטוי בעיסוק בפרטים, בהווייה של חללי-פנים לא-מוכרים, ובנוף חיצוני, שמופיע בתערוכה כבעל אופי מינימליסטי ומרוחק.
ראוי לציין, כי בצילומי המכשיר המעבדתי נפער, בעצם, חלל-פנים חדש, שמאבד את משמעותו התפקודית, כאשר יוהס מסתכלת אל תוכו. כך נבנה המתח בתערוכה, שמעורר ציפיה למשמעות נוספת, הנשענת על המעבר שבין התמונות לבין העולמות השונים.

תאריך:  30/05/2017   |   עודכן:  30/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
כיום ניתן להסתייע במחשבים להעברת מידע או קבלתו, אך ההתפתחות שחלה בשנים האחרונות בעולם ה"סייבר" מקילה מאוד על החדירה, הפיענוח והפיצוח של רשתות ריגול או אף של מרגלים בודדים
הראלה ישי
למה נסמכה פרשת נזיר לפרשת סוטה? לומר לך שכל הרואה סוטה בקלקולה יזיר עצמו מן היין
איציק וולף
הישראלי היפה    על ספסל ברחוב פרישמן בתל אביב נתלה שלט ובו מודה קשיש שנפל ברחוב לצעיר שסייע לו וחבש את פצעיו ולצעירים שנשארו עמו עד שהיו בטוחים שהוא יכול להמשיך בדרכו
נועם קוריס
היום, לא משנה מה המניע, לכל אחד יש את הכוח לפרסם פוסטים שליליים עלייך, שייסרקו ב-Google ועלולים להופיע בתוצאות החיפוש תחת השם שלך או שם המותג שלך
בלפור חקק
אני זוכר את ליל תיקון שבועות בבית הוריי: בני משפחה של אמי נהגו לבוא אלינו לחוג את תיקון שבועות    היו נוהגים לקרוא ללילה הזה "מִשמרה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il